Tecnoloxía

Agasallos de 2º de ESO para Infantil de 4 anos

2º de ESO en Infantil 4 anosPreme para ampliar a foto

20/02/2020

Algunhas destas alumnas de 2º de ESO xa pasaran pola aula de Infantil de 4 anos coa profe Vanesa, cando tiñan esa idade. Agora, depois de elaborar xoguetes de madeira na materia de Tecnoloxía, volveron por alí para deixar o seu traballo como agasallo.

Alba, Catuxa e Uxía fixeron un espectacular aparcadoiro onde non falta detalle, mentres que Andrea, Claudia e Yaiza fixeron un bonito xogo de pesca. O resto de 2º de ESO aínda segue traballando nos seus proxectos, e se hai máis que queden así de ben, tamén poderían chegar a Infantil. Grazas chicas!!

2º de ESO en Infantil 4 anosPreme para ampliar a foto

Xa temos compostador

Compostador 2019Preme para ver máis fotos

05/12/2019

Durante esta semana, un grupo de alumnos de 4º de ESO estivo construíndo un compostador no taller de Tecnoloxía, reciclando palés vellos. Este é o primeiro paso dunha iniciativa do departamento de Bioloxía, para máis adiante facer compost cos restos do noso comedor. Para esta tarefa, contamos coa axuda dun representante da Asociación EuroEume: Ángel Lorenzo. Moitas grazas a Martín, Anxo, Brais, Yerai e Ricardo polo traballo no taller, e tamén a Hely e Iago, que axudaron no transporte (ata as proximidades do noso abandonado invernadoiro).

Visita ao CIS de Ferrol

CIS 2019Fai clic para ampliar a foto

17/11/2019

O noso alumnado de 4º de ESO visitou o pasado venres o Centro de Innovación e Servizos da Tecnoloxía e o Deseño (de Ferrol). Alí había unha charla sobre os avances actuais da Tecnoloxía, para tratar de espertar vocacións nese campo entre as novas xeracións. A charla foi introducida polo Conselleiro de Economía.

Na foto inferior podedes ver ao poñente do CIS utilizando as ondas cerebrais de Hugo Graña para un pequeno experimento de concentración.

CIS 2019Fai clic para ampliar a foto

Apagha iso!!

25/09/2019

Nada, non hai quentamento global que valga: no Feal seguimos tirando enerxía eléctrica ao lixo como se fósemos certo alcalde en Nadal. Cantas veces se falará de ecoloxía nas nosas aulas!... pero hai poucos practicantes (non importa a idade).

Así que retomamos a campaña que protagonizara un grupo de 4º de ESO con TIC a finais de 2018 (Desirée, Diego, Gabriel, Marco, Adrián, Alba, Hely e Gustavo).

Por ecoloxía, por economía, por mantemento, por seguridade... deixa todo apagado.

Excursión de 2º de ESO pola Ría de Vigo - 2019

01/07/2019

O pasado 20 de xuño, o alumnado de 2º de ESO pasou o día pola Ría de Vigo (cos profes Ángel, Montse e Pilar Casal). Este foi o plan:

• Ruta en barco pola Ría con paradas para coñecer diversas técnicas de exploración submarina
  • Visita guiada pola Illa de San Simón (e San Antón)
  • Descanso no centro de Vigo
  • Visita á fortaleza do Monte do Castro

Ademais do pequeno vídeo que subimos a YouTube en 4K, tamén hai un álbum chamado "Vigo 2019" na nosa Galería (con menor resolución).

A barrena

Barrena

14/03/2019

A barrena é unha ferramenta pensada para atravesar madeira, facendo xiros coidadosos coa man. No noso taller, usámolas principalmente como guía, comezando un orificio onde irá despois un parafuso.

Ás veces, hai barrenas que desaparecen accidentalmente do taller, e reciben usos alternativos.

YouTube bloquea dous dos nosos vídeos

28/02/2019

Despois de varios anos sen problemas no noso canal de YouTube, Google bloqueou recentemente a Despedida da Promoción 2015 (o noso vídeo de despedida máis reproducido) e O espello secreto, a causa dos dereitos de autor das cancións (de Coldplay e Roy Orbison respectivamente). Deixaremos os arquivos orixinais destas gravacións en Google Drive durante o mes de marzo por se alguén desexa descargalos, pero non poden quedar alí indefinidamente debido ás limitacións de espazo. Tampouco é posible subilos aos servidores da Consellería de Educación sen baixar a calidade da imaxe (hai un límite no tamaño de arquivo). Lamentamos esta actitude das editoriais musicais, tendo en conta que non facemos ningún negocio cos nosos vídeos.

Pelotas contra o ruído

Pelotas informáticasFai clic para ampliar a foto

01/10/2018

Xa que a nosa web está un pouco parada ultimamente, imos contar un pequeno experimento de tecnoloxía punta, realizado no Feal a pasada semana:

O noso alumnado de 4º de ESO coa materia de TIC, colocou 64 pelotas vellas de pádel (moi parecidas ás de tenis) nas patas das cadeiras da aula de Informática da 1ª planta.

Trátase dunha suxestión de José Manuel Timiraos, posto que a súa aula está xusto debaixo, e xerábase moito ruído arrastrando as cadeiras nos cambios de clase de Secundaria (que non coinciden cos de Primaria). Loxicamente, a verdadeira causa do problema é que os nosos adolescentes non empregan a súa desbordante enerxía para levantar as cadeiras. De momento, a iniciativa é un éxito.

O noso agradecemento á nosa ex-profe de Educación Física Silvia Arroyo, que doou as 64 pelotas vellas, e ao noso alumnado de 4º de ESO por instalalas. Confiamos en que non vai desaparecer ningunha destas pelotas.

Poñendo orde tralas obras

Cortinas do taller

01/10/2018

As obras do verán trouxeron melloras para a metade do noso centro, pero tamén deixaron un pouco de caos. Queremos dar unhas grazas especiais ao alumnado da ESO con Tecnoloxía ou TIC, que durante a segunda quincena de setembro axudou a reinstalar dispositivos, poñer orde e limpar en diversos espazos (taller, aulas de informática, biblioteca de Secundaria...). Todos os grupos colaboraron cunha actitude fantástica. Así da gusto ser profe!