Actividades complementarias e extraescolares

Fotos do Entroido 2021

Entroido 2021Preme para ver máis fotos

20/02/2021

Este ano temos poucas fotos de Entroido, aínda que chegaron desde diversas fontes. Estamos recompilando o material no álbum Entroido 2021 da nosa Galería.

Entroido 2021: Mandatos do Meco

Entroido

04/02/2021

Este curso non poderemos celebrar o Entroido como en anos anteriores, dada a situación sanitaria. De todas formas, non imos deixar que a festa falte no Feal, e propoñemos a todo o alumnado e profesorado os seguintes mandatos:

• O luns, traerás unha bata, coa que moi quentiño estarás!
  • O martes sen faltar, o pixama, camisón ou salto de cama engadirás!
  • O mércores, rapidiño sae da cama, e trae todo postiño! (gorro, antiface, rulos, pelo sen peinar...)
  • O xoves, entroido e tolería, non quitarás nin as zapatillas (calcetíns desiguais, zapatos diferentes...)
  • Cando sexa venres, as túas mellores gafas traerás. Disfrace libre e ao teu gusto, e cos desexos de que o coronavirus morra dun susto!

A "basuraleza" do Feal

Basuraleza do Feal 2020Preme para ampliar a foto

18/12/2020

Atención: como sabedes, en galego non existe "basura" nin "naturaleza" (sería "lixo" e "natureza"), pero deixamos a combinación en castelán, porque neste caso queda máis simpático.

O caso é que esta mañá, durante a clase de Valores Éticos de Marisa en 4º de ESO, o seu alumnado ofreceuse a facer unha batida polo noso patio, para recoller boa parte da invasión de plástico que sofre desde hai tempo (xa vedes na foto as bolsas enchidas en poucos minutos).

Moitísimas grazas por esta gran iniciativa (tamén pola foto enviada a esta web), e esperamos que sirva para remover algunha conciencia. Tamén esperamos que pronto haxa máis quedadas voluntarias para continuar esta loita.

Día contra a violencia de xénero 2020 en Infantil e Primaria

15/12/2020

O pasado 25 de novembro, celebramos (como xa é costume no centro), o Día contra a violencia de xénero. A través da música, intentamos que as nosas nenas e nenos tomen conciencia desta escura realidade. Cantamos contra o maltrato, contra a inxustiza e contra a opresión.

Ariadna de 6º B de Primaria interpreta Bohemian Rhapsody

25/06/2020

Xa que este ano non temos festival de fin de curso, deixamos aquí polo menos este vídeo de Ariadna Martínez Pérez (de 6º B de Primaria) gravado na súa casa a pasada primavera, no que interpreta a segunda sección da Bohemian Rhapsody de Queen. Grazas, Ariadna!

Nota: Tamén podedes curiosear na lista dos diversos vídeos gravados durante o confinamento.

Vídeos do fin do curso 2019-2020 en Infantil e Primaria

19/06/2020

Mónica Martínez envíanos un vídeo de despedida do curso 2019-2020 con Andrea e profes de Infantil e Primaria. Mª Carmen Balado envíanos outro con despedidas de 3º de Primaria. Bo verán, e que o curso 2020-2021 sexa normal!!

Entroido 2020

01/03/2020

Ademais deste breve resumo en forma de vídeo do noso Entroido 2020, tamén é posible ver as fotos no álbum Entroido 2020 da nosa Galería.

Aproveitamos para informar de que trala actualización do software da nosa Galería de imaxes (feita pola Consellería a comezos de 2020), xa estamos subindo as fotos sen reducir o tamaño (aínda que para acceder ao arquivo orixinal é necesario pasar previamente pola miniatura e por outra imaxe intermedia).

E grazas especiais á Policía Local de Narón, pola súa colaboración audiovisual!!

Conto polo Día da Paz para Infantil e 1º de Primaria

Mi lado de la bufanda

"Mi lado de la bufanda" escrito e ilustrado por Carmen Parets:
unha emotiva metáfora sobre o valor da amizade verdadeira

05/02/2020

O pasado xoves 30 de xaneiro, conmemorouse no noso centro o Día da Paz e a Non Violencia. O alumnado de Educación Infantil e de 1º de Primaria asistiu á súa Biblioteca para escoitar o conto "Mi lado de la bufanda", interpretado por dúas das nosas mestras: Vanesa e Thais.

Mi lado de la bufanda 2020

Photocall de Nadal

6º CPreme para ver máis fotos

21/12/2019

O pasado xoves, boa parte do noso alumnado pasou polo Photocall de Nadal que tiñamos na entrada. Deixamos aquí algunha das imaxes que recolleu a nube de móbiles.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal