Libros de texto

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO LIBROS

Xa están publicadas as listaxes provisionais do reparto do fondo de libros. Pódense consultar no centro de 9:00 a 14:00. O prazo de reclamacións é do 15 de xullo ó 26 de xullo ambos incluidos.

DEVOLUCIÓN DE LIBROS DE FONDO SOLIDARIO

O alumnado de 1º, 2º e 3º que aprobe todas as materias en xuño devolverá os libros prestados ó realizar a matrícula para o próximo curso entre o 25 de xuño e o 10 de xullo previa cita.

O alumnado de que aprobe todas as materias en xuño devolverá os libros prestados ó recoller o consello orientador entre o 5 e o 9 de xullo de 10:00 a 12:00.

O alumnado que teña que presentarse á convocatoria extraordinaria de setembro devolverá os libros prestados nese momento precisándose as datas máis adiante.

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021/2022

No DOG do 20/05/2021 publicouse a ORDE do 6 de maio da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, que regula para o curso 2021/22:

a) A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en calquera dos cursos da ESO (manteranse os libros de texto do curso 2020/21).

b) A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en calquera dos cursos da ESO.

REQUISITOS para poder participar na convocatoria:

Para calquera modalidade (fondo libros ou axudas material) é IMPRESCINDIBLE devolver os libros de texto, de ter sido beneficiario no curso 2020/21. Cando se vaia rematando este curso avisarase do prazo límite para devolvelos agás para o alumnado que teña algunha materia pendente, que poderá quedar co libro correspondente ata que se examine en setembro.

FINALIZACIÓN REPARTO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Estimadas familias, vén de finalizar o reparto ordinario dos libros do fondo. Se algunha familia non recibiu algún dos libros reflectidos na listaxe definitiva, póñase en contacto URXENTEMENTE coa secretaría do centro. Despois de facer o reparto para os casos de emerxencia social, debidamente acreditados polo departamento de orientación, comezaremos o reparto dos libros restantes entre o alumnado que precise máis libros dos outorgados pola participación no fondo solidario de libros de texto.

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E VALES DE MATERIAL

Pódense consultar no taboleiro do centro as listaxes definitivas de solicitudes admitidas e excluídas para a participación no fondo solidario de libros para o curso 2020/2021 así como as solicitudes concedidas de vales de material. Nas listaxes figuran os libros concedidos en cada caso. As solicitudes presentadas na sede electrónica poderán consultar a resolución definitiva a través dela.

Os vales poderán recollerse no centro a partir de mañá pola persoa solicitante. Será necesario presentar un documento de identificación.

Libros de texto 2020 / 2021

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

Pódese consultar no documento adxunto as listaxes dos libros de texto para o curso 2020-2021.