Curso 2016-2017

Calendario de probas finais e Horario de avaliacións 2º Bacharelato

http://www3.uji.es/~vrubert/google/images/intro/logo_calendar.pngHorario avaliacións 2º Bacharelato

Campionato de robótica na EEI de Vigo

Os equipos do IES Auga da Laxe JANAX Team de 1º de Bacharelato formado     por Javier Comesaña, Alex Torres, Nicolás Yagüe e Ángel Carrera e Excalibur    de 2º da ESO de Noa Hermida, Manuel Loureiro, Sara Denís e Lucía Domínguez   obtiveron o 2º e 4º posto nas súas respectivas categorías.

CALENDARIO DE EXAMES MATERIAS PENDENTES

http://www3.uji.es/~vrubert/google/images/intro/logo_calendar.pngCalendario de exames de materias pendentes para o alumnado de ESO e Bacharelato nos arquivos adxuntos.

Charlas informativas para 2º de bacharelato

Para 2º de bacharelato, charlas informativas sobre a ABAU (a proba de acceso á universidade) e a oferta educativa da Universidade de Santiago de Compostela.

Charla de orientación para alumnado de 2º de bacharelato

Charla informativa sobre a nova ABAU (o vella PAU, a selectividade) e a oferta educativa da Universidade de Vigo, o mércores 29 de marzo contra as 17:00.

Intercambio con Aarhus

Ao longo da semana do 2 ao 9 de marzo os alumnos de 2º Bacharelato que participan no intercambio co centro dinamarqués Viby Gymnasium estarán na cidade de Aarhus. No seguinte enlace pódese consultar a páxina web do centro dinamarqués.

2ª xornada de liga de xadrez

En terceira división finalizou con dúas vitorias, o Laroca Mallón acadou un pleno ao gañar 4-0 ao equipo Villa de Bouzas C, mentres que o equipo do Laroca IES Auga da Laxe gañou 1-3 na súa visita ao equipo Club Xadrez Mos D.

Equipo Laroca IES Auga da Laxe en plena concentración

A xogadora do clube Laroca, Mireya Represa, ven de ser nomeada Mestra Fide de xadrez.

Beca Barrié para Aarón Domínguez

Parabéns ao noso alumno Aarón Domínguez Costas ao que lle concederon a beca Barrié para cursar 1º de bacharelato en Canadá ou en Estados Unidos.

Éxito do Equipo de Xadrez IES Auga da Laxe na primeira xornada de liga

A primeira xornada de liga de xadrez resolveuse con éxito para o Club Laroca de Nigrán. O equipo de Laroca A, que iniciaba a súa andaina na primeira división, gañou nun apertado encontro 1.5 a 2.5 na casa do Alekhine-Correduría Tempu, con táboas de Mireya, Tino e Sergio nos tres primeiros taboleiros e gañando no cuarto Fran.

Na segunda división produciuse un empate a dous entre os equipos Laroca B e Laroca C, mentres que en terceira produciuse a vitoria 3.5 a 0.5 do Laroca IES Auga da Laxe, sobre o Laroca Mallón.

Convocadas as probas de acceso a ciclos de grao medio e grao superior.

Grao medio
- Prazo de inscrición: entre os días 13 e 23 de marzo.
- Realización da proba: 31 maio