Programa de meditación-mindfulness para alumnado de bacharelato

Ao longo da semana do 17 de xaneiro todo o alumnado de bacharelato realizará nas aulas unha sesión de iniciación á meditación-mindfulness co obxectivo de que adquira ferramentas e estratexias que lle axuden a mellorar a concentración e a capacidade de relaxación e a reducir os niveis de estrés e ansiedade, para así conseguir un maior aproveitamento das clases.

No Club da Igualdade de xaneiro, falamos da prostitución

Este próximo luns 17 de xaneiro, de 15:30h a 16:45h no salón de actos, teremos unha nova sesión do Club da Igualdade na que falaremos da prostitución. Contaremos coa presenza de Hafdallah Menni El Ouali, membro da ONG ACCEM, que traballa polos dereitos das persoas en situación de vulnerabilidade.

Actividade de Espazo Lectura para o mes de xaneiro

Este é o calendario de actividades de Espazo Lectura para o mes de xaneiro de 2022.
O instituto é socio protector da asociación do Val Miñor para o fomento e animación da lectura en lingua galega.

Visita á exposición sobre Antonio Palacios

Este próximo mércores 12 de xaneiro retomamos as actividades complementarias cunha visita ao Museo do Mar para ver a exposición "Antonio Palacios. Soños de modernidade. Compromiso con Galicia", na que se fai un achegamento aos principais proxectos deste arquitecto e urbanista, tanto en Madrid como en Galicia.

Noraboa para Josué Troncoso Campos

Moitos parabéns ao noso alumno Josué Troncoso Campos, que recolleu hoxe o Premio Extraordinario de ESO ao rendemento académico. Josué, que estuda actualmente 2°Bach no noso instituto, cursou a ESO no IES Terra de Turonio.