50 anos de ensino público: 1972-2022

Primaria, 1º de Primaria, 2º de Primaria, 3º de Primaria, 4º de Primaria, 5º de Primaria, 6º de Primaria

Nós tamén limpamos o noso

5º de EP B - 13/05/2022Preme para ampliar a foto

13/05/2022

O alumnado de 5º B de Primaria quixo sumarse e contribuir, dende a área de Valores Sociais e Cívicos, a manter o patio libre de lixo.

Velaquí o resultado dunha hora de traballo! Dende aquí, queremos invitarvos a mantelo limpo; é polo ben de todos e todas!

Mulleres con estrela

08/03/2022

Para conmemorar o 8M, o alumnado de 4º de Primaria quixo rendirlle unha homenaxe a todas as mulleres "con estrela" da súas vidas.

O abecedario da paz

Abecedario da pazPreme para ver o abecedario da paz de 4º de Primaria

26/01/2022

Para ir quentando motores cara ao próximo Día da Paz, a xente de 4º de Primaria envíanos o seu abecedario.

Felicitación de 4º de Primaria

21/12/2020

Aquí tedes a postal audiovisual que nos envía o alumnado de 4º de Primaria para felicitarnos as festas.

4º de Primaria celebra o Día contra a violencia de xénero

25/11/2020

O profesorado de 4º de Primaria, envíanos este vídeo no que o seu alumnado baila ao ritmo da canción "No controles" de Olé Olé, como actividade para o Día contra a violencia de xénero.

Os Maios 2020 de 1º de Primaria

01/06/2020

Vístelo maio?
vístelo ben?
Se non o vistes
velo eiquí ven

Para os Maios, cantigas; cancións antigas... Os nenos e nenas de 1º de Primaria esperamos que vos gusten os nosos Maios.

Homenaxe aos avós e avoas

17/05/2020

Pequena homenaxe do alumnado de 1º de Primaria aos seus avós e avoas, piares fundamentais das nosas familias.

3º de Primaria volve ás rúas

11/05/2020

O alumnado de terceiro de Primaria do Feal amósanos como gozou o primeiro día que puido saír á rúa, despois de tanto tempo confinado. Son todos uns campeóns!!!

Agradecemento ao persoal sanitario

25/04/2020

Sabemos que sempre estivestes aí, pero non foi ata agora cando comprobamos a vosa gran contribución ao mundo. Este vídeo vai pol@s sanitari@s. Grazas por coidarnos a pequenos e maiores. Nunca o esqueceremos!!!

Unhas vacacións diferentes en 3º de Primaria

19/04/2020

As nenas e nenos de 3º de Primaria amósanos todo o que fixeron nestas vacacións tan especiais: bailar, pintar, cociñar...

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal