Distribución de máscaras entre o alumnado

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade establece un procedemento para a distribución de máscaras entre o alumnado. As máscaras distribuiranse entre o alumnado cuxas familias tivesen unha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 € no exercicio 2018, é dicir, os requisitos son os mesmos que para ser beneficiario do vale para material escolar establecido pola Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2020/21. Polo tanto:

1) O alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar convocada pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia para este curso escolar non ten que presentar a solicitude de máscaras e será beneficiario directamente da distribución de máscaras que se faga.

2) Para o resto do alumnado, ou para aquel que non presentase solicitude de Fondolibros para este curso, ábrese un PRAZO DE SOLICITUDES para a distribución de máscaras dende o 16 ao 27 de novembro, SEMPRE QUE se atope nalgún dos seguintes casos:

ASEMBLEA ANPA

Adxuntamos documentación de convocatoria á ASEMBLEA XERAL e a ficha para asociarse a ANPA.

Un saúdo

ACCESO ÁS REUNIÓNS TELEMÁTICAS DE ACOLLIDA

Como debemos facer para unirnos?

1. SEMPRE, dende a conta @iespacachada.net das vosas fillas e fillos.

2. Conectándovos a MEET (https://meet.google.com/)

3. SEMPRE co micrófono muteado, en silencio, para evitar que se acople o son.
    Se precisades intervir, por favor, facédeo a través do chat da aplicación.

4. Para a reunión do LUNS 26 co Equipo Directivo (20h), introducindo o código: XXXX
    [Esta información xa non é válida pasada a data e hora da reunión]

5. Para a reunión co profesorado titor, a través do grupo de titoría de GClassroom no que están inscritas as vosas fillas e fillos.
    Alí, atoparedes o código correspondente ou a ligazón que o profesorado titor vos facilitou para a súa reunión particular.

Vémonos nun intre!
O equipo directivo

Reunións telemáticas co profesorado titor

Prezadas familias,

A vindeira semana terán lugar as “xuntanzas de acollida” coas familias.
Nesta ocasión, e dada a situación sanitaria que estamos a vivir, estas xuntanzas deberán ser telemáticas.

O calendario proposto será o seguinte:

Luns 26 ás 20h, presentación do centro e do curso a cargo do Equipo directivo.

Luns 26 ás 20h30, xuntanzas de 1º ESO

Martes 27 ás 20h30, xuntanzas de 2º ESO

Mércores 28 ás 20h30, xuntanzas de 4º ESO

Xoves 29 ás 20h30, xuntanzas de 3º ESO

O sistema de conexión será a través de Meet (https://meet.google.com/). O profesorado proporcionaravos unha ligazón de conexión a través do seu grupo de titoría de Google Classroom. As familias deberedes conectarvos coa conta das vosas fillas e fillos.

FINALIZACIÓN REPARTO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Estimadas familias, vén de finalizar o reparto ordinario dos libros do fondo. Se algunha familia non recibiu algún dos libros reflectidos na listaxe definitiva, póñase en contacto URXENTEMENTE coa secretaría do centro. Despois de facer o reparto para os casos de emerxencia social, debidamente acreditados polo departamento de orientación, comezaremos o reparto dos libros restantes entre o alumnado que precise máis libros dos outorgados pola participación no fondo solidario de libros de texto.

PLAN DE ACOLLIDA: PRESENTACIÓN DO ALUMNADO

Prezadas familias e alumnado,

No arquivo adxunto atoparedes todo o relativo a datas, horarios e protocolos para este convulso comezo de curso. Pregámosvos que se fala labor de concienciación en todas as casas sobre a importancia de cumprir todas estas novas normas.

Por favor, prestade especial atención ao MATERIAL NECESARIO para o primeiro día.

Un saúdo e feliz comezo de curso a toda a comunidade educativa do IESP A Cachada

O equipo directivo