HORA DE LER

Comprácenos comunicarvos que o próximo luns 19 de outubro a 1º hora imos comezar coa Hora de Ler, unha das iniciativas que recollemos no PLAMBE.

A Hora de Ler consiste nunha hora de lectura totalmente libre (o alumnado lerá o libro e xénero que queira), sen pedirlle ningún tipo de actividade sobre a mesma. Para o alumnado que esqueza traer o seu libro da casa, o profesorado pode procionarlle lecturas (libros, artigos, revistas...) ou mandarlle escribir un relato seguindo unhas indicacións que daremos cada semana.

Cada semana a Hora de Ler cadrará nunha hora de clase diferente, empezamos o vindeiro luns a primeira hora, para a semana seguinte será o luns a segunda hora, para o próximo o luns a terceira e así sucesivamente ata final de curso(consulta o horario).

Se tes algunha dúbida, consulta a Guía da Hora de Ler.

Non esquezades traer os vosos libros, e se queredes probar novas lecturas,  pasádevos pola biblioteca.Guiño

Día do libro

O 23 de abril, en medio do confinamento, non quixemos esquecer unha data tan importante coma o Día do Libro e dos autores. O noso alumnado voluntario de Biblioteca elaborou con poucos recursos e moitas gañas uns videos para facer visibles aos nosos libros. Non teñen unha gran calidade técnica, pero amosan o esforzó e gañas de facer visible esta data para toda a comunidade educativa.

Alumnos de 2º ESO amosaron toda a súa creatividade a través da poesía cuns videos moi hixiénicos!!!

Así tamén, o alumnado de 1º da ESO fixeron unha tarefa de destacar aquelas citas e autores que máis lles gustaron.

Podedes atopalos aquí, aquí e aquí.

Vídeos alumnado

Neste enlace podedes atopar os vídeos feitos polos alumnos.

Visita ao Centro de Día de Boiro

No mes de decembro visitamos aos maiores do Centro de Día de Boiro para conversar con eles sobre o cambio climático. Esta actividade encádrase dentro do programa Erasmus+ Green New School.

Equipo de auxiliares de biblioteca

Coma noutros anos, tamén durante este curso contamos cun grupo de alumnas e alumnos voluntarios para axudar nas tarefas da biblioteca.

Durante os recreos, por parellas, estes voluntarios están na biblioteca para axudar a todos, profes e alumnos, a:

• Manter a orde na biblioteca.
  • Actualizar os préstamos e devolucións no programa Meiga.
  • Dar de alta novos lectores no programa Meiga.
  • Buscar títulos, autores e libros nos estantes.
  • Tomar nota de todas as incidencias.
  • ... e moitas cousas máis!

Desde aquí xa lles queremos dar as GRAZAS Guiño!

Recreos arrepiantes 2019

A semana do 11 ao 15 de novembro celebráronse no noso centro os recreos arrepiantes, que, como xa sabedes, consisten en lecturas ou visionado de curtas de terror na biblioteca do centro, durante os recreos. O martes, abriron a actividade os realizados en galego, o xoves en inglés e o venres pecharon esta experiencia os de lingua castelá. Realmente algúns dos contos creados por compañeiros e compañeiras nosos daban moito medo e algunha curta tamén; aínda que outras provocaban máis risa ca terror. De todos xeitos, cremos que a experiencia pagou a pena e desde o EDL do noso centro animávosvos a participar en actividades coma esta.

Aquí vos deixamos o enlace a ver se algún de vós se atopa por aquí.