FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do día 18 de maio de 2022, publícase a ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23.

O prazo remata o día 22 de xuño de 2022 incluído.

Como novidade, no artigo 9.3. se establece que "As solicitudes presentaranse preferiblemente por via electrónica na aplicación informática fondolibros https://www.edu.xunta.es/fondolibros" ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal

Máis información na páxina web www.edu.xunta.es

Bolsas Ministerio de Educación e FP 2022/2023

AMPLIADO O PRAZO ATA O DÍA 16 DE MAIO.

O Ministerio de Educación e Formación Profesional convoca bolsas e axudas para o curso 2022/2023, destinadas aos estudantes interesados en estudos postobrigatorios (Bacharelato, Ciclos Formativos, F. P. Básica, Universidade, etc...).

O prazo está aberto desde o 30 de marzo ao 12 de maio do 2022.

As persoas que desexen solicitar a bolsa teñen que facelo neste período, aínda que non saiban con seguridade que estudos van realizar.

Poden solicitarse aínda que non saiban que estudos van realizar.Na seguinte ligazón tedes toda a información así como o acceso ás solicitudes.

Reunións informativas para familias da ESO

Co obxectivo de informar dun xeito máis directo as familias do alumnado da ESO sobre o desenvolvemento da fin de curso e sobre a nova normativa de avaliación, promoción, titulación e concesión de matrículas de honra para este curso 2021-2022, convócanse as seguintes reunións informativas

Actualización dos criterios de promoción, titulación e concesión de matrículas de honra. Adaptación das programacións didácticas

Logo da publicación da Orde do 25 de xaneiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación no sistema educativo de Galicia, o claustro do IES Auga da Laxe elaborou e aprobou unha modificación da súa concreción curricular para adaptarse á nova normativa no relativo a criterios de avaliación, promoción

Novas directrices sobre o uso das máscaras no ámbito educativo

A Consellería de Educación acaba de publicar un documento con novas directrices sobre o uso da máscara no ámbito educativo, logo da aprobación do Real Decreto 286/2022 polo que se modifica a obrigatoriedade do uso de máscaras. Nestas novas directrices lémbrase a obrigatoriedade do uso da máscara por parte do alumnado maior de 6 anos no transporte escolar, ao tempo que se reitera a recomendación, con carácter voluntario, do seu uso no interior dos centros educativos.

Sesión mensual do Club da Igualdade

O vindeiro luns 25 de abril terá lugar a sesión mensual do Club da Igualdade.