Erasmus+ Green New School (2019-21)

INSCRICIÓN EN ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Como vos explicamos hoxe nas aulas, tedes que cubrir este formulario para inscribirvos nas actividades extraescolares de Equipo Extraescolar, Club do Antifás, Club de Ciencia e Erasmus Green New School. Para ir accedendo a cada sección do formulario debes ir premendo "seguinte".

Se vos anotades pero logo na reunión informativa atopades que non vos interesa, podedes darvos de baixa. As reunións serán no taller de Tecno de Ana, nos 2ºs recreos:

• Luns 2º recreo: equipo Extraescolares
  • Martes 2º recreo: Club do Antifás (obradoiro de cine)
  • Mércores 2º recreo: Club de Ciencia (bioconstrución)
  • Xoves no 2º recreo: Erasmus Green New School (Activismo ecolóxico)

Campaña TITORÍAS de sensibilización ante Emerxencia Climática

En Titorías ides ver uns vídeos sobre o Cambio Climático, pero antes, tedes que responder a esta pequena enquisa!

Estas dúas pezas aproxímannos á realidade actual do fenómeno do Cambio Climático. Se tedes máis curiosidade, en Praza Pública propoñen 15 curtas galegas sobre o tema.

Folga mundial pola #emerxenciaclimática: Trash Tag Challenge en Praia Barraña

O alumnado do noso centro, farto do postureo das stories de instagram, que tan a miúdo é inconsecuente coa actitude diaria, convoca este venres 27 un

#TrashTagChallengeBoiro

co obxecto de limpar Praia Barraña e denunciar a necesidade de implicarse realmente para lograr un cambio na mentalidade colectiva con respecto ó Cambio Climático.

Toda a sociedade de Boiro, e particularmente o alumnado en folga dos centros de secundaria (3º e 4º ESO) está convocado a este acto, ás 10.30h.

Ademais, o alumnado adhírese ó manifesto do Movemento Galego polo Clima, que a continuación se expón.

O acto será un dos primeiros que se realicen no marco do Erasmus+ de #activismo e #cambio climático no que acabamos de comezar a traballar, xunto a Módena e Tesalónica: Erasmus + Green New School