BENVID@S

Chala da asociación Arelas

Mañá martes 17, contra as 10:20, para 3º e 4º de ESO, e o mércores 18 para 1º de bacharelato, co mesmo horario, charla da asociación Arelas no salón de actos.

Inauguración e presentación do curso 2019-2020

A inauguración e presentación do curso 2019-2020 será o próximo luns 16 de setembro, tanto para ESO como para bacharelato, de 11:00 a 12:00.

Becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

O Ministerio de Educación vén de convocar as becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
Toda a información está aquí.

Becas Bacharelato e NEE 2019/20

O BOE publicou o 31 de xullo de 2019, a convocatoria de becas para o alumnado de estudios           postobrigatorios (bacharelato).

Tedes toda a información premendo aquí.

Así mesmo, o Ministerio de Educación vén de convocar as becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. Toda a información está premendo aquí.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO

No arquivo adxunto figura a lista provisional de solicitudes admitidas no Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2019/2020. Dado que non existe ningunha solicitude excluída non se adxunta  listaxe algunha de excluídos. O prazo de reclamación remata o día 12 ás 13:00 hs.