Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

Novo Horario de Atención Orientación Profesional - Laboral

Neste último trimestre do curso tedes que tomar decisións acerca do voso futuro académico e profesional. Toda a información de FORMACIÓN PROFESIONAL podes atopala neste servizo.

Déixovos o NOVO horario de atención .PLANIFICA O TEU FUTUR0!!!

"Muller malferida" Performances de 2º BACH coa materia Estética do 15 de marzo

Fai clic na imaxe para ver máis fotos

OFERTA DE PRAZAS VACANTES PARA ESO-BACHARELATO PARA O CURSO 2021-22

BACHARELATO

1º ARTES:

• ORDINARIO: 80
  • VESPERTINO: 27

2º ARTES:

• ORDINARIO: 2
  • VESPERTINO: 3

1º CIENCIAS:

• ORDINARIO: 35

2º CIENCIAS:

• ORDINARIO: 7

• 1º ESO: 54
  • 2º ESO: 0
  • 3º ESO: 0
  • 4º ESO: 2

Probas Acceso a ciclos (grao superior e medio)

Obradoiro DRAG KINGS! Luns 8 Febreiro

PRAZOS DE ADMISION PARA O CURSO 2021-22

PRAZOS:

Reserva de praza no centro de orixe: do 11 de xaneiro o 8 de febreiro

Presentación de solicitud de admisión(alumnado novo): do 01 de marzo o 20 de marzo.

Publicación de listaxes provisionais: antes do 25 de abril

Publicación de listaxes definitivos: antes do 15 de maio.

Formalización da matricula:

• Período ordinario: do 25 de xuño o 10 de xullo
  • Período extraordinario: do 01 o 10 de setembro.

Normativa

Convocatoria Aberta de solicitude de BOLSAS ERASMUS+ para alumando de Ciclos Superiores

A REUNIÓN INFORMATIVA se celebrará na AULA D1 (zona de EDIFICACIÓN E OBRA CICIL) o XOVES 17 de DECEMBRO

de 2020 ás 11:30 h para o alumnado de mañá, e ás 19:20 h para o alumnado de tarde.

I Foro de Emprego Virtual

I Foro de Empleo Virtual de Executivas de Galicia.Retos e desafios para a igualdade de oportunidades e a Loita contra a Violencia de Xenero.

Xa chegou o Nadal ao Politécnico

Os alumnos de gravado venden obra por só 3 euros. ¡ Regala arte !

Gañadora do VI Concurso fotográfico xuvenil "Ningunha máis" para conmemorar o dia internacional contra a violencia de xénero.

Nerea López Pomar, alumna de 2° de Bacharelato de Artes, gañadora do concurso. Exposición no vestíbulo do instituto.

Fai clic na imaxe para ver máis fotos

25 de Novembro día Internacional Contra a Violencia de Xenero

Hoxe, 25 de novembro, no Día Internacional contra a violencia cara ás mulleres lembramos ás 41 mulleres

ASASINADAS en 2020 vítimas da violencia de xénero.

Fai clic na imaxe para ver video EnlazaVigo 2020

CLUB DE MANGA

Este curso temos a ledicia de anunciar o nacemento do CLUB DE MANGA no noso centro. Organizado por varias alumnas, alumnos e alumnes de primeiro curso de Bacharelato, o club conta con máis de trinta membros cun interese común por distintos aspectos da cultura nipoa. Xa se están a preparar as primeiras actividades, estade atent@s!

Se es afeccionada/o ao anime, manga, cosplay, j-pop, ou o sushi agaradámoste nas reunións do paraninfo todos os martes e xoves durante os recreos.

uwu

DISTRIBUCIÓN MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

ALUMNADO DESTINATARIO:

1. BENEFICIARIOS DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR.(Estos xa non teñen que solicitalo)
  2. PERTENZA A FAMILIAS CUNHA RENTA PER CÁPITA IGUAL O INFERIOR A 6000€.
  3. DISCAPACIDADE IGUAL OU SUPERIOR AO 65%.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

• 10 DÍAS HABILES A PARTIR DO DÍA SEGUINTE A PUBLICAICÓN NO DOG.(Dende o 16 de novembro ata o 27 de novembro incluisve)

Horario de Atención Orientación Profesional - Laboral

No SERVIZO de Orientación laboral e profesional continuamos, este curso, informando e orientando a todo o alumnado nos máis

variados temas de interese profesional e laboral.