Erasmus STEM

Avaliación intermedia Erasmus STEM

A profesora Ana Moreiras presentou ante o Claustro do 28 de maio un balance da participación do noso centro no Proxecta Observa_Acción (curso 2018/18) e no Erasmus Profesorado competente desde a perspectiva STEM (cursos 2018/20), analizando tamén a súa propia experiencia PIALE.

Curso Bruxelas, resumo

A profesora de Tecnoloxía Ana Moreiras vén de participar nun curso en Bruxelas dentro do marco do Erasmus "Profesorado competente desde a perspectiva STEM". Trátase dun proxecto europeo coordinado polo CAFI no que participan, ademais, os centros IES Meaño, IES Carlos Casares, IES Pobra do Caramiñal, IES Porriño e IES Xelmírez 2.

O fin deste Erasmus é presentar un catálogo de prácticas STEM que sirvan de guía a outros centros galegos. Para logralo, deseñáronse 3 saídas educativas para participar en cursos europeos e facer job shadowing de dinámicas STEM referencia.

Diario Curso Bruxelas - Día 5

O día en que nos cansamos de facer prácticas sobre hipóteses e decidimos comezar a falar das nosas experiencias reais, xa que, agora si, SOMOS CONSCIENTES DE QUE XA SOMOS CENTROS STEM.

Diario Curso Bruxelas - Día 4

STE(A)M: Europeana – integrando a herdanza cultural nas clases STEM

Diario Curso Bruxelas - Día 3

Visita á escola Zavo onde está implementado o proxecto STEM at School

É unha escola preto de Bruxelas que conta con 3 “campus”: centro de secundaria de graos 1º e 2º, que non visitamos; centro de graos 3º a 6º, onde se implementou a metodoloxía STEM, e centro de formación profesional. Este é o sitio web do centro. Todo o complexo ten 1740 estudantes e 250 profes. O campus STEM, o obxecto prioritario da nosa visita, está recén construído e ten preto de 300 estudantes. Nas aulas non caben máis de 24 persoas.

Visita de estudo á escola ZOVA, onde se está implementando o proxecto

Diario Curso Bruxelas - Día 2

Introducindo a  Bíoeconomía en aulas STEM