Debuxo

6ª.-FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) EL NEOCLASICISMO

El Neoclasicismo.
Leéis con calma este último tema del libro, preludio ya de la edad moderna.
Es la época que se hace el Palacio de Las Cortes en Madrid, y El Capitolio de EEUU; buscarle parecido con los Ordenes griegos!

Dibujo Artístico I, grupos A y C. Fecha final de entregas.

A alumn@s de Dibujo Artístico I, grupos A y C,

Como ya os he comunicado a través de vuestro correo electrónico personal, la fecha tope de entrega de trabajos es el jueves 18 de junio. No tendré en cuenta nada recibido con posterioridad.

Ánimo para estos últimos esfuerzos,

Covadonga

DEBUXO I (Carolina)

Ola a todos!!! Espero que estedes moi ben, e que xa, pouco a pouco vaiades saboreando o comezo deste merecido e esperado verán que xa está ás nosas portas. Envíovos a derradeira proposta deste curso. Ides a debuxar….si si a debuxar de tres formas diferentes:

5ª.-FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) EL BARROCO, el arte de una sociedad convulsa!

EL BARROCO, el arte de una sociedad convulsa!
Buenos días chicos, de momento damos por presentado, conocido un poco, el Barroco, dado que ya lo habéis leído, resumido, interpretado, analizado historia y características.

Nos adentramos ahora a intentar dominar esta época y con ella el Arte Barroco.

ACTIVIDADES DE RECUPERACIÓN PARA EL ALUMNADO DE PMAR DE EPVA CON COVADONGA

ACTIVIDADES DE RECUPERACIÓN PARA EL ALUMNADO DE PMAR, EPVA CON COVADONGA

Espero estéis muy bien!

FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) El BARROCO, conocerlo

EL BARROCO, conocerlo.

Buenos días chicos, de momento damos por dominado el Renacimiento, espero que os hayan gustado esos genios maravillosos y esa época.

4ª FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) El RENACIMIENTO, dominarlo.

Fundamentos del Arte I para 1º Bac A, B, C , D, y (a) Profesora Lidia Romero

El Renacimiento:

Bueno chicos, seguimos en este alucinante tiempo, el Renacimiento, del que ya conoceis caracteristicas y causas.

TRABALLO DEBUXO

Ola chic@s!!! Espero que tod@s estedes moi ben. Envíovos un RETO para os vindeiros días. 1º tedes que ver o vídeo adxunto. 2º Tedes que realizar un debuxo (tamaño A3) libre, poidendo usar a técnica que queirades (sexa xa usada na clase ou non) e o soporte que queirades (papel, cartón, plástico.....).

TRABALLO DEBUXO

TRABALLO PLÁSTICA

Ola chic@s!!!!! espero que estedes moi ben. Continuando cos traballos de técnicas do 1º e 2º trimestre, envíovos un pequeno RETO. Xa que confinados na casa non sempre dispoñemos dos materiais máis idóneos para realizar un debuxo, pintura etc...propóñovos que creedes unha imaxe con elementos cotiás: obxectos, roupa, xoguetes, comida.... Antes de comezar consultade a obra do seguinte artista: VIK MUNIZ. Despois estou segura de que comprenderedes mellor o obxectivo do reto e a vosa cabeza comezará a funcionar.

TRABALLO PLÁSTICA (CAROLINA)

Ola chic@s!!!!! Envíovos un traballo para facer nos vindeiro días. Tedes que utilizar o debuxo que vos mandei facer antes de irnos e que tamén vos recordei como primerio traballo cando comezou a cuarentena. Lembrades? (copiar unha imaxe que vos guste onde aia luces e sombras-revisade o primeiro traballo enviado).

TRABALLO PLÁSTICA

Boas a tod@s!!!!! espero que estedes moi ben. Envíovos un RETO para que fagades estos días. Lembrade o traballo que fixemos da estrela poligonal (cando dividimos a circunferencia en partes iguais partindo do centro chamámoslle simetría radial). A esta unidade que se repite varias veces podemos chamarlle módulo. Pensade nas baldosas dun baño ou cociña, cando son todas iguais. Unha baldosa tamén é un módulo (pode ser cadrada, rectangular...).

PROBA

Esto so é unha proba.

Os alumnos de 1º de Bacharelato do IES Politécnico coparon o palmarés do festival Cinedfest

Tres curtos realizados por alumnos conseguen os tres premios da categoría de Bacharelato no festival audiovisual Cinedfest

II CONCUSO FOTOGRÁFICO "NINGUNHA MÁIS"

Para enlazar có concurso prema aquí

Temos canteira! Gañadores do Cinedfest 2016.

Alumnado do noso centro de 1º de Artes, dirixidos pola profesora de Audiovisual Dna. Ana Ojea, resultou gañador do 1º PREMIO no festival canario Cinedfest 2016 pola curtametraxe "Ishihara" e mais co PREMIO DO PÚBLICO pola curta "Cargo de Conciencia".

Tamén aproveitamos para parabenizar aos compañeiros do IES As Barxas de Moaña por teren acadado o 2º premio.

Entrega dos premios 1º Concurso Fotográfico "Ningunha máis"

O pasado 25 de Novembro fíxose entrega dos diplomas de participación ao alumnado participante no Concurso fotográfico "Ningunha máis" convocado polo IES Politécnico de Vigo.

Queremos parabenizar a todas e todos os autores das obras presentadas e en particular a:

- Noelia Fernández González, Mención de honra pola obra "Son quen, son forte, son invencible, son muller"

Paula Pereira GonzálezGañadora do primeiro premio pola obra "Coas mans atadas".

I Concurso fotográfico "Ningunha máis" do IES Politécnico de Vigo

O IES Politécnico de Vigo, en colaboración coa Responsábel de Audiovisuais, convoca o I Concurso Fotográfico "Ningunha máis" co obxectivo de fomentar valores que eliminen a discriminación que permite a existencia da violencia contra as mulleres.

Accede ás bases para coñecer as condicións de participación. A data de entrega das obras remata o 16 de novembro do 2015.