BENVID@S

Enfadarnos sen chegar a perder o control

O pasado luns e hoxe, 21 de xaneiro, o alumnado de 2º da ESO participou no obradoiro "Regularte. Enfadarnos sen chegar a perder o control" impartido pola Fundación Amigó. Nel as psicólogas Aora González e Raquel Gallego formaron ao alumnado sobre as emocións e a necesidade de poder xestionalas, especialmente o enfado, para o cal facilitáronlles diferentes técnicas.

Convocadas as probas de acceso a ciclos formativos de 2019.

A orde na que se publica a convocatoria está aquí:

Linguas en contacto

Este xoves 10 de xaneiro o alumnado de 1ºBach asistiu á conferencia "Linguas en contacto", impartida por Francisco Dubert, profesor do departamento de Filoloxía Galega da Universidade de Santiago de Compostela. A actividade, organizada polo EDLG do instituto, enmárcase dentro do programa "A ponte", promovido pola USC para achegar aos centros de ensino secundario o traballo que se fai en diferentes facultades.

Charla sobre ciberseguridade

Hoxe recibimos a visita de Juan González Martínez (responsábel de seguridade e privacidade de

Xa estamos de volta!

Xa estamos de volta nas aulas. Retomamos así a actividade académica neste novo ano 2019, logo das vacacións de nadal.