Primaria, 1º de Primaria, 2º de Primaria, 3º de Primaria, 4º de Primaria, 5º de Primaria, 6º de Primaria

Mensaxes de 3º de Primaria

26/03/2020

O noso alumnado de 3º de Primaria apúntase tamén a saudar desde casa nestes días de illamento.

Mensaxe de 1º de Primaria

26/03/2020

Neste tempo de inquedanza, os peques de 1º de Primaria traen á nosa comunidade educativa un halo de esperanza. Todo vai sair ben e pronto estaremos tod@s xunt@s!

Obradoiro de Convivencia do Concello de Narón

24/03/2020

Neste apartado, iremos publicando materiais dos Obradoiros de Convivencia do Concello de Narón, para 6º de E. Primaria e 1º de ESO.

O rap da igualdade

09/03/2020

As alumnas e os alumnos de 3º de Primaria cantaron e bailaron "O rap da igualdade" para conmemorar o Día Internacional da muller.

O Feal no SPEIS

O Feal no SPEISPreme para ver máis fotos

27/02/2020

O pasado 11 e 12 de febreiro o alumnado de 1º Primaria visitou as intalacións do SPEIS do Concello de Narón, onde vimos e aprendimos moito sobre o día a día dos traballadores: onde almorzan, onde durmen, como son os seus traxes e os seus accesorios, e os vehículos que utilizan en caso dunha emerxencia. Foi xenial!

Nota da web do Feal: Cando vexas arder o cole, xa non podes dicir "Vou chamar aos bombeiros". Tampouco é válido "Vou chamar ás bombeiras e bombeiros". Atención, porque agora tes que dicir: "Vou chamar ao Servizo de Prevención, Extinción de Incendios e Salvamento (SPEIS)". Cousas do século XXI.

Día da Paz 2020

02/02/2020

As nenas e os nenos e 3º de Primaria, para celebrar o Día da Paz (e de paso o da Sincronización), bailaron a canción de Mamá Cabra "O mundo é grande". Son uns artistas!

Todo o que quero para o Nadal es ti

17/12/2019

As nenas e nenos de 3º de Primaria felicítanvos as festas coa canción de Mariah Carey "Todo o que quero para o Nadal es ti". Bo Nadal!!!!

Non máis bágoas

24/11/2019

Achegamos o traballo audiovisual realizado en 3º de Primaria con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Charla sobre a violencia de xénero en 5º de Primaria

Charla sobre a violencia de xénero

20/11/2019

O pasado martes 19 de novembro, os nenos/as de 5º de Primaria tivemos unha charla que nos servirá de formación para a celebración do Día Internacional contra a Violencia de xénero. Traballáronse cuestións como a orixe ou o significado do 25N e a loita a prol do feminismo, así como a importancia do respecto e a igualdade nas relacións sociais.

Charla sobre a violencia de xénero

1º de Primaria no Camiño de Santiago

Camiño inglésFai clic para ver máis fotos

07/11/2019

O pasado 25 de outubro, o alumnado de 1º de Primaria percorreu aproximadamente 1 km de distancia o primeiro quilómetro do Camiño inglés de Santiago. Pasámolo moi ben!