F.O.L.

Simulacro No IES Politécnico de Vigo 2019/2020

O día 27 de Novembro fíxose o Simulacro de Evacuación  no  noso Instituto  de forma EXITOSA.

Dar as grazas a Agrupación de Voluntariado de Protección Civil do Concello  de Vigo pola súa presenza  ano tras ano , a nosa compañeira de Emerxencias Isabel Rodríguez e ao  titor de 2º de FP Básica Antonio Ramilo pola sua organización, ao alumnado de 1º do Ciclo de Prevención  e ao alumnado de  2º de FP básica pola organización previa, e a todos os membros da comunidade educativa pola súa colaboración .

Un CENTRO comprometido coa SEGURIDADE !!

Solicitude bolsa Erasmus Ciclos Formativos Medios e Superiores

Xa podes facer a túa solicitude de bolsa Erasmus. Vive a túa experiencia Erasmus!

8 de cada 10 ERASMUS atopan traballo antes de tres meses. Reportaxe interesante na TVE2.

dd

SOLICITUDE BOLSA

Cuestionario Tutoría Amadeo

Cuestionario Tutoria 1º Ciclo Medio de Fabricación Mecánica.

.POSIT

Mobilidade ERASMUS+ a Pont du Château en Francia.

A compañeira Eva Piña, profesora de Formarción e Orientación laboral,  e a Orientadora do instituto, María Irma Álvarez, veñen de facer unha mobilidade ERASMUS+ ao Lycée de Pont du Château en Francia, dentro do Proxecto KA103 que xestionamos dende o noso centro.

Intercambio de experiencias educativas, con especial atención á diversidade funcional no tratamento a persoas con discapacidade, así como á convivencia/ promoción da igualdade, orientación académica, profesional e laboral.

OBRADOIRO DE TÉCNICAS DE PROCURA DE EMPREGO 2º FP BÁSICA

O alumnado de 2º de FP Básica  participou activamente na configuración dun Currículo e no desenvolvimento de dinámicas de simulación dunha entrevista de traballo. Queremos dar as grazas a Anabel e Paula de IDAE CONSULTORES.

Convocatoria Bolsas ERASMUS +para PRÁCTICAS do alumnado de CICLOS MEDIO de FP.

Abrese o prazo de presentación de SOLICITUDES de BOLSAS ERASMUS+  para PRÁCTICAS do alumnado de CICLOS MEDIO de FP.

O período serán dende OUTUBRO de 2019. O PRAZO DE PETICIÓN das BOLSAS rematará o VENRES 22 de FEBREIRO de 2019.

Coa finalidade de poder aclarar calquera DÚBIDA en relación coa SOLICITUDE DAS BOLSAS ERASMUS+, así como do seu contido temos programada unha CHARLA o MARTES 12 de FEBREIRO de 2019 no RECREO da da tarde, ás 19:20 h., na AULA D1 de DELINEACIÓN.

Simulacro no IES Politécnico de Vigo

O día 15 de Novembro fíxose o Simulacro de Evacuación no  noso Instituto.

Dar as grazas a Protección Civil do Concello  de Vigo pola súa presenza  ano tras ano a nosa compañeira de Emerxencias e ao titor de FP BÁSICA  pola sua organización , aos alumnos do 1ºciclo de prevención  e aos alumnos de FP básica pola organización previa , e a todos os membros da comunidade educativa pola súa colaboración .

Un CENTRO comprometido coa SEGURIDADE !!

simulacro

Vídeos Para Aprender a Estudar

Déixovos uns vídeos para aprender a estudar.

Nada que Celebrar IES Politécnico Vigo 2018

Corto realizado polo alumnado de 2º da ESO de Igualdade de Xénero. Como motivo do 25 de Novembro, Día Internacional contra a Violencia de Xénero.