1º de Primaria

Visita de 1º de Primaria ao Museo de Historia Natural

Museo de Historia Natural - 25/01/2024Preme para ver máis fotos

29/01/2024

O pasado xoves, os nenos e nenas de 1º de Primaria fomos ao Museo de Historia Natural de Ferrol. Puidemos ampliar os nosos coñecementos sobre os animais que estamos traballando en clase, e aprendemos unha morea de curiosidades máis!

Os Maios 2020 de 1º de Primaria

01/06/2020

Vístelo maio?
vístelo ben?
Se non o vistes
velo eiquí ven

Para os Maios, cantigas; cancións antigas... Os nenos e nenas de 1º de Primaria esperamos que vos gusten os nosos Maios.

Homenaxe aos avós e avoas

17/05/2020

Pequena homenaxe do alumnado de 1º de Primaria aos seus avós e avoas, piares fundamentais das nosas familias.

Agradecemento ao persoal sanitario

25/04/2020

Sabemos que sempre estivestes aí, pero non foi ata agora cando comprobamos a vosa gran contribución ao mundo. Este vídeo vai pol@s sanitari@s. Grazas por coidarnos a pequenos e maiores. Nunca o esqueceremos!!!

1º de Primaria cóntavos chistes

10/04/2020

Nestes días tan, tan longos,
os primeiros do Feal traemos uns bos contos.
Preparade o voso coco, e riredes como tolos!

Día da Auga 2020 en 1º de Primaria

01/04/2020

Os primeiros do Feal seguimos a traballar,
e o Día Internacional da Auga quixemos celebrar!
Apaga a luz, pecha a billa
e o planeta Terra estará de marabilla

Mensaxe de 1º de Primaria

26/03/2020

Neste tempo de inquedanza, os peques de 1º de Primaria traen á nosa comunidade educativa un halo de esperanza. Todo vai saír ben e pronto estaremos tod@s xunt@s!

O Feal no SPEIS

O Feal no SPEISPreme para ver máis fotos

27/02/2020

O pasado 11 e 12 de febreiro o alumnado de 1º Primaria visitou as intalacións do SPEIS do Concello de Narón, onde vimos e aprendimos moito sobre o día a día dos traballadores: onde almorzan, onde durmen, como son os seus traxes e os seus accesorios, e os vehículos que utilizan en caso dunha emerxencia. Foi xenial!

Nota da web do Feal: Cando vexas arder o cole, xa non podes dicir "Vou chamar aos bombeiros". Tampouco é válido "Vou chamar ás bombeiras e bombeiros". Atención, porque agora tes que dicir: "Vou chamar ao Servizo de Prevención, Extinción de Incendios e Salvamento (SPEIS)". Cousas do século XXI.

1º de Primaria no Camiño de Santiago

Camiño inglésFai clic para ver máis fotos

07/11/2019

O pasado 25 de outubro, o alumnado de 1º de Primaria percorreu aproximadamente 1 km de distancia o primeiro quilómetro do Camiño inglés de Santiago. Pasámolo moi ben!

Actividade sobre Amelia Earhart en 1º de Primaria

Amelia EarhartFai clic para ampliar a foto

11/10/2019

O pasado mércores, o alumnado de 1º A e B de Primaria recibiu a visita de Blanca, a nai de Celia, que contou un conto e explicounos a biografía de Amelia Earhart, con motivo do proxecto que se está levando a cabo nas aulas: "500º aniversario da volta ao mundo".