Orientación Educativa

3 De Decembro Día Internacional Da Diversidade Funcional

O día 3  de decembro Día  Internaciónal  da Diversidade Funcional no Politecnico de Vigo  celebrámolo con instalacións de TEGP  baixo a dirección do profesor Lois Corvera   e Exposición de Deseño realizadas polo alumnado de 2º Bacharelato Artes  baixo a dirección da profesora  Gema Jiménez .

Día Internacional da Violencia de Xénero No IES Politécnico

O alumnado de 1º curso do Ciclo Básico de Electricidade e Electrónica, dinamizados pola  súa profesora Carme Adán e Equipo Igualdade instalaron a exposición “ O machismo mata” con 51 globos negros en homenaxe as 51 mulleres asasinadas no que vai de ano 2019.No momento da publicación 52.

Día Internacional da Violencia de Xénero No IES Politécnico

O Alumnado de 1º curso do Ciclo Básico de Electricidade e Electrónica, dinamizados pola  súa profesora Carme Adán e Equipo Igualdade instalaron a exposición “ O machismo mata” con 51 globos negros en homenaxe as 51 mulleres asasinadas no que vai de ano 2019.

Visita Facultades 2º Bacharelato de Artes

O martes 26 de novembro o alumnado de 2º de Bacharelato de Artes visitou as Facultades de Belas Artes e de Ciencias Sociais e da Comunicación, así como a Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais para coñecer de cerca as titulacións de Grao e Master que ofrecen. Unha interesante visita que favorecerá a toma de decisións sobre o seu futuro académico e profesional entre outras propostas e accións que se desenvolverán ao  longo do curso.

Cómo Escoller Bacharelato?

Aquí deixámosvos un vídeo que pode axudarvos a decidir.

Día 25 de Novembro. Día Internacional Contra a Violencia Machista.

O Equipo de Igualdade do Politécnico de Vigo, un ano máis, elaborou un amplo programa de actividades para a conmemoración do  Día Internacional Contra a Violencia de xénero.

igualdade

Igualdade do Politécnico de Vigo Nas Xornadas Municipais de Coeducación

O equipo de igualdade do Politecnico de Vigo, representado pola responsable de igualdade Eva Piña e Carmen Adán, estivo nas xornadas municipais "Coeducacion  para  previr  a violencia de xénero e para a promoción dunha cultura en IGUALDADE"  organizadas pola Concellería de Igualdade os días 6 e 7 de novembro. Nelas Compartiron as boas prácticas no eido da igualdade  e da prevención de violencia de xénero que se desenvolven no noso centro.

"Enriquecedor encontro, compartir experiencias con outros centros moi comprometidos coa Igualdade!" (Eva Piña)

igualdade

Mobilidade ERASMUS+ a Pont du Château en Francia.

A compañeira Eva Piña, profesora de Formarción e Orientación laboral,  e a Orientadora do instituto, María Irma Álvarez, veñen de facer unha mobilidade ERASMUS+ ao Lycée de Pont du Château en Francia, dentro do Proxecto KA103 que xestionamos dende o noso centro.

Intercambio de experiencias educativas, con especial atención á diversidade funcional no tratamento a persoas con discapacidade, así como á convivencia/ promoción da igualdade, orientación académica, profesional e laboral.

Probas de Acceso Escola Superior de Arte Dramática de Galicia.

Aberto o prazo de solicitude para a realización das probas de acceso a Escola Superior de Arte Dramático de Galicia  para o curso 2019-2020.

Inscripción:

• Data: Do 14 de Maio ata o 7 de Xuño
  • Lugar: Con carácter xeral, as solicitudes deberán realizarse de maneira telemática cubrindo o seguinte formulario www.edu.xunta.es/reximeespecialTamén se poderá formalizar a inscrición directamente na Secretaría da ESAD de Galicia.

PROBA DE ACCESO PARA QUEN NON CUMPRA OS REQUISITOS ACADÉMICOS:

17 de xuño de 2019 no IES As Fontiñas, de Santiago de Compostela.
Ver horarios e características da proba na Resolución do 29 de abril de 201

PROBA ESPECÍFICA:

1 de xullo de 2019 na sede da Escola Superior de Arte Dramática de Galicia de acordo co calendario establecido polos tribunais de cada especialidade.

Máis información:

Probas de Acceso Ás Ensinanzas Profesionais das Escolas Superiores de Artes Plásticas e Deseño 2019/2020.

Aberto o prazo de solicitude para a realización das probas de acceso ás Ensinanzas Profesionais de Artes Plásticas e Deseño para o curso 2019-2020.
Solicitudes na propia EASD ata o 25 de xuño.
Realización das probas na EASD Mestre Mateo de Santiago de Compostela

• Proba de madureza, 3 de xullo
  • Proba específica, 15 de xullo.

Máis información na seguinte ligazón: