O alumnado de Carpintería do CIFP Ferrolterra renova os tallos do noso taller

Taburete FerrolterraPreme para ampliar a foto

29/03/2023

Esta mañá recollimos os novos asentos para os tallos do noso taller, que levaban sufrindo continuos ataques desde 1998. A renovación foi posible a partir da recente visita ao taller dunha moi estimada ex-alumna que agora está estudando nun ciclo de madeira do CIFP Ferrolterra: Estefanía Silva (Fefa). Despois da visita, Fefa falou co seu profesor Juan Francisco Cendán, e acordamos enviarlles a madeira para que fixesen os discos coa súa maquinaria. Podedes ver uns segundos do proceso no vídeo que achegamos.

O seguinte paso, será pedir ao noso alumnado de 4º de ESO que cambie os torturados asentos de plástico por estas marabillas, que ata teñen gravado con láser os nomes dos dous centros implicados. Esperemos que vendo este gran traballo (en boa parte da nosa ex-alumna), o noso alumnado actual e futuro respecte un pouco máis os tallos do taller de Tecnoloxía. Esperemos tamén que haxa máis xente do Feal que se anime a matricularse nos ciclos de madeira de Ferrolterra, que teñen uns talleres espectaculares, e ademais, a saída laboral está garantizada.

Un millón de grazas a Fefa, a Cendán e en xeral ao CIFP Ferrolterra.

Nota: Tamén contamos co bo asesoramento de Maderas del Noroeste á hora de comprar a madeira.

Nerea Trigo e Sergio CalvoPreme para ver máis fotos

Taburete_Taller_Ferrolterra_2023.jpg6.42 MB