Becas Bacharelato e NEE 2020/21

Para o alumnado de Bacharelato e/ou alumnado con necesidade específica de

apoio educativo o Ministerio de Educación convoca becas para o curso

2020/21.

Os prazos rematan os días 1 de outubro e o 30 de setembro respectivamente.

No seguinte enlace tedes toda a información así como o acceso ás solicitudes.

Premios extraordinarios de ESO e Bacharelato

Publicadas no DOG as ordes do 8 de xullo para os premios esxtraordinarios de bacharelato e do 13 de xullo para os da ESO.

Pode acceder á información no enlace http://sede.xunta.gal e escribindo na caixa de busca o código ED311A (para bacharelato) ou ED311D (para a ESO)

ENTREGA DOS VALES PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Os vales para a adquisición de material escolar  do curso 2020/21 poden recollerse na Secretaría do instituto a partir do luns 7 de setembro de  9:30 da mañá ata as 14:00 horas, para o alumnado que fixo a matrícula no mes de xullo. Para o resto do alumnado a partir do 16 de setembro.

Demandas do claustro para o curso 2020-2021

En reunión extaordinaria do 3 de xullo, o claustro do IES Auga da Laxe aprobou enviar á Consellería de Educación o escrito que figura no arquivo adxunto.