BIXE

INFORMACIÓN SETEMBRO. CURSO 19-20.

Proba extraordinaria de setembro. Curso 2019-2020.

Os alumnos/as que non superaron a materia na convocatoria ordinaria, realizarán unha proba extraordinaria en setembro presencial de toda a materia.

O alumnado será informado das datas nas que se celebrarán as probas escritas que organizará a Dirección, na páxina web do instituto.

Para orientar aos alumnos/as dos contidos que se lles van a esixir achéganse boletíns de exercicios para preparar a materia para o exame. Non é necesario entregar os exercicios resoltos.

Tamén queda dispoñible unha copia dos boletíns de exercicios na conserxería do instituto.

INFORMACIÓN SETEMBRO. MATERIAS PENDENTES.

Proba extraordinaria de setembro. Materia Pendente.

Os alumnos/as que non superaron a materia pendente na convocatoria ordinaria, realizarán unha proba extraordinaria en setembro presencial de toda a materia.

COMPOÑENTES DO DEPARTAMENTO. CURSO 2019-2020

Agra Barreiro, Agustín

Güimil Gándara, Mª Montserrat (Xefa de Departamento)

Pelayo Barbarán, Mª Isabel