Inauguración do curso 2018-2019 para o alumnado de 2º de bacharelato

Inauguración do curso 2018-2019 para o alumnado de 2º de bacharelato co ex alumno Alejandro García, hoxe farmacéutico na »

Curso 2018-2019: presentación do luns 17 de setembro.

A presentación para o alumnado de ESO será de 12:00 a 13:00 con autobús ao remate do acto.

Para o alumnado de bacharelato será de 12:15 a 13:30 puidendo usar o autobús de ida cos da ESO e non terán autobús de volta.

Becas Bacharelato 2018/19

O Ministerio de Educación convocou o día 16 de agosto as becas para o alumnado de estudios postobrigatorios (bacharelato).

Tedes toda a información premendo aquí.

Así mesmo, convocou as becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo. O prazo remata o 27/09/2018

MATRÍCULA EXTRAORDINARIA CURSO 2018/19

Procedemento.

Hai dous procedementos para formalizar a matrícula:

1. Descargar, cubrir e imprimir os impresos que estan nos arquivos máis abaixo e entregalos na secretaría do Instituto.

2. Recoller e cubrir os impresos e entregalos na secretaría do Instituto.

NOTAS:

•  Só se formalizarán as matrículas coa documentación completa.

•  Os impresos para facer a matrícula, para os que non a descarguen da nosa web, recóllese na secretaría, de 9:30 a 14 horas

Tamén hai un arquivo, para aquelas familias que desexen facerse socia da ANPA

Prazos:

O prazo do período extraordinario de matrícula é ata o día 10 de setembro.

Matrícula para ESO e bacharelato

Aviso importante.
O alumnado deberá facer a súa matrícula os seguintes días:
- 2º de bacharelato: xoves 6 e venres 7 de setembro
- ESO e 1º de bacharelato: venres 7 de setembro.

Entrega de boletíns de cualificacións de setembro

As datas de entrega dos boletíns de cualificacións dos exames de setembro son as seguintes:
- 2º de bacharelato: xoves 6 de setembro ás 11:00
»

Traballando para a próxima visita a Vire (Francia)

Na primavera o noso alumnado de 3º da ESO  visitou a Normandía francesa no marco dun intercambio escolar co Collège Saint Jean Eudes de Vire. Durante a estancia de 7 días, o alumnado viviu coas familias de acollida, coñeceu a cultura e a gastronomía, coñeceu tamén o sistema educativo francés e tivo a oportunidade de visitar lugares como Vire, Villedieu-les-Poêles, le Mont Saint Michel, Granville, Caen ou inclusa as praias do desembarco do seis de xuño de 1944.
A experiencia foi moi satisfactoria, tanto a nosa estancia en Vire como a visita dos compañeiros franceses aos poucos días.
Repetirémola para co curso 2018-2019!

Nos adxuntos quedan algunha imaxes do intercambio 2017-2018.

Probas extraordinarias de setembro: calendario e horario

Nos arquivos adxuntos queda o calendario e horario das probas extraordinarias de setembro.

Libros de texto curso 2018/19

No ficheiro que se xunta podedes consultar os libros de texto para o curso 2018/19.