Fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar

Está aberto o prazo de solicitude do fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2019-2020

Prazo único de entrega de solicitudes para todo o alumnado ata o 21 de xuño do 2019.

Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do 20): Enlace ao Diario oficial de Galicia

Para presentación electrónica: entre na aplicación facendo clic aquí.

Para a presentación electrónica da solicitude é necesario dispoñer da Chave365. Para solicitala deben acudir ao seu centro médico co DNI.

Para presentación presencial: enlace a Anexo I e II.

Para máis información consulte o documento adxunto ou a sede electrónica da Xunta de Galicia: enlace.

Manual de usuario para os cidadáns: enlace.

Letras Galegas 2019

A semana pasada celebramos as Letras Galegas con actos que tiveron lugar o luns 13 e martes 14. Dado que Antón Fraguas, o autor que se conmemora este ano, adicou parte do seu traballo ó estudo da etnografía galega, o luns organizamos un obradoiro de traxe tradicional polo que pasou todo o alumnado. O martes organizouse a 4ª edición do STARgal, esa mostra-competición de audiovisual e robótica coa que pretendemos dar ás nosas Letras un matiz innovador e actual. Todo o centro pasou por 8 estacións nas que con robots, drons, videoxogos, kahoots, videopoemas e mesmo un planetario, coñecimos máis de preto a vida e obra de Fraguas. Logo dun auténtico "Banquete da Cachada" (un convivio con alumnado, profes e colaboradores do insti), organizamos xogos populares para todo o alumnado.

Dá conta do vivido este vídeo e o álbum de fotos:

Letras Galegas e STARgal 2019

O noso insti no Olloboi 2019

O 9º festival audiovisual olloboi celebrouse o pasado venres 10 de maio e o noso centro asistiu con 32 rapaces e as profes Matilde, Silvia e Ana.

Na programación de mañá do festival, a Muchachada Matiné, o alumnado dividiuse en 3 grupos que traballaron con outras tantas parellas creativas documentándose, gravando o son, planificando a peza, producíndoa, gravándoa, montándoa e, nun dos casos, mesmo creando in situ a BSO.

O alumnado de 4º realizou a peza Analepse xunto a Sandra Lesta e Sonia Méndez (guionista e directora da web serie de Play Z Antes de perder); un grupo de 3º fixo un docu sobre as mulleres no mundo da carpintería (E por que non elas?)de ribeira xunto ó realizador Luis Avilés e a actriz Carmen Méndez (Luis acaba de sacar á luz o documental Idénticas); o terceiro grupo editou a peza Prohibido coger cabeza, xunto a Miguel de Lira e Quique Otero, que non traballaran xuntos desde Crebinsk

Curso Bruxelas, resumo

A profesora de Tecnoloxía Ana Moreiras vén de participar nun curso en Bruxelas dentro do marco do Erasmus "Profesorado competente desde a perspectiva STEM". Trátase dun proxecto europeo coordinado polo CAFI no que participan, ademais, os centros IES Meaño, IES Carlos Casares, IES Pobra do Caramiñal, IES Porriño e IES Xelmírez 2.

O fin deste Erasmus é presentar un catálogo de prácticas STEM que sirvan de guía a outros centros galegos. Para logralo, deseñáronse 3 saídas educativas para participar en cursos europeos e facer job shadowing de dinámicas STEM referencia.

V COMPETICIÓN DE ROBOTS EEI VIGO

Hoxe o alumnado de 3º e 4º ESO de Tecno acercámonos á Universidade, participando na V competición de robots da Escola de Enxeñería Industrial de Vigo. Aprendemos, xogamos e disfrutamos.

AVALIACIÓN DE MATERIAS PENDENTES

OS EXAMES CORRESPONDENTES AO EXAME FINAL DA AVALIACIÓN DE MATERIAS PENDENTES

SERÁN NA SEMANA DO 6 AO 10 DE MAIO.

Consulta no adxunto as datas.