CS de prevención de riscos laborais

Práctica de Extinción de Incendios Ciclo Superior de Prevención de Riscos Profesionais

O noso alumnado do Ciclo Superior de Prevención de Riscos Profesionais aprenderon a extinguir os distintos tipos de lumes nunha formación en SEGANOSA.

Obradoiro Primeiros Auxilios Ciclo Prevención de Riscos Profesionais

A asociación de voluntarios  VODEA  durante  o curso 2021-2022 impartiu obradoiros  de primeiros auxilios na ESO, bacharelato e ciclos formativos, rematando  o curso co   Ciclo de Prevención de Riscos profesionais.

Dar as grazas á Asociación porque  un ano mais puidemos contar con eles .

Déixovos un vídeo feito por Isabel Rodríguez, profe de emerxencias do Ciclo de Prevención de Riscos Profesionais.

Comprometidos coa seguridade!!

O Noso Alumnado de 1º de Prevención de Riscos na súa Práctica de Extinción de Incendios.

O alumnado de  1º de Prevención de Riscos Profesionais preparados para apagar calquera lume.

CURRÍCULO CICLO SUPERIOR DE PREVENCIÓN DE RISCOS

Instalación e mantemento

PRÁCTICA DE EXTINCIÓN DE INCENDIOS CS PREVENCIÓN RISCOS PROFESIONAIS

O alumnado do CS PREVENCIÓN RISCOS PROFESIONAIS participou nunha formación básica de extinción de incendios organizada polo centro. Nela aprendimos manexar os equipos de extinción de incendios habituais en calquera instalación (extintores e bocas de incendio equipadas).

Practicamos con lume real, manexamos extintores de CO2 e polvo ABC, probamos a eficacia da escuma como axente extintor e incluso colocámonos un equipo de respiración autónoma e traxe de intervención dun bombeiro profesional.