Libros de texto

ESTATÍSTICA REPARTO DE LIBROS 1º Y 2º DE ESO

Unha vez finalizados os repartos ordinario e extraordinario en 1º y 2º de ESO, o reparto de libros foi o seguinte:

CURSO ALUMNOS BENEFICIARIOS LIBROS REPARTIDOS
1º ESO 80 468
2º ESO 98 574

Ao longo desta semana rematarán os repartos extraordinarios do resto dos niveis.

ESTATÍSTICA SOBRE O REPARTO DE TAQUILLAS

Durante estes primeiros días de reparto de taquillas alugáronse un total de 221. Aínda quedan 208 dispoñibles para seren alugadas. O prazo ordinario remata o próximo 17 de outubro.

ESTATÍSTICA SOBRE O REPARTO DE LIBROS DE TEXTO

Durante as primeiras semanas de curso realizouse o reparto oficial de libros de texto correspondente á convocatoria 2019/2020. O resultado de libros asignados é o seguinte:

CURSO ALUMNOS BENEFICIARIOS LIBROS ASIGNADOS
1º ESO 83 485
2º ESO 87 518
3º ESO 72 479
4º ESO 73 399
TOTAL 315 1881

REPARTO EXTRAORDINARIO DE LIBROS DE TEXTO

Rematado o prazo ordinario de libros de texto, comezamos co extraordinario. Adxuntamos documento coas indicacións para participar nel.

O prazo para entregar a documentación remata o martes 15 de outubro.

Entrega de libros de texto de segundo e terceiro da ESO

Os libros de texto do segundo e terceiro curso serán entregados polos titores aos alumnos esta semana na hora de titoría.

Os alumnos levarán a casa un xustificante que deberán devolver asinado aos seus titores o antes posible.

Recollida cheques de material

Os cheques de material poderán ser recollidos a partir de mañá martes 24 de setembro na administración do centro. Será necesario presentar o DNI e asinar a recepción do mesmo. O horario de atención será de 10:00 a 14:00 de luns a venres e os martes de 16:00 a 18:00.