Medidas coronavirus

Novas instrucións en relación co COVID-19 13-3-2020

Medidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación coa pandemia COVID-19 para os vindeiros 14 días naturais contados dende o día 16 de marzo de 2020

Proceso de Admisión Curso 2020-2021

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

Para o alumnado do Politécnico de Vigo

Con respecto as actividades a desenvolver durante os días de suspensión das clases:

1.- Os/as que usades a cotío a aula virtual, ésta seguirá sendo o medio preferente para enviarvos as tarefas a desenvolver.

2.- No caso de non usar a aula virtual, o profesorado irá colgando  actividades a través da páxina web do IES. Estas actividades localizaranse  na parte dereita da pantalla,  no menú "Departamentos" entrando no departamento correspondente.

3.- Outro profesorado porase en contacto con vos  a través do correo electrónico.

Se non se dispón destes medios, repasar utilizando os vosos libros de texto, apuntes...

A Dirección.

Nota de prensa do MEC en relación a ABAU e a FCT 25-3-2020

A continuación vai un arquivp co contido da nota de prensa do día 25 de marzo de 2020

Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

O profesor Marcos Febreiro do IES Politécnico está deseñando e imprimindo pantallas de protección para o COVID19.

Os acetatos mais o plástico foron donados polo Politécnico de Vigo.

Primeiro premio o proxecto "Braythonduino" do IES Politécnico de Vigo

Por segundo ano consecutivo o profesor coordinador Luís Diéguez e os seus alumnos gañaron o primeiro premio na categoría de Tecnoloxías da información e a comunicación na 33 edición do Premio Nacional Don Bosco celebrado en Zaragoza. O proxecto "Braythonduino" pretende crear un sistema electromecánico de baixo custo para as persoas con xordo-ceguera.

Proxecto "Aulas Galegas"

A continuación remítese un enlace ao portal educativo "Aulas Galegas"  creado por profesorado galego para compartir recursos, para axudar ao alumnado, familias e profesorado nestes momentos tan complicados.

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN ACTIVIDADE NON PRESENCIAL

Aproveita este tempo para reflexionar sobre o teu futuro académico e profesional. No Departamento de Orientación seguimos informando e asesorando. Deixámosvos o noso correo electrónico para que vos poñades en contacto .

• INFORMACIÓN ESO E BACHARELATO

Irma Álvarez:orientación.vigo@gmail.com

Sara Rivera:sararivevilla@gmail.com

• INFORMACIÓN CICLOS FORMATIVOS FP

Charo Cid: orienta.laboralprofesional@gmail.com

Déixovos a presentación da vos pode servir de axuda nas vosas decisións.

LIGAZÓNS

Vídeo Entroidada 2020

Visita ao Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur

Fai clic para ver imaxes

O pasado mércores 19 de febreiro os grupos de 1º Bacharelato de Ciencias E e F, 1º e 2º Bacharelato de Ciencias adultos e ESA do noso centro participaron nesta actividade organizada polo departamento de Matemáticas e que contou coa colaboración do departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Puidemos visitar as instalación do Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur no Hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo.

As investigadoras Susana Teijeira e Saida Ortolano encargáronse de coordinar a visita.

Os nosos alumnos foron recibidos por varios científicos que lles presentaron as súas liñas de investigación en diferentes áreas: Roberto Agís ( Epixenética / Neurociencias), Saida Ortolano ( Cultivo celular e ensaios enzimáticos), Eva Poveda ( Cultivo de bacterias), Carlos Spuch ( Neurociencias), Olga Souto e Susana Teijeira ( Corte e tinguido de texidos / Microdisección láser), Vanesa Val ( Biobanco), César Veiga ( Cardioloxía) e Irene Viéitez ( Estudos xenéticos). Os estudantes de doctorado Daniel Pérez e Laura Busto tamén participaron na exposición.

A actividade foi un éxito.

Podedes ver algunhas fotos.

Excursión de alumnos de 2º de ESO ás instalacións de Faro de Vigo en Chapela

Acompañados polas profesoras María Fontela, Ana Fresco e María Jesús Fernández, os alumnos de 2º de ESO foron de excursión a visitar o Faro de Vigo en Chapela, o día 18 de febreiro. Con tal motivo, percorreron as instalacións do xornal decano da prensa española e coñeceron en vivo o funcionamento do periódico

Fai clic para ver imaxes

Entroido 2020 no IES Politécnico de Vigo