Última hora!

Pechamos as obras da Casiña dos Maios por este ano!

O xoves 13 de xuño, convocamos á prensa para contar o noso proxecto de Bioconstrución "A Casiña dos maios", que neste segundo ano tivo por obxecto rematar a obra, instalarlle luz, facer un seguimento de temperatura e humidade e crear unha zona saudable circundante a través dun sementeiro e un domo-invernadoiro con rego automático.

Fixéronse eco da nova A Voz de Galicia, Diario de Arousa, Faro de Vigo e o programa A Revista da TVG, emitido en directo o sábado 15 ás 12:00h, a onde fomos con 2 representantes do Club de Ciencia: Lara Calo e Mario Outeiral.

Neste vídeo contámosvos o traballo destes 2 anos. Difundídeo!

XA TEMOS GAÑADORAS DO CONCURSO "MÁIS CA PALABRAS"

O departamento de Lingua Galega e Literatura ten o inmenso pracer de presentar as obras gañadoras do concurso "Máis ca palabras", na modalidade de videopoemas. Como ben sabedes, a temática deste ano centrouse na diversidade de xénero e no recoñecemento do colectivo LGTBIQ e as pezas gañadoras están inspiradas nos poemas de TRANSMATRIA de Daniel Asorey. A verdade é que foi realmente difícil decidirnos, dada a gran calidade de todas elas. Por este motivo, o segundo premio vai para dúas parellas ex aequo, que presentaron candansúa versión dun mesmo poema. Así que aló imos:

1º PREMIO: Serán os meus peitos de silicona. Alicia Nieto e Lucía Fernández

2º PREMIO: Amor libre. Clara Reino e Victoria León / Noemí Otero e Carla Vidal

3º PREMIO: Serpe, que divina me comporto. Rita Sánchez.

PARABÉNS ÁS PREMIADAS E A TODOS OS QUE PARTICIPASTES!!

Velaquí vos deixamos a lista de distribución de Youtube todos os vídeos

Letras Galegas 2019

A semana pasada celebramos as Letras Galegas con actos que tiveron lugar o luns 13 e martes 14. Dado que Antón Fraguas, o autor que se conmemora este ano, adicou parte do seu traballo ó estudo da etnografía galega, o luns organizamos un obradoiro de traxe tradicional polo que pasou todo o alumnado. O martes organizouse a 4ª edición do STARgal, esa mostra-competición de audiovisual e robótica coa que pretendemos dar ás nosas Letras un matiz innovador e actual. Todo o centro pasou por 8 estacións nas que con robots, drons, videoxogos, kahoots, videopoemas e mesmo un planetario, coñecimos máis de preto a vida e obra de Fraguas. Logo dun auténtico "Banquete da Cachada" (un convivio con alumnado, profes e colaboradores do insti), organizamos xogos populares para todo o alumnado.

Dá conta do vivido este vídeo e o álbum de fotos:

Letras Galegas e STARgal 2019

O noso insti no Olloboi 2019

O 9º festival audiovisual olloboi celebrouse o pasado venres 10 de maio e o noso centro asistiu con 32 rapaces e as profes Matilde, Silvia e Ana.

Na programación de mañá do festival, a Muchachada Matiné, o alumnado dividiuse en 3 grupos que traballaron con outras tantas parellas creativas documentándose, gravando o son, planificando a peza, producíndoa, gravándoa, montándoa e, nun dos casos, mesmo creando in situ a BSO.

O alumnado de 4º realizou a peza Analepse xunto a Sandra Lesta e Sonia Méndez (guionista e directora da web serie de Play Z Antes de perder); un grupo de 3º fixo un docu sobre as mulleres no mundo da carpintería (E por que non elas?)de ribeira xunto ó realizador Luis Avilés e a actriz Carmen Méndez (Luis acaba de sacar á luz o documental Idénticas); o terceiro grupo editou a peza Prohibido coger cabeza, xunto a Miguel de Lira e Quique Otero, que non traballaran xuntos desde Crebinsk

Curso Bruxelas, resumo

A profesora de Tecnoloxía Ana Moreiras vén de participar nun curso en Bruxelas dentro do marco do Erasmus "Profesorado competente desde a perspectiva STEM". Trátase dun proxecto europeo coordinado polo CAFI no que participan, ademais, os centros IES Meaño, IES Carlos Casares, IES Pobra do Caramiñal, IES Porriño e IES Xelmírez 2.

O fin deste Erasmus é presentar un catálogo de prácticas STEM que sirvan de guía a outros centros galegos. Para logralo, deseñáronse 3 saídas educativas para participar en cursos europeos e facer job shadowing de dinámicas STEM referencia.

A Casiña dos Maios na 4ª #STEMDiscoveryWeek

O IESP A Cachada está participando en Bruxelas na 4ª #STEMDiscoveryWeek e estamos presentando o noso proxecto A Casiña dos Maios como boa práctica STEM.