Club de ciencia Blog

Calendario de traballo no CdC 2019/20

No curso actual, cada xoves no 1º recreo un equipo de alumnado exporá ós e ás compañeiros como vai o seu subproxecto. Ademais, os luns pola tarde reunirémonos para traballar no Espazo Maker. O calendario é o que segue:

Configuración de equipos de traballo Extraescolar

Logo de que o alumnado cubra a enquisa de participación nas actividades Club de Ciencia, Erasmus GNS, Club do Antifás e Equipo Extraescolares, o reparto de grupos e profesorado a cargo queda como segue:

INSCRICIÓN EN ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Como vos explicamos hoxe nas aulas, tedes que cubrir este formulario para inscribirvos nas actividades extraescolares de Equipo Extraescolar, Club do Antifás, Club de Ciencia e Erasmus Green New School. Para ir accedendo a cada sección do formulario debes ir premendo "seguinte".

Se vos anotades pero logo na reunión informativa atopades que non vos interesa, podedes darvos de baixa. As reunións serán no taller de Tecno de Ana, nos 2ºs recreos:

• Luns 2º recreo: equipo Extraescolares
  • Martes 2º recreo: Club do Antifás (obradoiro de cine)
  • Mércores 2º recreo: Club de Ciencia (bioconstrución)
  • Xoves no 2º recreo: Erasmus Green New School (Activismo ecolóxico)

PECHE DA #CASIÑA_MAIOS POR ESTE CURSO

O xoves 13 de xuño, convocamos á prensa para contar o noso proxecto de Bioconstrución "A Casiña dos maios", que neste segundo ano tivo por obxecto rematar a obra, instalarlle luz, facer un seguimento de temperatura e humidade e crear unha zona saudable circundante a través dun sementeiro e un domo-invernadoiro con rego automático.

Fixéronse eco da nova A Voz de Galicia, Diario de Arousa, Faro de Vigo e o programa A Revista da TVG, emitido en directo o sábado 15 ás 12:00h, a onde fomos con 2 representantes do Club de Ciencia: Lara Calo e Mario Outeiral.

Neste vídeo contámosvos o traballo destes 2 anos. Difundídeo!

Instalación eléctrica e placa fotovoltaica (CdC)

Ainda non comezamos coa instalación eléctrica e a placa fotovoltaica da Casiña dos Maios porque a empresa que nos dona o material para este proxecto, EDF solar, traballa a gran escala e non tén á súa disposición o material necesario para consumos tan pequenos como a nosa casiña (instalación tan só dunha lámpada) e de tan poucos metros cadrados. EDF solar vainos subministrar para a iluminación interior, un kit con módulo fotovoltaico e acumulador para alimentar iluminación e dispositivos con micro USB (equipo que non tería en stock e que teñen que pedir). E para a iluminación exterior, un kit con módulo fotovoltaico e proxector LED de 25W.

Neste enlace podedes ver a montaxe da placa fotovoltaica.

Rego automático (CdC)

O luns 20 de maio, comenzamos coa instalación do rego automático da Casiña dos Maios, tanto para o teito (de terróns de herba procedentes da escavación) como para o noso invernadoiro. O material do rego donado pola empresa GADIS para este proxecto, foi suministrado xa por unha empresa local de fontanería e será o pai dun alumno do CdC con coñecementos na materia, quen guíe a un pequeno grupo.

Comenzamos coa excavación para a tubería de auga desde a chave de paso exterior dunha fonte que está próxima á Casiña dos Maios e ó invernadoiro.

O material utilizado no rego automático:

2 tuberías de polietileno de 25 mm

1 válvula de esfera de polietileno de 25mm