Libros de texto

Listaxes provisionais fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar

Pódense consultar as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas de participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para material escolar para o curso 2019/2020.

O prazo para reclamacións será de dous días hábiles a partir desta publicación (18 e 19 de xullo de 2019).

LIBROS DE TEXTO 2019-2020

Consulta no documento adxunto as listaxes dos libros de texto para o curso 2019-2020.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar

Está aberto o prazo de solicitude do fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2019-2020

Prazo único de entrega de solicitudes para todo o alumnado ata o 21 de xuño do 2019.

Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do 20): Enlace ao Diario oficial de Galicia

Para presentación electrónica: entre na aplicación facendo clic aquí.

Para a presentación electrónica da solicitude é necesario dispoñer da Chave365. Para solicitala deben acudir ao seu centro médico co DNI.

Para presentación presencial: enlace a Anexo I e II.

Para máis información consulte o documento adxunto ou a sede electrónica da Xunta de Galicia: enlace.

Manual de usuario para os cidadáns: enlace.

LIBROS DE TEXTO 2018-2019

Consulta no adxunto as listaxes dos libros de texto para o curso 2018-2019

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Consulta no adxunto as listaxes provisionais do fondo solidario  de libros de texto para o curso 2018-2019.

(Reclamacións do 13 ao 16 de xullo!)

As listaxes de admitidos e excluidos de xuño  para as axudas de material escolar están expostas no taboeiro do Centro

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

Está aberto o prazo de solicitude do fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2018-2019!

Prazo único de entrega de solicitudes para todo o alumnado ata o 22 de xuño do 2018.

Para máis información consulta o adxunto