Última hora!

Clausura Proxecto Micromundo. Equipo CdC 4°ESO

O martes 20 de xuño o equipo CdC 4°ESO asistiu á clausura do proxecto Micromundo no pazo de Fonseca en Santiago. Despois de asistir a unha charla de expertos no tema da resistencia a antibióticos recolleron os diplomas de participación por 2° ano consecutivo  e que lles abre o camiño no mundo da investigación o cal agradeceron a oportunidade que se lles dou.

Revista impresa A Xanela

Consigue a nosa revista impresa pedíndolla a Mariano. Ten fotos de todos os grupos!

XANELA Moreiras 2022/23 de moreiras

Un curso ben orientado!

Estamos rematando o curso e queremos deixar unha fugaz constancia do que estivemos facendo no insti. Como xa sabedes, desde Orientación traballamos un espazo de encontro mensual coas familias a través dun CP_Inclúe, centrado este ano na mellora da comunicación.

Volvimos participar no Proxecto Enclave, que nos permitiu ter unha un programa de terapia psicolóxica gratuíta no centro (de mans de expertos e en colaboración co concello).

Entroutras actividades, organizamos unha formación sobre o abuso sexual a menores, impartida por AMINO.gal; creamos as I Xornadas de educación afectivo sexual; desenvolvimos un programa de Prevención de condutas aditivas con/sen sustancia; Obradoiro de prevención e intervención do acoso escolar, impartido por Exeria; Programa de regulación emocional, pola psicóloga Alba Castelo.

Clausura do CdC 22/23

Clausuramos o CdC deste curso o 5 de xuño, o #DíaMundialDoMedioAmbiente cunha charla do xeólogo da UdC @ArmandHernández. A conferencia ofreceuse ós 4°s e tiña por título “Viaxe a través da historia do clima da Terra: coñecer o pasado para entender o presente”. Unha forma moi didáctica de comprender historia da Terra e a natureza do #CambioClimático a partir de sedimentos, aneis das árbores, corais, estalactitas ou mostras de xeo.

Charla residuos. Lei 6/2021 de residuos e solos contaminados. Equipo CdC

O 17 de maio, día Internacional da Reciclaxe, a técnico de Medio ambiente do Concello, Carme Saavedra dounos unha charla ó alumnado do Club de Ciencia sobre a nova Lei 6/2021 de Residuos e solos contaminados que no 2023 ten que cumplirse obrigatoriamente a nivel local. Coñecementos que aproveitamos para facer unha mellora na clasificación dos residuos e contedores específicos para cada un.