Lingua Galega e Literatura

PROFESORAS DO DEPARTAMENTO

O departamento de Galego está composto por:

Silvia Susana García Souto (Xefa de departamento)

Hora de atención a pais/alumnado: xoves, 9:25-10:15.

Contacto:silgsouto@gmail.com

Carmen Rodríguez Varela

INFORMACIÓN AO ALUMNADO SOBRE OS INSTRUMENTOS E TÉCNICAS DE AVALIACIÓN E CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN POR CURSOS

Aquí pódese acceder á información sobre os mínimos esixibles para a obtención dunha avaliación positiva nos distintos niveis. Tamén se poden ver os obxectivos, contidos, estándares de aprendizaxe, as diversas técnicas e procedementos de avaliación xunto cos  criterios de cualificación para cada curso.

INFORMACIÓN PENDENTES

Información para o alumnado que teña a materia de Lingua Galega e Literatura pendente de cursos anteriores. Aquí poderase consultar os tipos de probas que se realizarán, contidos mínimos, avaliación, calendario de exames...

Asemade, aquí poderase acceder aos boletíns de exercicios recomendados para a preparación das probas. Lembramos que estes teñen un peso do 20% da nota de cada proba parcial.

LECTURAS VOLUNTARIAS PARA O CURSO 2018/2019

Estas son algunhas das lecturas voluntarias que che recomendamos para este curso, aínda que son só suxestións. Se desexas ler outro libro que non aparece aquí, fala coa túa profesora, quen seguro aceptará a túa proposta ou che recomendará algunha acorde coa túa idade e intereses.

1º  ESO

4ºESO

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS E EXTRAESCOLARES PARA O CURSO 2019/2020

Para seguir todas as nosas actividades recomendámosche que sigas o noso blog, que aparece no menú lateral do departamento.