BENVID@S

Charla coa asociación Arelas

O martes 17 e o mércores 18 de setembro o alumnado de 3º e 4º de ESO e de 1ºBach participou nun encontro con Mónica Rodríguez, secretaria de Arelas, asociación de familias de menores transexuais. Na charla, ademais de falar dos dereitos e da visibilización da realidade trans no ámbito infanto-xuvenil, tivemos a oportunidade de clarificar conceptos e de reflexionar sobre situacións de discriminación e de exclusión social que viven as persoas do colectivo LGTBI.

Charla da asociación Arelas

Mañá martes 17, contra as 10:20, para 3º e 4º de ESO, e o mércores 18 para 1º de bacharelato, co mesmo horario, charla da asociación Arelas no salón de actos.

Inauguración e presentación do curso 2019-2020

A inauguración e presentación do curso 2019-2020 será o próximo luns 16 de setembro, tanto para ESO como para bacharelato, de 11:00 a 12:00.

Becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

O Ministerio de Educación vén de convocar as becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
Toda a información está aquí.

Becas Bacharelato e NEE 2019/20

O BOE publicou o 31 de xullo de 2019, a convocatoria de becas para o alumnado de estudios           postobrigatorios (bacharelato).

Tedes toda a información premendo aquí.

Así mesmo, o Ministerio de Educación vén de convocar as becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. Toda a información está premendo aquí.