ESO e BACHARELATO

VACANTES ESO-BACHARELATO PARA O CURSO 2024-25

Número de vacantes para a ESO e Bacharelato. Pique aquí.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS

RESERVA CURSO 2024/25 PARA 1º ESO

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas.

Xornada de portas abertas

Con motivo do inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2019/2020. O IES Politécnico de Vigo celebra una xornada de portas abertas o día 5 de febreiro de 2019 as 19:00 horas para nais/pais ou titores do futuro alumnado.

RECTIFICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS 1º BACHARELATO ARTES CURSO 2018-19

LISTAXE DEFINITIVA 1º BACHARELATO DE ARTES

ACLARACIÓNS:

• OS 75 PRIMEIROS ALUMNOS ADMITIDOS DA LISTAXE CORRESPONDEN A QUENDA DE RÉXIME ORDINARIO NO TURNO DA MAÑÁN.
  • DO Nº 76 ATA 108(ÁMBOLOS DOUS INCLUSIVE) ESTÁN ADMITIDOS NA QUENDA DE RÉXIME ORDINARIO NO TURNO DE TARDE.
  • DO 109 ATA O FINAL ESTÁN NO ADMITIDOS.

FONDO LIBROS CURSO 2017-18

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS ESO

OS QUE NON APAREZCAN NA LISTAXE DE FONDOS LIBROS ESTÁN EXCLUIDOS E TERÁN DE PRAZO PARA RECLAMAR O 17 E 18 DE XULLO

CHEQUE MATERIAL: OS ALUMNOS QUE XA ESTEAN MATRICULADOS E TEÑAN DEREITO A EL PODEN RECOLLELO NA SECRETARIA DO CENTRO

LISTAXE PROVISIONAL ADMISIÓN ESO

Admisión e matrícula na ESO e BACHARELATO - Curso 2014/2015

Solicitude admisión ESO

Solicitude admisión bacharelato

Nesta páxina penduraranse todalas listaxes, cambios e/ou información que vaian surdindo no proceso.

Listaxes DEFINITIVAS de admisión en 1º Bacharelato 2013-14

Listados DEFINITIVOS de solicitudes para 1º de bacharelato (todas as modalidades e réximes) de ADMITIDOS e NON ADMITIDOS.

Listado  DEFINITIVO DE ADMITIDOS 1º BACH.pdf

Listado DEFINITIVO DE NON ADMITIDOS 1º BACH.pdf

Estas listaxes son de admitidos para a realización da matricula, que debera ser formalizada nos prazos abaixo indicados:

• Alumnado promocionado no mes de xuño: 25 de xuño-10 de xullo.
  • O resto do alumnado: 1-10 de setembro.

O alumnado que non realice a matricula no periodo que lle corresponde perderá todos os dereitos sobre a praza concedida.

IMPORTANTE: O alumnado NON ADMITIDO (no réxime ordinario) pode obtar as prazas existentes nos grupos de vespertino e/ou adultos.