Fondo solidario de libros de texto e material escolar

No DOG do día 21 de maio de 2018, publícase a ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

O prazo remata o día 22 de xuño.

Nos arquivos adxuntos hai máis información e está o impreso de  solicitude do Fondo solidario

Sesión formativa sobre educación emocional

Suspendida a andaina do sábado 12 de maio

A Andaina por Vilaza e Chaín organizada polo EDLG do IES Auga da Laxe, prevista para o sábado 12, foi suspendida, debido as previsións metereolóxicas (mal tempo). Descupen as molestias

Horario pre-avaliacións, avaliacións de 2º Bacharelato

No arquivo que se achega, están os horarios de pre-avalación, avaliación e avaliación conxunta de 2º de Bacharelato.

Así mesmo hay outra información complementaria correspondente a este mesmo curso

Andaina para o 12 de maio

Para o sábado 12 de maio, Balbordo, o Equipo de Dinamización Lingüística do instituto, convoca ás familias, profesorado e alumnado a unha andaina por Vilaza e Chaín con saída e volta dende e ao centro.
Toda a información está no arquivo adxunto.

Calendario e horario dos exames das materias pendentes

No arquivo adxunto está o calendario e horario dos exames das materias pendentes.

Procedemento para a reclamacións das cualificacións de 2º de bacharelato

Comunícase que está dispoñible no portal educativo http://www.edu

VI Campus de Verán XuvenCiencia no Campus Lugo de la USC

O Campus XuvenCiencia terá lugar do 2 ao 6 de xullo e vai dirixido ao alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC.

»

A educación a debate: Intervención co alumnado con TDA (trastorno por déficit de atención)

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitara invita ás familias a asistir a unha formación titulada A educación a debate que consta de varias sesións sobre distintos temas.