Comezo do curso 2021-2022. Reunión coas familias.

Desde o IES Auga da Laxe, dámosvos a benvida ao novo curso 21-22.

O profesorado do IES Auga da Laxe, en defensa do ensino público

O profesorado do IES Auga da Laxe, en defensa do ensino público. Non aos recortes!!!

Recorte de profesorado para o curso 21-22

Estamos estes días facendo exames de setembro e organizando o comezo do novo curso e atopámonos cunha desconcertante noticia: adxudícannos catro profesores menos que no curso pasado, tres menos que os que tiñamos antes da pandemia, un contexto que nos deixa nunha situación moi precaria á hora de atender as necesidades do instituto e que nos leva nalgúns niveis a grupos de arredor de 30 alumnos e alumnas, cun v

Período extraordinario de matrícula curso 2021/22

O período extraordinario de matrícula abrangue desde o 7 ao 10 de setembro para o alumnado que non fixo a matrícula no período ordinario.

O alumnado que vaia cursar Bacharelato fará a matrícula o 7 ou o 8 de setembro. O alumnado que vaia a cursar a ESO poderá matricularse entre o 7 e o 10 de setembro.

Os impresos de matrícula están nos arquivos adxuntos. Se a alumna ou alumno vai facer uso do transporte escolar do IES Terra de Turonio deberá cubrir o impreso de transporte.

BECAS BACHARELATO E NEE 2021/22

Para o alumnado de Bacharelato e/ou alumnado con necesidade específica de

apoio educativo o Ministerio de Educación convoca becas para o curso

2021/22.

O prazo remata o día 30 de setembro.

Na seguinte ligazón tedes toda a información así como o acceso ás solicitudes.

Curso 2021/22

Nesta ligazón tedes a relación de libros de texto para o curso 2021/2022.