Educación Física, Física e Química, Matemáticas, Tecnoloxía, Bioloxía e Xeoloxía, Inglés, Xeografía e Historia, Francés, Lingua Galega, Lingua Castelá, Artes Plásticas, Música, Secundaria, Relixión

Surf 2021

Surf 2021Preme para ver máis fotos

25/06/2021

O pasado 22 de xuño, un grupo de 4º de ESO foi surfear pola praia de Pantín en compañía de Víctor, Juan e Marisa. Foi por tanto a última saída da nosa Promoción 2021, nun curso onde non foron posibles grandes viaxes como remate da ESO. Para a maioría do grupo foi o seu bautismo surfeiro, pero na foto tamén podedes ver a unha verdadeira experta (Martina). Deixamos outras das fotos que nos enviou Marisa no álbum "Surf 2021" da nosa Galería de Imaxes.

4º de ESO baila con "Piece of you"

17/06/2021

O alumnado de 4º de ESO da materia de Música despídese deste curso tan especial, pero sobre todo, pecha etapa. Queremos compartir con vós o penúltimo "exercicio musical" que preparamos nas clases. Trátase dunha pequena coreografía de Santi Serratosa, que creou para celebrar o Musiqueando deste ano. O Musiqueando é unha celebración a nivel nacional que se fai tódolos anos e na que participan moitísimos centros de toda España. Trátase de dar visibilidade á materia de Música gravando exercicios de práctica musical feitos nas clases, e compartíndoos dixitalmente. Aínda queda outra pequena sorpresa, pero esa terá lugar na graduación de 4º de ESO. Como podedes comprobar, gravamos dúas veces (cos dous grupos de 4º de ESO de Música).

Parabéns ao alumnado que participou, polo traballado durante este curso na materia de Música e pola súa musicalidade. Moita sorte na nova etapa!! Ata sempre.

Despedida de Jill

Jill con 3º de ESO APreme para ver máis fotos

26/05/2021

Esta mañá, o alumnado de 3º de ESO das Seccións Bilingües de Música e Plástica, tivemos a última clase coa auxiliar de conversa Jill. Foi una experiencia moi positiva, e aproveitamos as clases con ela para mellorar a expresión oral, ampliar vocabulario e achegarnos á súa cultura. Jill é unha defensora das clases ao aire libre, así que siempre que o tempo nolo permitiu, aproveitamos para saír fóra.

Podedes ver nas fotos o ben que o pasamos con ela; botarémola moito de menos. Moita sorte e grazas por todo, Jill!

Panxoliñas tubulares

30/12/2020

Moi boas! Os últimos días do primeiro trimestre, o alumnado de 4º de ESO coa materia de Música gravou dúas cancións de Nadal. Como podedes ver, están interpretadas con boomwackers (uns tubos de plástico que están afinados coas notas musicais). Aquí tedes os vídeos (grazas a Ángel Carrera por cedernos a súa cámara).

Desexámosvos unhas felices festas, e coma sempre... que a música vos acompañe! Collede forzas que nos vemos á volta!

Alba Alonso

Regala reciclando... e coidado co azucre

Regala ReciclandoPreme para ver máis agasallos reciclados

21/12/2020

Publicamos imaxes de dúas novas actividades do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía:

• A primeira chamouse Os erres do Nadal: Regala Reciclando, e foi realizada polo alumnado de 1º de ESO A, que elaborou diversos agasallos con material reciclado.
  • A segunda chamouse Sabes o que tomas?, e foi unha exposición elaborada polo alumnado de 4º de ESO, sobre os efectos na saúde das bebidas azucradas (aínda podes vela na entrada do noso centro).

Bebidas azucradas

Novos vídeos de 4º de ESO na materia de Música

07/12/2020

O pasado 22 de novembro, celebrouse a festividade de Santa Cecilia (patroa dos músicos). Na clase de música, festexámolo interpretando dúas pequenas pezas musicais (non podería ser doutro xeito!). Deixámosvos aquí os vídeos que fixemos na materia de Música en 4º de ESO.

Experimentos en 1º de ESO B

Experimentos de 1º de ESO

07/12/2020

O alumnado de 1º de ESO B, realizou uns pequenos experimentos da materia de Bioloxía e Xeoloxía na súa casa, coa finalidade de comprender mellor os procesos físico-químicos que se explican na aula. Nos documentos que achegamos, algúns d@s alum@s explican o seu traballo.

Traballos de Bioloxía e Xeoloxía en 1º de ESO D

1º de ESO D
01/12/2020

Na materia de Bioloxía e Xeoloxía, o alumnado de 1º de ESO D realizou unhas pequenas investigacións sobre diversos temas relacionados co ámbito da Xeoloxía. Para a súa exposición na aula, utilizaron murais e maquetas que podedes ver nun novo álbum da nosa Galería.

A familia Addams no Feal

01/11/2020

Chegou Halloween! Este ano dun xeito un pouco distinto, xa que non o celebraremos como nos gustaría. Mais siempre nos queda a música, así que collede un vaso de plástico e a gozar!

Moitas grazas ao alumnado de música de 4º de ESO, que como podedes comprobar fixo un gran traballo, e ao profesor de tecnoloxía Ángel Carrera, que editou o vídeo. Bo Halloween a todo@s!"

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal