50 anos de ensino público: 1972-2022

Educación Física, Física e Química, Matemáticas, Tecnoloxía, Bioloxía e Xeoloxía, Inglés, Xeografía e Historia, Francés, Lingua Galega, Lingua Castelá, Artes Plásticas, Música, Secundaria, Relixión

Torneo de fútbol 2022 na ESO

06/06/2022

Nos recreos das últimas semanas deste curso, está habendo un ambientazo co torneo de fútbol organizado polo alumnado de 4º de ESO. Dez equipos moi equilibrados (con compoñentes de todos os cursos da ESO, e incluso profes), están competindo para chegar á final que probablemente teña lugar o 21 de xuño.

De momento, deixamos aquí unha pequena reportaxe da xornada do 3 de xuño (coa victoria do Equipo 9), pero contamos con poder gravar a gran final completa. Non vos perdades as últimas xornadas, e moito coidado coa "neve" de chopo.

Grazas á organización pola súa colaboración con esta web!

Actualización do 30/06/2022 con imaxes da final:

1º de ESO A en Intercentros

Hades - 1º de ESO A - Intercentros 2022Preme para descargar o vídeo

12/05/2022

Achegamos un vídeo con parte do alumnado de 1º de ESO A actuando no certame Intercentros 2022 (organizado polo Concello de Narón). Trátase dunha adaptación ao galego da canción Hades (que forma parte dunha serie de YouTube chamada Destripando la Historia), e foi preparada na materia Obradoiro musical.

Estes foron os participantes: Sabela Manso, Sabela Álvarez, Sabela Paz, Noa Pico, Mara Cabarcos, Amanda Díaz, Ángela Fernández, Laura Fraga, Zaida Gabarri, Brais López, Lorena Primoy, Sheila Ramos, Daniel Santos y Alazne Soto.

Plogging no Feal

Plogging 2022Preme para ver máis fotos

10/05/2022

O plogging é unha actividade que leva uns anos difundíndose para combinar deporte e ecoloxía. Trátase de correr e aproveitar para recoller o lixo abandonado que vas atopando.

Pois ben: o noso alumnado de 2º de ESO estivo recentemente practicando esta actividade (dentro da materia de Hábitos saudables), dividíndose en equipos especializados en diferentes tipos de residuos, e despois facendo un traballo de investigación sobre eles (que quedou recollido nun póster).

Charla sobre vacinas e COVID

Charla sobre a COVID

29/03/2022

O noso alumnado de 4º de ESO asistiu hoxe a unha charla sobre as vacinas e a COVID no Pazo da Cultura de Narón.

Charla sobre a COVID

Enquisa sobre actividade física no Feal

2º de ESO B 2021-2022Preme para ver máis fotos

25/03/2022

Durante o segundo trimestre, o alumnado de 2º de ESO traballou nunha enquisa sobre actividades físicas e prácticas sedentarias, dentro da materia de Promoción de hábitos saudables (co profe Julián), e recollendo datos de todo o alumnado e profesorado da ESO. As gráficas resultantes foron expostas na entrada do noso centro, e estas son algunhas das conclusións:

• A actividade física intensa vai decrecendo coa idade, ao tempo que van crecendo as prácticas sedentarias.
  • As actividades físicas intensas e nos recreos son menores no alumnado feminino.

Mensaxes de amor

San Valentín 2022

14/02/2022

Enya Magallón e Brais Peña, alumnos de 1º de ESO C, cumpriron moi ben a súa función de "Cupidos": no día de San Valentín entregaron todas as mensaxes de cariño depositadas na caixa de correos durante a semana pasada.

Grazas pola súa colaboración e grazas tamén a todos os que participaron nesta actividade, que buscaba destacar a importancia de manifestar sentimentos tan positivos como a amizade, o amor e o agradecemento cara ás persoas que forman parte da nosa vida.

Convocatoria do concurso de mensaxes de amor 2022

Amor 2022

08/02/2022

Achégase o día de San Valentín, dende o Departamento de Lingua Castelá propoñemos unha actividade para celebrar esa data tan amorosa: escribe unha carta de amor, amizade ou agradecemento, dirixida a algunha persoa do centro.

Mete a carta nun sobre no que indiques o nome do teu destinatario/a (e o grupo). Deposítao na caixa de correos que atoparás na entrada do colexio (ata o 11 de febreiro. 10h).

O luns 14, o noso equipo de Cupidos, entregará cada mensaxe a quen corresponda.

(Trata de ser correcto tanto no contido como na forma da túa mensaxe. As cartas que non indiquen o nome do remitente, serán revisadas para evitar expresións inadecuadas).

Percusión corporal en 1º de ESO

03/02/2022

O noso profe de Secundaria Julián Otero gravou recentemente tres vídeos en 1º de ESO (un con cada grupo), e aquí tedes a compilación. Trátase de actividades de introdución aos ritmos a través da percusión corporal, e dentro da materia "Obradoiro musical".

Estas actividades, traballáranse durante o primeiro trimestre deste curso en colaboración co departamento de inglés, e utilizaron músicas de Nadal.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal