Taboleiro xeral das familias

Publicadas as listaxes do proceso de admisión para novo alumnado

13/05/2021

Xa se poden consultar as listaxes definitivas de admitidos/as para o vindeiro curso. Podedes facelo a través da aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ (empregando certificado dixital ou a chave 365), ou ben no taboleiro do centro.

Probas de materias pendentes na ESO

03/05/2021

O mércores 5 de maio, comeza a segunda fase das probas de materias pendentes do curso pasado na ESO. Achegamos o calendario.

Formación no uso axeitado das novas tecnoloxías na idade escolar

08/04/2021

Dende o Departamento de Orientación, detectouse un uso inadecuado de medios dixitais (teléfonos, ordenadores, consolas etc). Outros centros educativos, en concreto os nosos adscritos (CRA de Narón, CEIP Ponte Xuvia e CEIP de Piñeiros), detectaron igualmente estes problemas.

Do problema detectado, xurde unha inciativa conxunta dos catro centros educativos, dirixida a familias e alumnado: a organización dunha formación online conxunta.

A formación irá dirixida ao alumnado dende 3º de E. Primaria ata 4º da ESO, e as súas familias.

O alumnado recibirá a formación en horario lectivo, mentres que as familias estades invitadas a unha formación específica, que terá lugar o luns 12 de abril ás 16:30 horas.

Dende o centro, se enviará por AbalarMóbil o enlace á formación online. O único que teredes que facer para establecer conexión, será copiar o enlace que recibiredes, e pegalo no navegador do dispositivo que empreguedes.

Vacantes para as novas matrículas do curso 2021-2022

Solicitude de admisión
para o centro adscrito
(alumnado de 4º de ESO que queira
matricularse no IES As Telleiras)
11 de xaneiro -
8 febreiro
Publicación de vacantes antes do 1 de marzo
Presentación de solicitudes de admisión 1 - 22 de marzo
Listaxe provisional de admitidos e non admitidos antes do 25 do abril
Listaxe definitiva de admitidos e non admitidos antes do 15 de maio
Formalización da matrícula de Infantil e Primaria 20 - 30 de xuño
Formalización da matrícula de ESO 25 - 10 de xullo
Prazo extraordinario de formalización da matrícula en ESO 1 - 10 de setembro

Normas de seguridade e hixiene COVID

10/02/2020

Nos últimos días, estamos recordando e explicando ao alumnado de ESO as nosas normas básicas de seguridade e hixiene, recollidas no protocolo para dar resposta a situación xerada pola COVID-19.

Aínda que o comportamento do alumnado está sendo exemplar en liñas xerais, é importante non relaxarse, para poder seguir co curso coa maior normalidade posible.

Recollida de máscaras no centro

01/12/2020

A partir do mércores 2 de decembro, en horario de 10:30 a 12:30, as familias que tivestes cheque de material e as que fixestes a solicitude os días pasados, podedes pasar polo centro para recoller as mácaras que propociona a Xunta de Galicia.

Lembrade que é ao acceder ao centro, é moi importante cumprir as medidas hixiénicas recollidas no protocolo COVID.

Orde pola que se regulan os criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado do centro

13/11/20220

Convocatoria para o reparto de máscaras entre o alumnado do centro

• Destinatarios que non teñen que presentar solicitude: Alumnado beneficiario da axuda para material escolar no presente curso.
  • Destinatarios que si deben presentar solicitude: Alumnado non beneficiario da axuda para material e que cumpra os requisitos recollidos na convocatoria.
  • Lugar e datas de presentación: Secretaría do centro de 10:00 a 13:00 horas todos os días e os luns tamén de 16:45 a 17:30 dende o 16 ao 27 de novembro.

Descarga do formulario de solicitude

Horarios de atención ás familias

23/10/2020

Lembramos que as titorías serán telemáticas es cumprimento do Protocolo COVID, salvo que pola importancia do tema (a proposta do titor ou/e familia), o Equipo directivo decida facela presencial.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal