4º de Primaria

Visita aos museos coruñeses de 4º de Primaria

4 de EP na Coruña - 7/7/2024Preme para ver máis fotos

08/07/2024

Achegamos algunhas imaxes de onte na Domus e o Muncyt da Coruña, nas que podedes ver ao noso alumnado de 4º de Primaria.

Mulleres con estrela

08/03/2022

Para conmemorar o 8M, o alumnado de 4º de Primaria quixo rendirlle unha homenaxe a todas as mulleres "con estrela" da súas vidas.

O abecedario da paz

Abecedario da pazPreme para ver o abecedario da paz de 4º de Primaria

26/01/2022

Para ir quentando motores cara ao próximo Día da Paz, a xente de 4º de Primaria envíanos o seu abecedario.

Felicitación de 4º de Primaria

21/12/2020

Aquí tedes a postal audiovisual que nos envía o alumnado de 4º de Primaria para felicitarnos as festas.

4º de Primaria celebra o Día contra a violencia de xénero

25/11/2020

O profesorado de 4º de Primaria, envíanos este vídeo no que o seu alumnado baila ao ritmo da canción "No controles" de Olé Olé, como actividade para o Día contra a violencia de xénero.

Programa de Natación Escolar

Piscina municipal

21/04/2017

Na imaxe podedes ver ao noso alumnado de 4º de Primaria na piscina municipal de Narón, xa que hoxe comezou a súa participación no Programa de Natación Escolar organizado polo Concello. A actividade continuará todos os venres restantes deste curso.

Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo

FerrolFai clic para ver máis fotos

07/04/2017

Esta mañá, o alumnado de 4º de Primaria acompañou ao alumnado de ASPANAES, a percorrer un anaco do Camiño Inglés, dende o Porto de Ferrol ata a Praza de Armas, para conmemorar o Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo.

@s espeleólog@s do Feal

Minerais 2016Fai clic para ver máis fotos

26/11/2016

O alumnado de 4º de Primaria tivo a sorte de participar recentemente nun obradoiro sobre as Propiedades dos minerais impartido polo alumnado de 1º de ESO B, e guiado pola profesora de Bioloxía, María Varela.

O obradoiro levouse a cabo en varias sesións, unha para cada aula. Nestas sesións, os nenos e nenas de 4º de Primaria manipularon distintos minerais nos que puideron comprobar de forma directa algunhas das súas propiedades (cor, cor de raia, brillo e forma).

O alumnado gozou e aprendeu moito na realización desta actividade. A partir de agora… os minerais son outro mundo.

Non hai mellor maneira de aprender que aprender facendo entre iguais. O enriquecemento mutuo do que ensina (alumnado da ESO) e do que aprende (alumnado de Primaria), guiado pola profesora coordinadora, é un dos sendeiros na formación de persoas íntegras.

As titoras de 4º de Primaria

Visita a Exponav

Exponav 2016

11/04/2016

O pasado martes 5 de abril, o alumnado de 4º de Primaria visitou Exponav, o museo da construción naval de Ferrol. Ademais, na fundación Abanca, asistiron a unha exposición fotográfica sobre a emigración galega, e participaron nun obradoiro.

Unha pequena exposición de figuras de plastilina

Exposición de plastilinaFai clic para ampliar a foto

27/05/2015

No corredor onde están as nosas aulas de 4º de Primaria, podedes ver as divertidas figuras de plastilina que fixo este alumnado recentemente.