Profesorado do departamento

Sergio Álvarez Vázquez

III Ciclo de concertos

Este venres 1 de febreiro, primeiro dos concertos do III Ciclo organizados polo profesor Sergio Álvarez: Es Un Árbol no seu derradeiro concerto no Val Miñor antes da súa pausa dun ano.

Concerto de 2º de bacharelato

Este martes 11 tivo lugar na aula de música o primeiro concerto do curso co grupo de 2°Bach, que presentou os cinco primeiros temas do seu repertorio baixo a dirección do profesor Sergio Álvarez.

III Ciclo de concertos IES Auga da Laxe

O profesor Sergio Álvarez xa ultimou o programa do III Ciclo de concertos IES Auga da Laxe a celebrar en 2019. Non os perdas, é un programón. O primeiro será un dos últimos concertos de 'Es Un Árbol" non seu Pause Tour.

Obradoiro de música electrónica feita a man

Concerto de música no IES Auga da Laxe

O luns 20 de abril o alumnado de música de 1º de Bacharelato e o grupo Mangosta (formado por alumnos e exalumnos do centro) ofrecerán un concerto no salón de actos do centro, nunha actividade organizada polo departamento de música.