Día de Rosalía 2021

24/02/2021

Como cada 24 de febreiro, todos os nenos/as do CPI do Feal quixeron honrar a Rosalía de Castro, figura emblemática da historia da nosa literatura, loitadora e decidida abandeirada do feminismo.

O alumnado de Ed. Infantil e Ed. Primaria elaborou conxuntamente un gran mural co seu retrato, enchendo de cores a cortiza que, por certo, foi así inaugurada no patio interior do cole.

Pola súa parte, os nenos/as de Ed.Primaria recitaron dous dos seus poemas máis coñecidos: Adiós ríos, adiós fontes e Airiños, airiños aires.

Premios do concurso de mensaxes de amor 2021

Mensaxes de amor

25/02/2021

Esta semana, na Biblio de Paco do CPI do Feal, fíxose entrega dos diplomas e agasallos aos gañadores do concurso "Mensaxes de amor". Parabéns aos gañadores e grazas a todos por participar. Achegamos un pdf que ilustra a entrega de premios.

Prazos do proceso de admisión 2021/2022

08/01/2021

Solicitude de admisión
para o centro adscrito
(alumnado de 4º de ESO que queira
matricularse no IES As Telleiras)
11 de xaneiro -
8 febreiro
Publicación de vacantes antes do 1 de marzo
Presentación de solicitudes de admisión 1 - 22 de marzo
Listaxe provisional de admitidos e non admitidos antes do 25 do abril
Listaxe definitiva de admitidos e non admitidos antes do 15 de maio
Formalización da matrícula de Infantil e Primaria 20 - 30 de xuño
Formalización da matrícula de ESO 25 - 10 de xullo
Prazo extraordinario de formalización da matrícula en ESO 1 - 10 de setembro

Descarga do formulario de solicitude

As solicitudes de admisión entregaranse presencialmente na secretaría do centro (de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas, e os luns pola tarde de 16:45 s 17:45). Lembrade cumprir as normas de distanciamento, e as indicacións do persoal do centro.

Pódense presentar tamén telematicamente, a través desta ligazón.

Erro no noso calendario do curso 2020-2021

Calendario do Feal 2020-21
Preme para ampliar o calendario

19/02/2021

Acabamos de corrixir un erro no noso calendario do curso 2020-2021 publicado na web, e a próxima semana teremos que corrixir todas as copias que haxa en papel no centro:

• O venres 19 de marzo de 2021 é festivo en Galicia.

Sabemos que algúns exames estaban programados para esa data, e loxicamente deberán ser cambiados en breve. Pedimos desculpas polo erro.

A primeira voda no Feal?

21/02/2021

Non temos claro se esta foi a primeira voda celebrada no Feal, porque sabemos que hai moitos anos, na zona onde agora está a sala de profes, celebrábanse misas.

En calquera caso, desexamos unha fermosa lúa de mel a Lara e Ismael, e deixamos aquí algunhas imaxes da emotiva voda celebrada o pasado venres de Entroido, oficiada polo noso sacerdote Samuel (atención ás bágoas do pai da noiva).

Fotos do Entroido 2021

Entroido 2021Preme para ver máis fotos

20/02/2021

Este ano temos poucas fotos de Entroido, aínda que chegaron desde diversas fontes. Estamos recompilando o material no álbum Entroido 2021 da nosa Galería.

Normas de seguridade e hixiene COVID

10/02/2020

Nos últimos días, estamos recordando e explicando ao alumnado de ESO as nosas normas básicas de seguridade e hixiene, recollidas no protocolo para dar resposta a situación xerada pola COVID-19.

Aínda que o comportamento do alumnado está sendo exemplar en liñas xerais, é importante non relaxarse, para poder seguir co curso coa maior normalidade posible.

Menús de marzo no noso comedor

Kirby

Achegamos os menús de marzo

no noso comedor escolar.

Nota: @s usuari@s que necesiten un menú alternativo debido a algún problema alimentario, deberán consultar a dispoñibilidade da correspondente dieta ao persoal do comedor.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal