Blog Tecno

PECHE DA #CASIÑA_MAIOS POR ESTE CURSO

O xoves 13 de xuño, convocamos á prensa para contar o noso proxecto de Bioconstrución "A Casiña dos maios", que neste segundo ano tivo por obxecto rematar a obra, instalarlle luz, facer un seguimento de temperatura e humidade e crear unha zona saudable circundante a través dun sementeiro e un domo-invernadoiro con rego automático.

Fixéronse eco da nova A Voz de Galicia, Diario de Arousa, Faro de Vigo e o programa A Revista da TVG, emitido en directo o sábado 15 ás 12:00h, a onde fomos con 2 representantes do Club de Ciencia: Lara Calo e Mario Outeiral.

Neste vídeo contámosvos o traballo destes 2 anos. Difundídeo!

Mbot (subtitulado)

Un pequeno titorial de uso do robot Mbot feito e subtitulado en clase

A colaboración de Tecno no Contrato-Programa Mundiapicola 2018/19

DEPARTAMENTO DE TECNOLOXÍA CO MUNDIAPICULA

Neste curso 2018/19 está a desenvolverse un Contrato-Programa para mellorar a competencia matemática, manipulativa e lingüística do alumnado. Partindo do EDL creouse un proxecto STE(A)M multidisciplinar no que participamos co obxectivo de fomentar a creatividade e a investigación e reflexionar sobre a transformación de costumes ancestrais.

Participación

V COMPETICIÓN DE ROBOTS EEI VIGO

Hoxe o alumnado de 3º e 4º ESO de Tecno acercámonos á Universidade, participando na V competición de robots da Escola de Enxeñería Industrial de Vigo. Aprendemos, xogamos e disfrutamos.