Benvidas, benvidos

Street Basket

Torneo de Street Basket e concurso de triplas do 9 ao 19 de decembro.

Segunda reunión do Equipo de Diversidade Afectivo-Sexual

Segunda reunión do Equipo de DIversidade Afectivo-Sexual: traede as vosas ideas e propostas sobre as cousas que vos gustaría que se fixesen desde o Equipo. Súmate!

Danza contra a violencia machista

Esta mañá, con motivo do 25-N, puidemos desfrutar da actuación de Lara Alonso, alumna de 2ºBach, quen bailou "Caza de pañuelos", un tema do rapeiro Rayden en contra das agresións sexuais ás mulleres.

Charlas do departamento de Economía

O departamento de Economía organizou este mes dúas charlas dirixidas ao alumnado das materias Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial de 4ºESO e Economía de 4ºESO e 1º e 2º Bach.

Segunda sesión do Club da Igualdade

O pasado luns 18 de novembro celebrouse a segunda sesión do Club da Igualdade, dedicada nesta ocasión a achegarnos á realidade e vivencias das persoas trans. Na primeira parte vimos o documental "Tránsito", realizado por alumnado de Ed. Plástica de 1ºBach do IES As Barxas de Moaña, baixo a coordinación da profesora Luz Beloso.