Taboleiro

Mobilidade Alemaña. Dinamización FP DUAL

O  alumnado de FP Dual do CM Mantemento electromecánico e CS Mecatrónica industrial realizaron unha Mobilidade a Alemaña enmarcada dentro do Plan de dinamización da FP dual de Galicia da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Esta mobilidade permitiulle ao alumnado visitar a Feira Blechexpo and Schweisstec sobre tecnoloxías de unión e tratamento de chapa en Stuttgart. Nesta feira puideron aprender e visualizar novas tecnoloxías neste campo de traballo. Ademais tamén visitaron en Paderborn a central da empresa coa que realizan a formación dual, Benteler Automotive GmbH.

Esta viaxe tamén serviu para mellorar as súas competencias sociais e lingüísticas, visitando distintos museos en varias cidades alemáns como Stuttgart, Munich, Colonia ou Paderbor.

Simulacro No IES Politécnico de Vigo 2019/2020

O día 27 de Novembro fíxose o Simulacro de Evacuación  no  noso Instituto  de forma EXITOSA.

Dar as grazas a Agrupación de Voluntariado de Protección Civil do Concello  de Vigo pola súa presenza  ano tras ano , a nosa compañeira de Emerxencias Isabel Rodríguez e ao  titor de 2º de FP Básica Antonio Ramilo pola sua organización, ao alumnado de 1º do Ciclo de Prevención  e ao alumnado de  2º de FP básica pola organización previa, e a todos os membros da comunidade educativa pola súa colaboración .

Un CENTRO comprometido coa SEGURIDADE !!

3 De Decembro Día Internacional Da Diversidade Funcional

O día 3  de decembro Día  Internaciónal  da Diversidade Funcional no Politecnico de Vigo  celebrámolo con instalacións de TEGP  baixo a dirección do profesor Lois Corvera   e Exposición de Deseño realizadas polo alumnado de 2º Bacharelato Artes  baixo a dirección da profesora  Gema Jiménez .

Día Internacional da Violencia de Xénero No IES Politécnico

O alumnado de 1º curso do Ciclo Básico de Electricidade e Electrónica, dinamizados pola  súa profesora Carme Adán e Equipo Igualdade instalaron a exposición “ O machismo mata” con 51 globos negros en homenaxe as 51 mulleres asasinadas no que vai de ano 2019.No momento da publicación 52.

Día Internacional da Violencia de Xénero No IES Politécnico

O Alumnado de 1º curso do Ciclo Básico de Electricidade e Electrónica, dinamizados pola  súa profesora Carme Adán e Equipo Igualdade instalaron a exposición “ O machismo mata” con 51 globos negros en homenaxe as 51 mulleres asasinadas no que vai de ano 2019.

Visita Facultades 2º Bacharelato de Artes

O martes 26 de novembro o alumnado de 2º de Bacharelato de Artes visitou as Facultades de Belas Artes e de Ciencias Sociais e da Comunicación, así como a Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais para coñecer de cerca as titulacións de Grao e Master que ofrecen. Unha interesante visita que favorecerá a toma de decisións sobre o seu futuro académico e profesional entre outras propostas e accións que se desenvolverán ao  longo do curso.

Solicitude bolsa Erasmus+ Ciclos Formativos Medios e Superiores

O venres 29 de Novembro rematará o prazo de SOLICITUDES de BOLSAS ERASMUS+, nesta nova convocatoria.

Solicita a túa bolsa Erasmus+!

Día 25 de Novembro. Día Internacional Contra a Violencia Machista.

O Equipo de Igualdade do Politécnico de Vigo, un ano máis, elaborou un amplo programa de actividades para a conmemoración do  Día Internacional Contra a Violencia de xénero.

igualdade

Igualdade do Politécnico de Vigo Nas Xornadas Municipais de Coeducación

O equipo de igualdade do Politecnico de Vigo, representado pola responsable de igualdade Eva Piña e Carmen Adán, estivo nas xornadas municipais "Coeducacion  para  previr  a violencia de xénero e para a promoción dunha cultura en IGUALDADE"  organizadas pola Concellería de Igualdade os días 6 e 7 de novembro. Nelas Compartiron as boas prácticas no eido da igualdade  e da prevención de violencia de xénero que se desenvolven no noso centro.

"Enriquecedor encontro, compartir experiencias con outros centros moi comprometidos coa Igualdade!" (Eva Piña)

igualdade

Solicitude bolsa Erasmus Ciclos Formativos Medios e Superiores

Xa podes facer a túa solicitude de bolsa Erasmus. Vive a túa experiencia Erasmus!

8 de cada 10 ERASMUS atopan traballo antes de tres meses. Reportaxe interesante na TVE2.

dd

SOLICITUDE BOLSA