Programación de outubro de Espazo Lectura

O noso centro é socio protector de Espazo Lectura, a asociación do Val Miñor dedicada ao fomento e animación á lectura en lingua galega.
Velaquí queda a programación de outubro de 2022.

Programa de Bolsas Fundación Amancio Ortega

A Fundación Amancio Ortega volve co seu Programa de Bolsas para os estudantes que desexen cursar 1º de Bacharelato en Canadá e en Estados Unidos.
Tedes toda a información na seguinte ligazón:

Reunións para familias de 2º, 3º e 4º ESO e 2ºBach

Convócanse reunións informativas de comezo de curso para as familias do alumnado de acordo co seguinte calendario e horarios:

Mércores

Inicio do curso 2022-23: horario de presentacións e comezo das clases

O IES Auga da Laxe comeza o curso cun novo recorte de profesorado

O IES Auga da Laxe de Gondomar afronta o curso 2022-23 cun profesor menos que o ano pasado

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Están publicadas nos taboleiros do instituto as listaxes definitivas de alumnado beneficiado nas axudas de material e libros de texto.

Para o alumnado de 1º e 3º ESO, que teñen libros novos, será o propio centro o que fará a compra dos libros en función do cheque autorizado. Así, se os libros concedidos fosen 4, tanto en 1º como en 3º os libros que mercará o centro serán os de Lingua Castelá, Lingua Galega, Xeografía e Historia e Matemáticas. O resto serán adquiridos polas familias. Se os libros concedidos fosen 6, en 1º engadiríanse Bioloxía- Xeoloxía e Inglés; en 3º ESO serían Bioloxía-Xeoloxía e Física e Química.

No DOG do día 18 de maio de 2022, publícase a ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23.

O prazo remata o día 22 de xuño de 2022 incluído.

Como novidade, no artigo 9.3. se establece que "As solicitudes presentaranse preferiblemente por via electrónica na aplicación informática fondolibros https://www.edu.xunta.es/fondolibros" ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal

Máis información na páxina web www.edu.xunta.es