Concerto de 2º de bacharelato

Este martes 11 tivo lugar na aula de música o primeiro concerto do curso co grupo de 2°Bach, que presentou os cinco primeiros temas do seu repertorio baixo a dirección do profesor Sergio Álvarez.

III Ciclo de concertos IES Auga da Laxe

O profesor Sergio Álvarez xa ultimou o programa do III Ciclo de concertos IES Auga da Laxe a celebrar en 2019. Non os perdas, é un programón. O primeiro será un dos últimos concertos de 'Es Un Árbol" non seu Pause Tour.

Obradoiro de música electrónica feita a man

Concerto de música no IES Auga da Laxe

O luns 20 de abril o alumnado de música de 1º de Bacharelato e o grupo Mangosta (formado por alumnos e exalumnos do centro) ofrecerán un concerto no salón de actos do centro, nunha actividade organizada polo departamento de música.

Gravacións dos grupos de música

O departamento de música do IES Auga da Laxe organizou unha xornada de gravacións cos distintos grupos de todos os niveis que cursan música no noso instituto. Terán lugar na aula de música o luns 9 de marzo.

Concerto no IES Proval do grupo d música d 1ºBacharelato e ADL (Grupo d música do IES Auga da Laxe)

O vindeiro luns 16/4 o grupo d música d 1ºBacharelato e mais ADL, o grupo d música do noso instituto darán un concerto no IES Proval as 12:50hs.

O repertorio d 1ºBach estará formado por: White Room (Cream), Swiss Clock (Benjamin Britten), Lucky (Radiohead), Bailaré sobre tu tumba (Siniestro total ), Mano a mano (CGardel ) e Hey Jude (TBeatles)