Novas da Biblioteca de Secundaria

Novembro, mes da ciencia en galego

Novembro de 2019

09/12/2019

Durante a segunda quincena de novembro, na biblioteca organizamos un concurso relacionado coa temática da ciencia.

O mércores 5 de decembro fixemos entrega dos agasallos a todas as finalistas (aparecen na foto), con especial mención a Zeltia Dopico e Lola Filgueira que resultaron gañadoras desta proba de investigación.

Grazas a todas polo entusiasmo amosado!!

Día das bibliotecas

Día das bibliotecas 2019

11/11/2019

Un libro es una aventura era o lema agochado tras as pistas do xogo que desenvolvemos durante estes días.

O pasado venres fixemos entrega dun agasallo ás alumnas que participaron e resolveron esta proba. Grazas a todas polo voso entusiasmo.

Lembrade que nesta semana comezará un novo xogo de investigación, esta vez relacionado coa Ciencia, á que se lle adica o mes de novembro.

24 de outubro, Día Internacional das Bibliotecas

21/10/2019

Dende 1997, cada 24 de outubro conmemórase o Día da Biblioteca. A proposta xorde da Asociación española de Amigos do libro Infantil e Xuvenil (apoiada polo Ministerio de Cultura) en lembranza da destrución da Biblioteca de Sarajevo, incendiada en 1992 durante o conflito balcánico.

A iniciativa xorde para trasladar á opinión pública a importancia da biblioteca como lugar de encontro dos lectores de todas as idades coa cultura, e como instrumento de mellora da formación e da convivencia humana.

Na biblioteca do CPI do Feal propoñemos estes días un xogo para que o alumnado sexa consciente da importancia deste espazo e da lectura.

Do 22 ao 28 de outubro cada recreo atoparás na biblioteca unha pregunta, que ten como resposta unha sola palabra. Fai a túa investigación e cando desveles as cinco palabras, forma unha frase (lema) relacionada coa lectura.

O día 30 entrega a túa papeleta. Entre o alumnado que descubra o lema agochado, faremos un sorteo de agasallos.

Día das escritoras

Día das escritoras 2019

15/10/2019

Mujeres, amor y libertad é o lema elixido na IV Edición do Día das Escritoras, conmemoración promovida pola Biblioteca Nacional de España xunto coa Federación Española de Mulleres Directivas, Executiva, Profesionais e Empresarias (FEDEPE) e a Asociación Clásicas e Modernas.

Coincidindo coa festividade de Santa Teresa de Jesús, na biblioteca recollemos unha selección de obras de diferente temática escritas por mulleres ao longo da historia.

Formación de usuarios na Biblioteca de Secundaria

Novos usuarios 2019

08/10/2019

Estes días estamos levando a cabo xornadas de formación dos novos usuarios da Biblioteca de Secundaria. Hoxe foi a quenda do alumnado de 1º ESO-A. Na primeira parte da sesión, os rapaces reciben información sobre a organización dos fondos existentes e o funcionamento da sala, e na segunda parte da sesión, deben poñer en práctica o que acaban de aprender para resolver dúas actividades de manexo de bibliografía.

Novos usuarios 2019

Grazas!

Biblioteca de Secundaria - Xuño de 2019

18/06/2019

O curso está a piques de rematar e hoxe despedimos ao grupo de voluntarias que traballaron na biblioteca de Secundaria durante estes meses. O seu labor e ilusión foron moi importantes para poder levar a cabo actividades e organización de material. Moitas Grazas!! (na foto non están todos os que formaron parte deste grupo).

17 de maio, día das Letras Galegas

Letras Galegas 2019

16/05/2019

Mañá celébrase o Día das Letras Galegas. Na biblioteca de Secundaria organizamos unha selección representativa da boa literatura que existe na nosa lingua.  Por suposto non poden faltar os libros que recollen o traballo etnográfico do homenaxeado este ano, Antonio Fraguas, así como unha biografía deste autor  publicada polo escritor Héctor Cajaraville, quen  hai pouco visitou o noso centro para falar da súa novela A caixiña dos rancores.

Grazas ao alumnado da ESO  que sempre está disposto a colaborar no que lle demandamos. Agora a disfrutar da lectura nestes días de descanso!!

Día do Libro

Día do libro 2019

16/05/2019

Con motivo do Día do Libro, que celebramos o 23 de abril, o grupo de voluntarios da biblioteca estivo a facer unhas enquisas a diferentes membros da comunidade educativa para ver cales eran os seus libros favoritos.

No taboleiro da biblioteca están publicadas as diferentes recomendacións.

Novidades da biblioteca

Abril de 2019

30/04/2019

Na biblioteca escolar tratamos de atender as demandas de usuari@s e a miúdo incorporamos novos fondos, tanto bibliográficos como de material audiovisual.

Podedes ollar os nosos expositores para coñecer as novidades. Esta semana destacamos dúas das películas máis aclamadas da temporada, así como novelas xuvenís solicitadas polo alumnado.

Nova maleta viaxeira

Maleta viaxeiraFai clic para ampliar a foto

24/04/2019

Dentro do programa de Bibliotecas Escolares, a Xunta ofrece a posibilidade de acoller no centro diversas maletas viaxeiras. Recibimos a segunda maleta do curso. Neste caso contén 38 libros agrupados baixo o lema  "por unha biblioteca inclusiva". Este material pode ser útil nas aulas, ou para lectura particular. Estará a disposición da comunidade educativa na biblioteca de Secundaria ata o 13 de maio (para consulta directa ou levar en préstamo).