Primaria, 1º de Primaria, 2º de Primaria, 3º de Primaria, 4º de Primaria, 5º de Primaria, 6º de Primaria

Visita aos museos coruñeses de 4º de Primaria

4 de EP na Coruña - 7/7/2024Preme para ver máis fotos

08/07/2024

Achegamos algunhas imaxes de onte na Domus e o Muncyt da Coruña, nas que podedes ver ao noso alumnado de 4º de Primaria.

Visita de 1º de Primaria ao Museo de Historia Natural

Museo de Historia Natural - 25/01/2024Preme para ver máis fotos

29/01/2024

O pasado xoves, os nenos e nenas de 1º de Primaria fomos ao Museo de Historia Natural de Ferrol. Puidemos ampliar os nosos coñecementos sobre os animais que estamos traballando en clase, e aprendemos unha morea de curiosidades máis!

Que queres ser de maior?

07/03/2023

Con motivo do Día da Muller, 3º de Primaria envíanos este vídeo no que o seu alumnado di o que quere ser de maior, e se cambiaría de opinión en caso de ter outro sexo. Sorprenden moitas respostas, non só pola cuestión dos eternos estereotipos, senon tamén pola forza que teñen os youtubers sobre nenos e nenas tan pequenos. Bo vídeo para reflexionar sobre a sociedade actual.

Un elfo como tú

22/12/2022

Keko, o noso profe de Música de Primaria, envíanos este vilancico elaborado e interpretado polo alumnado de 5º (coa axuda do seu profesorado), baseándose no Canon de Pachelbel. Parabéns polo resultado!

Nós tamén limpamos o noso

5º de EP B - 13/05/2022Preme para ampliar a foto

13/05/2022

O alumnado de 5º B de Primaria quixo sumarse e contribuir, dende a área de Valores Sociais e Cívicos, a manter o patio libre de lixo.

Velaquí o resultado dunha hora de traballo! Dende aquí, queremos invitarvos a mantelo limpo; é polo ben de todos e todas!

Mulleres con estrela

08/03/2022

Para conmemorar o 8M, o alumnado de 4º de Primaria quixo rendirlle unha homenaxe a todas as mulleres "con estrela" da súas vidas.

O abecedario da paz

Abecedario da pazPreme para ver o abecedario da paz de 4º de Primaria

26/01/2022

Para ir quentando motores cara ao próximo Día da Paz, a xente de 4º de Primaria envíanos o seu abecedario.

Felicitación de 4º de Primaria

21/12/2020

Aquí tedes a postal audiovisual que nos envía o alumnado de 4º de Primaria para felicitarnos as festas.

4º de Primaria celebra o Día contra a violencia de xénero

25/11/2020

O profesorado de 4º de Primaria, envíanos este vídeo no que o seu alumnado baila ao ritmo da canción "No controles" de Olé Olé, como actividade para o Día contra a violencia de xénero.

Os Maios 2020 de 1º de Primaria

01/06/2020

Vístelo maio?
vístelo ben?
Se non o vistes
velo eiquí ven

Para os Maios, cantigas; cancións antigas... Os nenos e nenas de 1º de Primaria esperamos que vos gusten os nosos Maios.