Admisión de alumnado para o curso 2017/18

Toda a información sobre a admisión do alumnado para o próximo curso 2017/18: principais novidades, lexislación, calendario, documentación, formularios.

ADMISIÓN ESO E BACHARELATO 2017-2018

Formación en linguas estranxeiras

Informamos a todo o alumnado e as súas familias, que o pasado día 27 de febreiro, convocáronse as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

• O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia

Máis información aquí.

Charla de orientación para alumnado de 2º de bacharelato

Charla informativa sobre a nova ABAU (o vella PAU, a selectividade) e a oferta educativa da Universidade de Vigo, o mércores 29 de marzo contra as 17:00.

Intercambio con Aarhus

Ao longo da semana do 2 ao 9 de marzo os alumnos de 2º Bacharelato que participan no intercambio co centro dinamarqués Viby Gymnasium estarán na cidade de Aarhus. No seguinte enlace pódese consultar a páxina web do centro dinamarqués.

2ª xornada de liga de xadrez

En terceira división finalizou con dúas vitorias, o Laroca Mallón acadou un pleno ao gañar 4-0 ao equipo Villa de Bouzas C, mentres que o equipo do Laroca IES Auga da Laxe gañou 1-3 na súa visita ao equipo Club Xadrez Mos D.

Equipo Laroca IES Auga da Laxe en plena concentración

A xogadora do clube Laroca, Mireya Represa, ven de ser nomeada Mestra Fide de xadrez.

Beca Barrié para Aarón Domínguez

Parabéns ao noso alumno Aarón Domínguez Costas ao que lle concederon a beca Barrié para cursar 1º de bacharelato en Canadá ou en Estados Unidos.

Éxito do Equipo de Xadrez IES Auga da Laxe na primeira xornada de liga

A primeira xornada de liga de xadrez resolveuse con éxito para o Club Laroca de Nigrán. O equipo de Laroca A, que iniciaba a súa andaina na primeira división, gañou nun apertado encontro 1.5 a 2.5 na casa do Alekhine-Correduría Tempu, con táboas de Mireya, Tino e Sergio nos tres primeiros taboleiros e gañando no cuarto Fran.

Na segunda división produciuse un empate a dous entre os equipos Laroca B e Laroca C, mentres que en terceira produciuse a vitoria 3.5 a 0.5 do Laroca IES Auga da Laxe, sobre o Laroca Mallón.

Convocadas as probas de acceso a ciclos de grao medio e grao superior.

Grao medio
- Prazo de inscrición: entre os días 13 e 23 de marzo.
- Realización da proba: 31 maio

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a Universidade da Coruña.Será contra as 17:00 no Salón de actos.

Saúde e Terra, irmá(n)s!

O alumnado de 4ºESO visita este martes 25 de outubro a cidade de Ourense nunha saída didáctica organizada polo departamento de Lingua Galega e Literatura coa colaboración da ANPA As Gaiandas. De mañá o alumnado visitará a exposición "", que conmemora o centenario do nacemento das Irmandades da Fala (1916-2016), e alí terán que buscar as respostas a unha ficha de preguntas preparada polas súas profesoras, Araceli González e Concha Costas. Ademais, organizados en grupos, os alumnos e alumnas realizarán un percorrido literario pola cidade a través dun xogo de pistas que os achegará a espazos de referencia de autores como Vicente Risco, Otero Pedrayo, Alexandre Bóveda, Lamas Carvajal, Blanco Amor, Carlos Casares... Logo de xantar en Ourense, o grupo desprazarase ata Trasalba, onde farán unha visita guiada á Casa Museo de Otero Pedrayo. Con esta saída vanse ampliar e reforzar moitos dos contidos traballados na materia de Lingua Galega e Literatura neste primeiro trimestre.