Matrícula curso 2020/21

Por mor da Covid19 e para evitar aglomeracións de xente diante da secretaría do centro á    hora de facer a matrícula para o vindeiro curso 2020/21, vémonos na obriga de establecer o seguinte calendario de preferencia

XUÑO

XULLO

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

SÁBADO

DOMINGO

XULLO

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

SÁBADO

DOMINGO

1º BACH

2º BACH

Hai que ter en conta:

1.- Os impresos de matrícula están nos arquivos adxuntos, tanto para a ESO como para o Bacharelato.

2.- Na última folla do impreso de matrícula, cítase a documentación que se debe aportar no momento da súa presentación.

3.- O alumnado da ESO que desexe utilizar o transporte do IES Terra de Turonio debe de cubrir o impreso de solicitude correspondente. O resto do alumnado da ESO ten á súa disposición as paradas no impreso de matrícula.

Adaptacións das programacións didácticas

Seguindo as instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia, publícanse as adaptacións das programacións didácticas para dar cumprimento ao punto 6 das devanditas instrucións.

Fondo Social Europeo

Os contratos-programa IGUÁLA-T e REFÓRZA-T, a iniciativa ARCO e o PMAR foron cofinanciados polo Fondo Social Europeo durante o curso 19/20.

FP Dual

Nos vindeiros días será publicada a oferta educativa de FP en todas as modalidades así como a oferta de FP DUAL. Para dar a coñocer esta oferta, os próximos días 23 e 25 de xuño en franxa horaria de mañá e tarde realizaranse unhas xornadas divulgativas por videoconferencia da oferta educativa dos ciclos de FP Dual que se realizan na área de Vigo e sur de Pontevedra, explicando como se desenvolverán, con que empresas e respostando as dúbidas que poidan xurdir.