50 anos de ensino público: 1972-2022

Feira do Libro 2022

Feira do Libro 2022Preme para ver máis fotos

29/04/2022

Os pasados 28 e 29 de abril, o alumnado e o profesorado de Infantil e Primaria organizaron unha fantástica Feira do Libro no noso patio cuberto. Podedes ver algunhas fotos da feira no álbum "Biblioteca 2022" da nosa Galería.

Lerflix

LerflixPreme para ampliar a imaxe

29/03/2022

As cabezas pensantes da nosa Biblioteca de Infantil e Primaria non paran, e despois de inspirarse en YouTube para os seus booktubers, agora apuntan a Netflix e contraatacan co seu Lerflix. Na imaxe, podedes ver a nova cartelería da biblio para facer suxestións.

Día de Rosalía de Castro 2022

Rosalía de CastroPreme para ver a presentación

21/02/2022

Para celebrar o Día de Rosalía (23 de febreiro), o equipo da Biblioteca de Infantil e Primaria preparou unha presentación coa súa biografía, libros dispoñibles no Feal, poemas musicados e incluso xogos interactivos.

Lecturas para o Nadal

12/12/2021

Preme na imaxe para ver as suxestións da Biblioteca de Infantil e Primaria para ler no Nadal.

Premio do Concurso de relatos de medo 2021/2022

Amanda Rodríguez MacíasPreme para ampliar a foto

29/11/2021

Un ano máis, achegamos o traballo premiado no novo concurso de relatos de medo organizado pola Biblioteca de Infantil e Primaria e o Equipo de Dinamización lingüística. A gañadora é Amanda Rodríguez Macías, de 6º C de Primaria, co relato "O bosque encantado". Parabéns!

Inauguración da Biblioteca de Infantil e Primaria para o curso 2021-2022

Biblioteca de Infantil e Primaria 2021Preme para ver unha presentación

08/11/2021

O pasado domingo 24 de outubro, foi o Día das Bibliotecas Escolares. Por este motivo, celebramos a inauguración da biblioteca de Infantil e Primaria para este curso escolar... con contacontos, xincana e escape room!

Día do Libro 2021 no Feal

Feira do Libro 2021Preme para ver máis fotos

28/04/2021

Deixamos algunhas imaxes da nosa Feira do Libro do pasado 23 de abril no álbum "Biblioteca 2021" da nosa Galería, aínda que tamén podedes velas en forma de vídeo.

Seguindo coa nosa celebración do Día do Libro, a mascota da Biblioteca de Infantil e Primaria pedíulle ás nenas e aos nenos que mandasen unha foto "recreando" a portada do seu libro favorito. Neste outro vídeo, podedes ver todas as fotos que recibimos. Grazas a todas as familias pola súa colaboración.

Portadas recreadas 2021Preme para ver máis portadas recreadas

Feira do Libro na Biblioteca de Infantil e Primaria o 23 de abril

Feira do Libro 2021Preme para ver o cartaz completo

19/04/2021

Se che gusta xogar, se queres debuxar ou aprender a cociñar.

Se che gusta viaxar, se queres investigar ou aprender a bailar...

Ven á 1ª Feira do Libro do Feal.

Nela vas atopar todo o que o teu maxín poida imaxinar.

Esperámoste o 23 de abril! Verás que ben o pasarás!

Premios do concurso de mensaxes de amor 2021

Mensaxes de amor

25/02/2021

Esta semana, na Biblio de Paco do CPI do Feal, fíxose entrega dos diplomas e agasallos aos gañadores do concurso "Mensaxes de amor". Parabéns aos gañadores e grazas a todos por participar. Achegamos un pdf que ilustra a entrega de premios.

Premio ao mellor relato de medo da Biblioteca de Infantil e Primaria

Lucía Alves Paz

07/12/2020

Achegamos o traballo premiado no novo concurso de relatos de medo organizado pola Biblioteca de Infantil e Primaria e o Equipo de Dinamización lingüística. A gañadora é Lucía Alves Paz, de 6º A de Primaria. Parabéns!

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal