A comisión de coordinación pedagóxica estará integrada polo director, que será o seu presidente, os xefes de estudos, os xefes de departamento, o coordinador do equipo de normalización lingüística, a orientadora e o coordinador de formación en centros de traballo.
De entre as súas funcións cómpre salientar o seguinte:
- Propoñer ao claustro de profesores os proxectos curriculares para a súa aprobación.
- Propoñer ó claustro a planificación xeral das sesións de avaliación e cualificación e o calendario de exames ou probas extraordinarias, de acordo coa xefatura de estudios.
- Canalizar as necesidades de formación continuada do profesorado.
- Propoñer ó director ou directora os profesores titores que han de formar parte do departamento de orientación e do equipo de normalización ligüística.
Couto García, Mercedes
|
Directora
|
Suárez Ríos, Angel Lino
|
Xefe de Estudos diurno
|
Rodríguez Rodríguez, Anxo
|
Xefe de Estudos nocturno
|
Álvarez Luces, Paula
|
Ciencias Naturais
|
García Parada, Eduardo
|
Física e Química
|
Castrillón González, María del Mar
|
Instalación e Mantemento
|
Costas Rodríguez, Gabino
|
Relixión
|
Méndez Caabeiro, María Dolores
|
Edificación e Obra Civil
|
Álvarez Dieguez, Irma
|
Orientación
|
Gómez Sobreira, María José
|
Debuxo
|
Lemos Zunzunegui, Carlos
|
Música
|
Manuela Saburido Enríquez
|
Matemáticas
|
Cid Pérez, María del Rosario
|
F.O.L.
|
López González, Francisco Javier
|
Lingua Española
|
Pardo Pardo, Manuela
|
Francés
|
Paz Miranda, Antonio Santiago
|
Coordinador de F.C.T.
|
González de Castro, María Consuelo
|
Inglés
|
Adán Villamarín, María do Carme
|
Filosofía
|
Quicler Costas, María
|
Tecnoloxía
|
Rodríguez Gomes, Jorge
|
Coord. Normalización lingüistica
|
López González, Lucía
|
Electricidade
|
Santano Gómez, Juan Damián
|
Educación Física
|
Pastoriza Cerviño, Joaquín
|
Xeografía e Historia
|
Queimaño Piñeiro, David
|
Fabricación Mecánica
|
Xoan Manuel Garrido Vilariño
|
Galego
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|