blogue dem.irmaalvarez

VISITA UNITOUR VIGO. Palacio de Congresos Mar de Vigo. Martes 19 de decembro as 16:00h

Pincha no seguinte enlace para formaliizar a túa inscripción e obter o teu código QR que che permitirá acceder ás instalacións.

ALUMNADO AXUDANTE EN CONVIVENCIA IES POLITÉCNICO DE VIGO

O pasado luns 30 de outubro o alumnado axudante en convivencia do IES Politécnico de Vigo acompañado polas orientadoras fomos ao cine a ver a película "CampeoneX". Foi unha sesión moi agradable na que nos sensibilizamos coa diversidade funcional e con valores de cooperación e solidaridade.

PARÁMETROS DE PONDERACIÓN ABAU CURSO 2023-2024

Que queres ser de maior? Podes ser científica coma min

A decana da Facultade de Química Ángeles Pena impartiu unha charla divulgativa con motivo da conmemoración do 11 de febreiroo Día da Nena e a ciencia. A charla asistiron alumnado de 2º e 3º de ESO participando activamente nos experiementos químicos dun xeito divertido e ameno.

IMG-2131.jpg

VISITA Á UNIVERSIDADE DE VIGO

O pasado venres 2 de decembro o alumnado de 2º de Bacharelato de Ciencias visitou as facultades de Química, Bioloxía e Ciencias do Mar así como as Escolas de Enxeñería Industial, Minas e Telecomunicacións.

IMG-1025Minas.jpg

PREMIADA A AULA E TITORA DA ACTIVIDADE CREATIVA DO PLAN PROXECTA: CLASES SEN FUME DE 2ºESO B

A profesora e titora de 2ºB María González Iglesias recibiu onte no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela xunto co seu alumnado o premio de innovación educativa pola actividade "Microtina". Esta actividade forma parte do Plan Proxecta que está coordinado polo Departamento de Orientación do IES Politécnico de Vigo.

XORNADA ACOLLIDA ALUMNADO DOS CENTROS ADSCRITOS DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O pasado venres 13 de maio recibimos ao alumnado dos centros adscritos de Educación Primaria Emilia Pardo Bazán e Ramón e Cajal.

Nesta xornada de acollida participou o "alumnado axudante" de 1º e 2º de ESO do IES Politécnico de Vigo quen orientou ao alumnado máis pequeno e realizou xunta a eles e elas divertidos xogos.

IMG-8211web.jpg

XORNADA ACOLLIDA ALUMNADO AXUDANTE

IMG-8211web.jpg

ALUMNADO AXUDANTE IES POLITÉCNICO DE VIGO

Xa estamos argallando novas actividades do "Alumnado axudante" formado en convivencia e resolución pacífica dos conflictos de 1º e 2º curso de ESO.

IMG-7180_1.jpg

ENSINANZAS ARTISTICAS SUPERIORES. MESTRE MATEO

Dende a Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo de Santiago de Compostela queremos informarvos de que xa foron publicadas as ordes de acceso aos estudos artísticos tanto profesionais como superiores.

As ligazóns con toda a información relativa ao acceso podedes atopala na nosa páxina web:

ACCESO E ADMISIÓN ENSINANZAS ARTÍSTICAS SUPERIORES.ANTONIO FAÍLDE

Comunicamos que foron publicadas no DOG as Resolucións coas instrución de acceso e admisión para Ensinanzas Profesionais de Artes Plásticas e Deseño e Ensinanzas Superiores de Deseño para o curso 2021/22.

XORNADA ESCOLA SUPERIOR DE ARTE MESTRE MATEO DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

Dende a Escola de Ar

CLASES SEN FUME. SLOGANS 2020/2021

TÉCNICAS DE ESTUDO

PROGRAMA DE CONVIVENCIA: ALUMNADO AXUDANTE

O Programa de Convivencia "Alumnado axudante" consite en favorecer a convivencia e a resolución pacífica dos pequenos conflitos no alumnado dos primeiros cursos de ESO.