Actividades Educación Física

Actividades do departamento de Educación Física

Contenidos de Educación Física y Anatomía Aplicada para Bachillerato (profesor Ricardo), 23 de marzo de 2020

A todos/as los alumnos/as de Educación Física y Anatomía Aplicada de 1º de Bachillerato (profesor Ricardo).

1.- Propostas de actividades elaboradas para que o alumnado continúe co seu proceso educativo nos seus domicilios

Dentro da Aula Virtual do IES Politécnico de Vigo, na sección 1º Bacharelato, curso: Educación Física 1º Bacharelato (Ricardo),  (clave EF2019-20) aparecen 7 temas/bloques:

Tres de Educación Física, tres de Anatomía Aplicada e o tema/bloque 7, chamado: Contidos comúns: ampliación.  Aparecerá un novo tema/bloque (ó 8), chamado:  Tarefas e avaliación durante a corentena. Neste apartado oito, especificaranse as tarefas e a forma de avaliar aos alumnos/as nesta crise.

Muccha suerte y ánimo, todos juntos con aplomo, solidaridad y responsabilidad, saldremos pronto de esto.

Si alguien tiene alguna duda:  keltoi@edu.xunta.es

Ricardo