Erasmus+ Green New School (2019-21)

O vómito de Deva contra a COP 25

O pasado venres 13 de decembro o noso alumnado organizouse para adherirse á plataforma #Fridaysforfuture. Comezaron as súas mobilizacións cunha instalación chamada "O vómito de Deva" (coordinada por Flor de Tecno) na que denunciaban o mediocre devir e escaso resultado do cume COP 25. A súa voceira, Rita Dosil de 4ºESO, pronunciou un discurso no que se queixou da "falta de acordos, o eurocentrismo e a hipocrisía política" e logo procederon a un minuto de silencio. Nun panel de cortiza foron escribindo conceptos que interpretaron a partir das lecturas de Eldiario.es nas aulas de Tecnoloxía. O resumo final, venres 20 de decembro, foi:

• Moi cerca do fracaso total, a COP25 conseguiu un acordo de mínimos para adoptar medidas urxentes contra o quencemento global.
  • Hai países que dificultaron chegar a consensos: Brasil, India, China e EEUU.
  • Non se logra regular o mercado de emisións para evitar o "fraude do Artigo 6"

O vómito de Deva contra a COP 25

Criterios selección alumnado Erasmus GNS que viaxa a Módena

Logo de reunirse o equipo docente e de alumnado do Erasmus GNS acórdase, por unanimidade, que o alumnado que viaxe a Módena (primeira saída do Erasmus GNS, 2-8 marzo 2020) será o de 4º ESO, xa que:

1. De acordo coas conclusións da enquisa que se pasou a todo o alumnado en Outubro amosaron interese polo tema e implicación persoal.
  2. Teñen alta competencia dixital e un nivel de coñecemento suficiente de inglés.
  3. Teñen experiencia en intercambios educativos (Memorias Cruzadas 2018/19).
  4. Amosaron vontade de traballar cooperativamente e de facelo co alumnado dos países socios vía eTwinning.
  5. Están dispostos a acoller alumnado cando sexa Boiro receptor, maio 2021.
  6. Están en máis dun grupo de traballo, amosando compromiso con mellorar a convivencia no centro.
  7. Forman un grupo homoxéneo de 16 persoas e contamos co consenso de todo o grupo de alumnado do proxecto.