Tertulia no IES do Milladoiro

Comunicamos que a tertulia dirixida aos pais/nais do alumnado de 1º de ESO, organizada para esta tarde ás 19:30 horas, posponse para despois de Nadal en data e hora que se comunicarán con antelación.
O motivo é que non contamos con número suficiente de participantes (confirmados por escrito na comunicación enviada ou mediante aviso oral) para poder aproveitar a riqueza de reflexionar en grupo. Entendendo, que estas datas previas ás vacacións e á primeira avaliación poidan ser máis complicadas.

O xoves 11 as 19:30 haberá unha tertulia sobre alimentación dirixida aos pais do alumnado de 1º de ESO, nela participará a Dra. Isabel González Lado, psiquiatra da Unidade de Desórdenes Alimentarios (UDAL) do Hospital de Conxo co seguinte obxectivo: "Crear un espazo de reflexión sobre a alimentación e nutrición do alumnado de 1º de ESO, que se está traballando nas titorías, para construír criterio saudable respecto aos seus hábitos alimentarios e detectar situacións de risco de cara á prevención."