O noso Blog

Blog de Galego

XA TEMOS GAÑADORAS DO CONCURSO "MÁIS CA PALABRAS"

O departamento de Lingua Galega e Literatura ten o inmenso pracer de presentar as obras gañadoras do concurso "Máis ca palabras", na modalidade de videopoemas. Como ben sabedes, a temática deste ano centrouse na diversidade de xénero e no recoñecemento do colectivo LGTBIQ e as pezas gañadoras están inspiradas nos poemas de TRANSMATRIA de Daniel Asorey. A verdade é que foi realmente difícil decidirnos, dada a gran calidade de todas elas. Por este motivo, o segundo premio vai para dúas parellas ex aequo, que presentaron candansúa versión dun mesmo poema. Así que aló imos:

1º PREMIO: Serán os meus peitos de silicona. Alicia Nieto e Lucía Fernández

2º PREMIO: Amor libre. Clara Reino e Victoria León / Noemí Otero e Carla Vidal

3º PREMIO: Serpe, que divina me comporto. Rita Sánchez.

PARABÉNS ÁS PREMIADAS E A TODOS OS QUE PARTICIPASTES!!

Velaquí vos deixamos a lista de distribución de Youtube todos os vídeos

Obradoiro de videopoesía

Hoxe estivo connosco a poeta Antía Otero impartindo un obradoiro de videopoesía. Como cada ano contamos coa súa presenza para achegarnos aos poemas dun xeito máis lúdico, artístico e sobre todo máis humano. E dicimos isto último porque a temática escollida desta volta é o respecto polos diversos tipos de amor; porque, tal e como manifestamos na entrada principal do noso centro, aquí "Todos os amores son benvidos". Este respecto polas diversas formas de amar foi o que nos levou a centrarnos no colectivo LGTBIQ.

Dende o departameto de Lingua Galega esperamos que deste obradoiro saian do armario moitos videopoemas que esperten conciencias; pero para isto teredes que esperar ata o Stargal, que como ben sabedes forma parte da celebración das nosas Letras Galegas. Así que ás/aos que paricipastes...ánimo e a crear!!

Brais Yáñez e Lois Cespón mención especial en Enreguéifate!

Velaí o tedes! Tan jallos son que foron escollidos pola organización de Enreguéifate para unha mención de honra como "Os dous de sempre". Parabéns!

Asistimos ó auditorio para participar da festa e fixemos estas fotos! (Rubén Pérez)

Ana Pimentel finalista en Youtubeiros!

A alumna Ana Pimentel foi finalista nos premios Youtubeiros, que se fallaron este venres 20 de abril na Coruña. Participou no concurso co vídeo "Como facer un pompón" que elaborou para as aulas de Galego e de Tecnoloxía. Parabéns, Ana, sigue falando así de ben!

Regueifando con Manolo Maseda (5/2/18) #Máisquepalabras18

O día 5 de febreiro, Manolo Maseda, profesor e músico entendido no mundo das regueifas, veunos ensinar algo máis sobre esta arte tradicional, a cal está estreitamente relacionada co que actualmente son as batallas de galos.

Foi un obradoiro moi ameno; primeiro, catro alumnos sairon voluntarios a exhibirse “batallando" e logo “regueifando". Despois diso, Maseda comentounos algunha que outra diferenza entre estas dúas dinámicas. Para rematar o obradoiro dunha forma divertida, Manolo fixo co acordeón unha instrumental para que alumnos e profesores puidesemos sacar os nosos dotes regueifeiros. Pasámolo moi moi ben!

Lois Cespón

No álbum do Flicker hai imaxes e vídeos, bota un ollo!

Eva Mejuto, a escritora co alumnado 2ºESO (27/2/18)

O martes, 27 de febreiro veunos  visitar Eva Mejuto, a autora do libro 22 segundos. O encontro foi no salón de actos da Cachada. A autora contounos como foi o proceso de creación desta novela, dende que comezou o libro ata que o rematou. Neste libro trátase o tema da transexualidade e falounos das vivencias de moitos rapaces e rapazas trans que están a experimentar este proceso. Para o seu libro, Eva  inspirouse nun rapaz que ela coñece chamado Marcos. Ensinounos cousas sobre a vida, fixémoslle algunha que outra pregunta e finalmente adicounos os libros. Pasámolo moi ben e estivemos un rato moi agradable xuntos e aprendendo.