Libros de texto

LISTAXE DE LIBROS DO CURSO ACADÉMICO 2022/2023

Xa está dispoñible a listaxe de libros de texto para o vindeirpo curso acdémico 2022/2023:

Poden descargar como adxunto o pdf co listado completo.

Fondo de libros de texto 2022/23

Xa podes consultar no centro a

LISTAXE PROVISIONAL DE LIBROS DE TEXTO

Hai dous días para reclamación.

Grazas!

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES FONDO DE LIBROS SOLIDARIO - CURSO 22/23

Estimadas familias, hoxe publicouse no DOGA a Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/2023 (códigos de procedemento ED330B, ED330G, e ED330H).

(Info: http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros).

PRAZO: 19 de MAIO - 22 de XUÑO.

As solicitudes presentaranse:

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO LIBROS

Xa están publicadas as listaxes provisionais do reparto do fondo de libros. Pódense consultar no centro de 9:00 a 14:00. O prazo de reclamacións é do 15 de xullo ó 26 de xullo ambos incluidos.

DEVOLUCIÓN DE LIBROS DE FONDO SOLIDARIO

O alumnado de 1º, 2º e 3º que aprobe todas as materias en xuño devolverá os libros prestados ó realizar a matrícula para o próximo curso entre o 25 de xuño e o 10 de xullo previa cita.

O alumnado de que aprobe todas as materias en xuño devolverá os libros prestados ó recoller o consello orientador entre o 5 e o 9 de xullo de 10:00 a 12:00.

O alumnado que teña que presentarse á convocatoria extraordinaria de setembro devolverá os libros prestados nese momento precisándose as datas máis adiante.

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021/2022

No DOG do 20/05/2021 publicouse a ORDE do 6 de maio da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, que regula para o curso 2021/22:

a) A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en calquera dos cursos da ESO (manteranse os libros de texto do curso 2020/21).

b) A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en calquera dos cursos da ESO.

REQUISITOS para poder participar na convocatoria:

Para calquera modalidade (fondo libros ou axudas material) é IMPRESCINDIBLE devolver os libros de texto, de ter sido beneficiario no curso 2020/21. Cando se vaia rematando este curso avisarase do prazo límite para devolvelos agás para o alumnado que teña algunha materia pendente, que poderá quedar co libro correspondente ata que se examine en setembro.