Listaxes definitivas fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar

Pódense consultar as listaxes definitivas de solicitudes admitidas e excluídas de participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para material escolar para o curso 2019/2020.

Información comezo de curso

O alumnado de primeiro da ESO terá a súa presentación o venres 13 de setembro ás 12:00.

O resto do alumnado terá a súa presentación o luns 16 ás 12:00. Ambos días haberá servizo de transporte.

O alumnado asistirá exclusivamente á presentación que lle corresponda.

As actividades lectivas darán comezo con normalidade o martes 17 para todo o alumnado.

CONVOCATORIA DE BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO. MINISTERIO DE EDUCACIÓN E FORMACIÓN PROFESIONAL

Curso 2019 -2020

PARA MÁIS INFORMACIÓN DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Prazo de presentación de solicitudes: ABERTO

Calendario de exámenes de setembro

No arquivo adxunto pódense atopar as informacións relativas á organización dos exames da convocatoria extraordinaria de setembro.

Calendario de actividades de comezo de curso

No arquivo adxunto pódense atopar as informacións relativas á organización de actividades de comezo de curso.

Listaxes provisionais fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar

Pódense consultar as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas de participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para material escolar para o curso 2019/2020.

O prazo para reclamacións será de dous días hábiles a partir desta publicación (18 e 19 de xullo de 2019).