Exposición de instrumentos musicais prehistóricos

Instrumentos prehistóricos 2019Preme para ver máis fotos

11/12/2019

Estes días temos unha exposición de instrumentos musicais prehistóricos na nova biblioteca de Infantil e Primaria. Estes instrumentos (de percusión e vento) foron elaborados polo noso alumnado de 3º de ESO na materia de Música, con materiais da natureza (ósos, cunchas, ramas...). Os autores/as organizarán unha visita guiada para 6º de Primaria durante a próxima semana.

O alumnado de 4º de ESO ensina Música aos máis pequenos do Feal

4º de ESO cos pequenos en MúsicaFai clic para ver máis fotos

07/11/2019

Estes días, o alumnado do 1º de Primaria e de Infantil asistiu á representación dun conto musicado (A Casa encantada de Mickey Mouse), realizada por vari@s alumn@ de 4º de ESO, na sesión de Educación Musical.

Pasámolo xenial escoitando como @s alumn@s mais maiores do cole ambientaban o conto con sons de diferentes instrumentos musicais, como as cunchas, o piano, frautas, etc...

Moi bo traballo rapaces/as!!

Xurxo Souto no Feal

02/06/2018

O pasado luns 28 de maio tivemos a visita do polifacético Xurxo Souto. O autor da Oda ó futbolín e tantas outras pezas festivas, ofreceu unha intensa charla ao alumnado de 2º de ESO A, centrada na historia do rock en galego.

Unha sesión non foi suficiente para o seu torrente verbal, pero quedámonos co seu entusiasmo contaxioso, e coa idea de que os adolescentes non deberían ser meros espectadores do mundo cultural, senón tamén protagonistas, creando música, vídeos, literatura, aparellos... e o que faga falta. Grazas, Xurxo!

Xurxo Souto no Feal

Álex López coa súa guitarra

22/12/2017

O noso alumno de 4º de ESO Alejandro López Yáñez, trouxo onte a súa guitarra eléctrica co seu ampli, e estivo tocando para os seus compañéir@s na aula de Música. No vídeo, podedes velo cunha peza de Sleeping with sirens ("If I'm James Dean, you're Audrey Hepburn"). Se no fondo só aparecen dúas compañeiras, é porque o resto prefería non verse en Internet. Moitas grazas a Álex pola súa iniciativa!

O ritmo de 4º de ESO no Auditorio de Ferrol

01/07/2017

Tiñamos este vídeo no conxelador desde o pasado 25 de abril, cando parte do noso alumnado de 4º de ESO (dirixido por Alba Alonso) participou no Encontro de Música celebrado no Auditorio de Ferrol.

O vídeo non se publicou ata agora porque estaba previsto repetir esta actuación no festival de fin de curso, e finalmente non foi posible.

VI Encontro de Música no auditorio de Ferrol

VI Encontro de Música

Fai clic para ampliar a foto

14/05/2017

O pasado martes 25 de abril, o alumnado de 3° e 4° de ESO coa materia de Música asistiu ao VI Encontro de Música no auditorio de Ferrol. Alí gozou dun concerto no que actuaron os diferentes centros participantes (de toda Galicia), e o noso estaba representado polo grupo de 4° de ESO con Música, que sorprendeu cunha divertida actuación de ritmo. Despois do concerto, todos os participantes pasárono en grande nos obradoiros programados: beat box, hip hop, técnica vocal e percusión, para rematar cun xantar común no Odeón. Foi un gran día no que aprenderon música, puideron gozar de diferentes actuacións musicais, e coñecer a xente nova.

As profesoras acompañantes (Alba Alonso e Eva Loureiro) queremos destacar o bo comportamento do alumnado e felicitar á organización do encontro, así como sinalar o alto nivel musical e o bo facer dos compañeiros/as na materia de Música.

E grazas á Asociación Asomúsica, que foi a que fixo posible este encontro. Agora a polo VII!!

VI Encontro de Música

Fai clic para ampliar a foto

Love is in the air

Love is in the airFai clic para ampliar a foto

13/02/2017

O amor... sen dúbida a temática máis empregada polos músicos nas súas cancións. Podemos atopar cantos ao amor platónico, ao desamor, hai cancións alegres, amargas... centos delas que cantan a tódolos sentimentos que provoca o amor. Aquí tes un novo xogo, adiviña cal é a mensaxe das cancións do mural e poderás gañar un premio!! Anímate e participa!

Nota: Graciñas ao alumnado de 4° de ESO que colaborou na realización do mural.

Alba Alonso

Música pola Paz

Paz 2017Fai clic para ampliar a foto

30/01/2017

Aínda que a temática máis empregada polos cantantes é o amor, hai un bo número deles que escribiron ou interpretaron cancións de paz. Esta semana celebramos o día da paz cun xogo. No corredor da segunda planta de Secundaria, hai un mural con cancións, títulos e artistas que cantaron pola paz. Úneos correctamente e poderás gañar un premio! O xoves no recreo escoitaremos as cancións na aula de Música e o venres publicaranse os/as gañadores/as. Anímate!

Alba Alonso

P.S. Grazas ao alumnado de 3º e 4º que colaborou na realización do mural.

Visita aos estudios de gravación "Mans" e á embotelladora coruñesa de Coca-Cola

Mans

26/03/2015

O departamento de Música de Secundaria organizou unha saída coruñesa para o noso alumnado de 3º de ESO (xunto cunha pequena representación de 4º), que tivo lugar esta mañá.

O principal obxectivo era visitar os estudios de gravación Mans onde, por exemplo, foi gravada a banda sonora da aínda non estreada El desconocido (rodada na Coruña e protagonizada por Luís Tosar). As explicacións foron bastante técnicas, pero interesantes.

A continuación, a saída completouse cunha visita á embotelladora coruñesa de Coca-Cola, onde é posible ver parte das liñas de produción, aínda que desde un lugar un pouco apartado. Esta visita rematou cun animado debate sobre a composición do famoso refresco.

Podedes ver algunha imaxe adicional na nosa Galería.

Mans