MATRÍCULA EXTRAORDINARIA CURSO 2018/19

Logo matrícula escolar   Procedemento.

Hai dous procedementos para formalizar a matrícula:

1. Descargar, cubrir e imprimir os impresos que estan nos arquivos máis abaixo e entregalos na secretaría do Instituto.

2. Recoller e cubrir os impresos e entregalos na secretaría do Instituto.

NOTAS:

•  Só se formalizarán as matrículas coa documentación completa.

•  Os impresos para facer a matrícula, para os que non a descarguen da nosa web, recóllese na secretaría, de 9:30 a 14 horas

Tamén hai un arquivo, para aquelas familias que desexen facerse socia da ANPA

Prazos:

O prazo do período extraordinario de matrícula é ata o día 10 de setembro.

Probas extraordinarias de setembro: calendario e horario

Nos arquivos adxuntos queda o calendario e horario das probas extraordinarias de setembro.

Libros de texto curso 2018/19

No ficheiro que se xunta podedes consultar os libros de texto para o curso 2018/19.

Buscador de notas de corte

O xornal  La Voz de Galicia publica un "buscador" coas notas de corte das universidades galegas e das 169 opcións de estudos universitarios que ofertan. O  buscador esta aquí.

Axudas concedidas e excluídas do fondo solidario

Relación provisional de alumnado que lle foi concedida a axuda do fondo de libros ou/e de material escolar e dos que foron excluídos. O prazo de reclamación, remata o día 23 de xuño de 2018, ás 14 hs.

Os cheques das axudas para adquirir material escolar serán entregados a partir do día 17 de setembro.

As axudas quedan supeditadas á devolución dos libros prestados no curso 2017/18 e á matrícula do curso 2018/19.

Nicolás Yagüe Novoa recolle o diploma da USC aos mellores expedientes de 2017-2018

A Universidade de Santiago de Compostela (USC) colgou o vídeo da entrega dos diplomas acreditativos dos mellores expedientes do curso 2017-2018. O noso alumno e compañeiro Nicolás Yagüe Novoa sae a partir do minuto 48.

Notas de corte e número de prazas das universidades galegas

Aquí podes consultar as notas de corte das universidades galegas no curso 2017-2018 e a súa oferta en número de prazas.
Notas de corte:

Oferta, número de prazas:

Nicolás Yagüe Novoa, entre os mellores expedientes de Galicia

Hoxe, mércores catro de xullo, na Universi

Alumnado de 1º de bacharelato participa nun intercambio con Alemaña

Desde o pasado 22 de xuño vinte e catro alumnas e alumnos de 1ºBach do IES Auga da Laxe, acompañados de dúas profesoras, están en Nagold (Alemaña) participando na segunda parte dun intercambio que inclúe, ademais da convivencia coa familia de acollida, actividades e visitas na propia vila de Nagold, asistencia a clases no instituto alemán co que se realiza o intercambio, un obradoiro para facer brezeln (un tipo de pan lixeiramente salgado), visitas ao Museo do Chocolate en Waldenbuch ou ao Museo da Mercedes e excursións á cidade de Stuttgar