Extraescolares

O Equipo de Extraescolares 2019/20 está formado polas profesoras Ana e Flor e un grupo de alumnado de 2º, 3º e 4º.

Podedes clicar para ver a Programación de Extraescolares e o anexo de actividades por departamento.

Se queredes ver información relativa a cada actividade, visitade a nosa revista dixital, A Xanela. Ademais, no Flickr da Cachada temos varios álbumes de fotos, podedes botarlles un ollo. E por suposto, mantemos activas as nosas redes sociais para ir contando a actualidade do centro cada día (Twitter, Facebook e Instagram).

No seguinte listado podes ver as actividades que se están a desenvolver este curso e un rexistro e memoria dos cursos pasados:

Tras cada actividade extraescolar, pedimos ó alumnado que cubra o seguinte formulario:

page | by Dr. Radut