Taboleiro xeral das familias

Obradoiro de Convivencia do Concello de Narón

24/03/2020

Neste apartado, iremos publicando materiais dos Obradoiros de Convivencia do Concello de Narón, para 6º de E. Primaria e 1º de ESO.

Retrincos de cores (publicación do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia)

24/03/2020

Achegamos un caderno publicado polo Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia, a partir de textos e debuxos feitos por nenos e nenas da nosa Comunidade. Chámase Retrincos de cores.

Información importante para o alumnado e as familias sobre as aulas virtuais

16/03/2020

Estimadas familias e alumnado:

Dende o Equipo Directivo e o Claustro en conxunto, queremos mandar unha mensaxe de ánimo a todos, e informar de que estamos traballando para que todo o alumnado teña tarefas durante estes días.

O alumnado desde 5º de E. Primaria ata 4º de ESO xa dispón de tarefas nas aulas virtuais. O resto de cursos, desde E. Infantil ata 4º de E. Primaria, terá a súa propia aula virtual (barra superior da web) a partir de mañá martes.

Os problemas de acceso ou calquera outra cuestión sobre o funcionamento, poderán comunicarse telefonicamente ou por correo electrónico.

As dúbidas e consultas sobre as diferentes materias serán enviadas ao correo electrónico, sendo resoltas igualmente por correo electrónico, polo profesor da materia correspondente.

Quero pedir un pouco de paciencia se tedes dificultades no acceso e que nos informedes das mesmas. Entendede que é unha situación complicada para todos, pero dende o centro traballaremos para mellorar estas ferramentas de traballo.

• Correo electrónico: cpi.feal@edu.xunta.gal
  • Teléfono: 881938177

Ánimo a tod@s.

O director.

Juan Carlos Bedia Vidal.

Axudas para material escolar do Concello de Narón

20/06/2019

Publicadas no Boletín Oficial da Provincia do 14 de xuño as bases e a convocatoria pública de axudas para material escolar do curso 2019-2020. O prazo para solicitar estas axudas permanecerá aberto ata o día 8 de xullo.

As solicitudes están a disposición dos/das solicitantes na Sede Electrónica e no Rexistro Xeral do Concello.

NOTA IMPORTANTE: Deberá solicitar a axuda incluso aquel alumnado que aínda non saiba en que curso ou centro escolar de Narón quedará definitivamente matriculado (en setembro), porque o prazo de solicitude é único e improrrogable.

Fondo solidario de libros de texto, e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

21/05/2019

• Aberto o prazo para participar no Fondo solidario de libros de texto, e para solicitar axudas para adquirir libros de texto e material escolar, de cara ao próximo curso 2019/20.
  • O prazo de presentación de solicitudes remata o 21 de xuño ás 13:30.
  • Os impresos poden atoparse en Secretaría ou Conserxería, e tamén na web da Xunta de Galicia, onde está toda a información: www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

Consulta a información académica do teu fillo/a desde o teu móbil

08/12/2016

O CPI do Feal está comezando a utilizar un servizo da Xunta de Galicia chamado abalarMóbil, que permite que as familias consulten a información académica dos seus fillos/as desde o seu ordenador ou móbil.

As principais utilidades deste servizo son as seguintes:

• Consultar as cualificacións (despois do reparto dos boletíns)
  • Consultar as faltas de asistencia ou conduta
  • Recibir mensaxes do profesorado

De momento, comezaremos a probala principalmente na ESO (aínda que xa está funcionando nalgún grupo de Primaria).

A aplicación para móbiles (dispoñible gratuitamente en Google Play Store ou Apple App Store), só funcionará se o noso centro ten rexistrado o número do móbil no que se queira instalar. Por este motivo, en breve repartiremos unha circular nos grupos da ESO para que se entreguen os números de nais e pais actualizados a cada titor/a.

Pódese acceder a este sistema tamén a través da web chamada Espazo Abalar (o acceso do profesorado é idéntico ao do seu correo da Xunta).

No breve vídeo que abre este artigo, está ben explicado en que consiste esta ferramenta e como se crea unha conta. Ademais, quedará un enlace permanente á información de abalarMóbil na barra lateral esquerda da nosa web (baixo o apartado "Familias").

Animamos a todas as familias do CPI do Feal a que se unan a este interesante proxecto.