50 anos de ensino público: 1972-2022

Fondo libros e axuda para materiais

18/05/2022

Dende o xoves 19 de maio ata o mércores 22 de xuño, estará aberto o prazo para a solicitude de fondo libros(1º,2º,3º,4º EP), e de axuda para o material, para todo o alumnado de EP e ESO.

As solicitudes poderán presentarse na secretaría do centro todos os días da semana pola maña de 10:00 - 13:00 horas, e os luns pola tarde de 16:45 - 17:45 horas. Tamén as poderedes presentar dixitalmente na aplicación Fondo Libros, con certificado dixital ou chave 365.

Impreso de solicitude

PEC e programacións ESO

13/05/2021

En cumprimento de:

• RD 984/2021, de 16 de novembro polo que se regulan a avaliación e promoción en E. Primaria, asi como a avaliación, a promoción e a titulación na ESO, Bacherelato e FP.
  • ORDE, do 25 de xaneiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de E. Primaria, ESO e Bacherelato no sistema educativo de Galicia.

Foi modificado o apartado 10, referente a concreción curricular, do PEC.

Igualmente a parte correspondente a avaliación foi modificado nas programacións de ESO.

Listaxes definitiva de admisión de alumnado

12/05/2021

Dende hoxe están expostas no taboleiro de anuncios do centro, as listaxes definitivas de alumnado admitido para o vindeiro curso. Tamén pódense consultar en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ , con chave 365 ou certificado dixital.

A formalización de matrícula haberá que facelas nas seguintes datas:

• E. Infantil e Primaria: do 20 ao 30 de xuño.
  • ESO: do 25 de xuño ao 10 de xullo.

3º Congreso galego de seguridade e educación viaria

3º Congreso galego de seguridade e educación viaria3º Congreso galego de seguridade e educación viaria

22/05/2022

O pasado 20 de maio, o noso alumnado de 4º de ESO visitou o 3º Congreso galego de seguridade e educación viaria que se estaba celebrando no Pazo da Cultura de Narón. Deixamos aquí algunha imaxe de recordo.

3º Congreso galego de seguridade e educación viariaPreme para ampliar a foto

Nós tamén limpamos o noso

5º de EP B - 13/05/2022Preme para ampliar a foto

13/05/2022

O alumnado de 5º B de Primaria quixo sumarse e contribuir, dende a área de Valores Sociais e Cívicos, a manter o patio libre de lixo.

Velaquí o resultado dunha hora de traballo! Dende aquí, queremos invitarvos a mantelo limpo; é polo ben de todos e todas!

1º de ESO A en Intercentros

Hades - 1º de ESO A - Intercentros 2022Preme para descargar o vídeo

12/05/2022

Achegamos un vídeo con parte do alumnado de 1º de ESO A actuando no certame Intercentros 2022 (organizado polo Concello de Narón). Trátase dunha adaptación ao galego da canción Hades (que forma parte dunha serie de YouTube chamada Destripando la Historia), e foi preparada na materia Obradoiro musical.

Estes foron os participantes: Sabela Manso, Sabela Álvarez, Sabela Paz, Noa Pico, Mara Cabarcos, Amanda Díaz, Ángela Fernández, Laura Fraga, Zaida Gabarri, Brais López, Lorena Primoy, Sheila Ramos, Daniel Santos y Alazne Soto.

Plogging no Feal

Plogging 2022Preme para ver máis fotos

10/05/2022

O plogging é unha actividade que leva uns anos difundíndose para combinar deporte e ecoloxía. Trátase de correr e aproveitar para recoller o lixo abandonado que vas atopando.

Pois ben: o noso alumnado de 2º de ESO estivo recentemente practicando esta actividade (dentro da materia de Hábitos saudables), dividíndose en equipos especializados en diferentes tipos de residuos, e despois facendo un traballo de investigación sobre eles (que quedou recollido nun póster).

Feira do Libro 2022

Feira do Libro 2022Preme para ver máis fotos

29/04/2022

Os pasados 28 e 29 de abril, o alumnado e o profesorado de Infantil e Primaria organizaron unha fantástica Feira do Libro no noso patio cuberto. Podedes ver algunhas fotos da feira no álbum "Biblioteca 2022" da nosa Galería.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal