3º de Primaria

Que queres ser de maior?

07/03/2023

Con motivo do Día da Muller, 3º de Primaria envíanos este vídeo no que o seu alumnado di o que quere ser de maior, e se cambiaría de opinión en caso de ter outro sexo. Sorprenden moitas respostas, non só pola cuestión dos eternos estereotipos, senon tamén pola forza que teñen os youtubers sobre nenos e nenas tan pequenos. Bo vídeo para reflexionar sobre a sociedade actual.

3º de Primaria volve ás rúas

11/05/2020

O alumnado de terceiro de Primaria do Feal amósanos como gozou o primeiro día que puido saír á rúa, despois de tanto tempo confinado. Son todos uns campeóns!!!

Unhas vacacións diferentes en 3º de Primaria

19/04/2020

As nenas e nenos de 3º de Primaria amósanos todo o que fixeron nestas vacacións tan especiais: bailar, pintar, cociñar...

Mensaxes de 3º de Primaria

26/03/2020

O noso alumnado de 3º de Primaria apúntase tamén a saudar desde casa nestes días de illamento.

O rap da igualdade

09/03/2020

As alumnas e os alumnos de 3º de Primaria cantaron e bailaron "O rap da igualdade" para conmemorar o Día Internacional da muller.

Día da Paz 2020

02/02/2020

As nenas e os nenos e 3º de Primaria, para celebrar o Día da Paz (e de paso o da Sincronización), bailaron a canción de Mamá Cabra "O mundo é grande". Son uns artistas!

Todo o que quero para o Nadal es ti

17/12/2019

As nenas e nenos de 3º de Primaria felicítanvos as festas coa canción de Mariah Carey "Todo o que quero para o Nadal es ti". Bo Nadal!!!!

Non máis bágoas

24/11/2019

Achegamos o traballo audiovisual realizado en 3º de Primaria con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Día da Muller 2018 en 3º de Primaria

23/03/2018

Presentamos un pequeno vídeo feito con imaxes das titoras de 3º de Primaria (Ana Allegue, Cristina López e Eva Pereira) e da mestra de Inglés Mercedes Ruiz. As imaxes son das actividades que se fixeron neste nivel educativo o pasado 8 de marzo, para celebrar o Día Internacional da Muller, e que foron realizadas antes do paro.

Visita de 3º de Primaria ao Muíño de Pedroso

Pedroso, 21/03/2018.Fai clic para ver máis fotos

23/03/2018

O pasado 21 de marzo, o alumnado de 3º de Primaria (acompañado das súas titoras) desprazouse ata o Muíño de Pedroso para realizar diversas actividades por quendas: Paintball, Pegadas e rastros, e Reciclaxe.