O Club de Ciencia da Cachada continuou, un curso máis, acondicionando o módulo bioclimático da Casiña dos Maios para estudar as características da Bioarquitectura. Nesta edición 2019/20 intentamos adoptar unha perspectiva verdadeiramente STE(A)M, creando subproxectos que involucraran ás materias STEM xunto a outras que tipicamente participan en proxectos interdisciplinares: Lingua Galega, Historia, Economía.
Equipos de traballo
Obxectivos e valoración
Durante os meses de curso, as actividades desenvolvéronse de acordo co previsto. Organizamos un calendario de traballo e decidimos que cada xoves no 1º recreo un grupo de traballo espuxese ós compañeiros os avances na súa área. Este sistema tivo un excelente resultado, e mesmo colaboraron materias como Galego, convalidando as exposicións como probas orais.
As especiais dificultades deste curso por mor da COVID 19 impediron lograr algúns dos obxectivos. Porén, o equipo de traballo continuou as actividades, na medida do posible, no confinamento.
Anexo: Actividades STE(A)M coordinadas
Nun esforzo por dotar o noso proxecto curricular de coherencia e mellorar a competencia científico-técnica e dixital do noso alumnado, estudamos a coordinación dos currículos das materias STEM nos cursos de 2º, 3º e 4º, onde a Tecnoloxía facilita a relación de contidos.