50 anos de ensino público: 1972-2022

Actividades complementarias e extraescolares

A Christmas mistery

15/06/2022

Este curso, os nenos de Infantil e Primaria fixeron un proxecto en colaboración coa protectora Arco da Vella. Queres coñecer a historia de Herba e Rubi? Este é o videoconto que fixeron destas dúas cadeliñas.

Ata o día 22 de xuño, temos aberta a nosa recollida de material para a protectora. Se queredes botarnos unha patiña, podedes traer comida, enseres, empapadores, xoguetes, mantas e toallas que teñades na casa e que non usedes....Moitas grazas por colaborar!!

Andainas da ESO ata Pedroso

Pedroso 2022Preme para ver máis fotos

15/06/2022

Primeiro o noso alumnado de 2º de ESO (o pasado luns), e a continuación o de 3º de ESO (o martes), camiñou desde a desembocadura do río Grande de Xuvia ata o muíño de Pedroso. Foron actividades pensadas para liberar un pouco da presión destas últimas semanas do curso na natureza, e houbo sorte co tempo. Deixamos algunha imaxe da saída de 3º no álbum "Pedroso 2022" da nosa Galería.

3º Congreso galego de seguridade e educación viaria

3º Congreso galego de seguridade e educación viaria3º Congreso galego de seguridade e educación viaria

22/05/2022

O pasado 20 de maio, o noso alumnado de 4º de ESO visitou o 3º Congreso galego de seguridade e educación viaria que se estaba celebrando no Pazo da Cultura de Narón. Deixamos aquí algunha imaxe de recordo.

3º Congreso galego de seguridade e educación viariaPreme para ampliar a foto

Entroido 2022 remix

06/04/2022

Publicamos un remix do vídeo do noso Entroido 2022, porque as imaxes de O Feal Road pedían música dos Beatles con voces femininas.

Nota para @s máis melóman@s: vale, Help non está no Abbey Road.

Música para a paz

08/03/2022

Os nosos profes de Primaria Manuel e Norberto, tiñan pensado presentar uns vídeos feitos co alumnado de Infantil e Primaria o pasado Día da Paz. Debido a problemas de saúde nalgunhas aulas, houbo que retrasar o proxecto, pero desgrazadamente, nestes momentos hai máis motivos para publicalo.

Imaxes do noso Entroido 2022

O Feal RoadPreme para ver máis fotos

05/03/2022

Deixamos algunhas fotos do pasado 25 de febreiro no álbum Entroido 2022 da nosa Galería.

Aclaramos que non hai ninguna imaxe tomada co dron que moita xente vería durante esa mañá, porque ese material está reservado para outro traballo que será publicado máis adiante para celebrar o noso 50 aniversario. Deste proxecto está encargándose a produtora de As Pontes R3visual, e ten previstos máis días de gravación.

O que si aparece nesta reportaxe, é unha imaxe verdadeiramente icónica na historia do noso centro: O Feal Road, con Montse Lennon, Mari Carmen Starr, Paula McCartney e Sandra Harrison.

Nova xornada de Educación Vial

Educación Vial 2021Preme para ampliar a foto

09/12/2021

Hoxe, xoves 9 de decembro, o alumnado de 5º de E. Primaria, participou nun circuito de habilidade en bicicleta, organizado polo Equipo de Educación Vial do Concello de Narón.

Educación Vial 2021Preme para ampliar a foto

25N - 2021 no Feal

07/12/2021

O noso compañeiro Norberto (profe de Inglés) montou recentemente este vídeo con motivo do 25N, no que participou toda a nosa Educación Infantil e Primaria. Grazas a toda a xente participante!

Semana de xogos populares

Xogos populares 2021Preme para ver máis fotos

11/11/2021

Cando chega o tempo do Magosto, no Feal aproveitamos para recuperar vellos xogos sen pantallas nin electricidade. Esta semana, é moi fácil que vexades aos máis pequenos do noso centro en acción, pola pista máis cercana ao aparcadoiro. Alí, comprobaredes que non botan nada de menos a alta tecnoloxía para xogar.

Deixamos algunha imaxe no álbum Xogos populares 2021 da nosa Galería.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal