Vacacións de Semana Santa.

Á volta de Semana Santa, tan pronto como recibamos instrucións, a dirección do centro informará ás familias de como se desenvolverá a terceira avaliación.
A dirección, o departamento de orientación

Data das ABAU (convocatoria ordinaria)

A Consellería de Educación e a CIUG acordan que a convocatoria ordinaria da ABAU en Galicia será o 7, 8 e 9 de xullo.

Vías de comunicación co alumnado durante o período de suspensión das clases.

Neste documento (pique aquí: https://cutt.ly/1tQJBbu) figuran as vías seguidas polo profesorado para comunicarse co seu alumnado (e viceversa) durante o período de suspensión das clases.

Benvidas, benvidos

Plan de formación de xuventude e voluntariado durante a emerxencia sanitaria do COVID-19

A Xunta oferta un plan de formación de xuventude e voluntariado durante a emerxencia sanitaria do COVID-19

Aprazamento da celebración da proba de acceso aos ciclos formativos de grao superior

Debido á situación provocada pola pandemia causada polo Covid-19 resulta necesario aprazar a realización da proba de acceso a ciclos formativos de grao superior de formación profesional prevista para o día 23 de abril.
Proximamente, en función da evolución da pandemia, publicarase un novo calendario de probas de acceso.