Formación Complementaria: Curso de Traballos en Altura 2019/2020

Está aberto o plazo de inscripción para o Curso de Traballos en Altura.

Aínda están por determinar as datas, pero intentaremos que sexa a partir de decembro de 2019. Serán duas sesións, unha de 4 horas cos riscos específicos e outra de carácter práctico en grupos de 5 persoas ou menos.

Tamén se poden apuntar profesores.Guiño

Os interesados deben apuntarse ate o día 24 de novembro. Só se admiten inscripcións vía Formulario electrónico

O custe será aproximadamente de 20€, que deberedes formalizar máis adiante, cando xa saibamos as datas exactas do curso. Non hai límite de plazas e poden inscribirse alumnos de 1º, segundo, modular...

O enlace para inscribirse no Curso de Traballos en Altura é: https://forms.gle/JgVGKZdAtSPE9agj9

Obradoiros emprendemento no CIFP Ferrolterra!!!

EMPRENDEMENTO NO CIFP FERROLTERRA

Obradoiros de Dinamización e Motivación ao Emprendemento dirixidos aos alumnos de segundo curso de ciclos formativos.

Obxectivo: Achegar, fomentar e motivar o espírito emprendedor entre o alumnado do CIFP Ferrolterra como alternativa para inserirse no mercado laboral.

I.- Sesión de Motivación ao Emprendemento.

Data: 14 de Novembro de 10:45 -11:45

II.- Creatividade e Innovación.Identificando Oportunidades de negocio

Data: 21 de Novembro  de 10:45 -11:45

III.- Análise e Avaliación de Oportunidades de Negocio

Data: 28 de Novembro de 10:45 - 12:45

¿QUERES TRABALLAR?

¿Tes dúbidas de cómo mellorar o teu curriculum para envialo a unha empresa?, ¿Necesitas axuda para preparar a tua entrevista de traballo?, ¿Sabes que hai una bolsa de emprego no centro?….e funciona moi ben xa que moitos compañeiros atoparon traballo grazas a ela¡¡

Aproveita o servizo de Orientación Laboral que temos no noso centro. Si eres alumn@ ou exalum@ podes consultar todas aquelas cuestión laborais que te interesen: Bolsa de emprego, currículum, carta de presentación, entrevista de traballo, etc.

Estamos no departamento de Formación e Orientación Laboral

Xoves de 11:45h a 12:45h e de 13:00h a 14:00h

Venres de 13:00h a 14:00h

Ven a visitarnos ¡¡ Podémoste axudar!!

Publicada a resolución da selección das mobilidades de FP dual para o curso 2019/2020

A Consellería resolve admitir as solicitudes dos centros educativos que se recollen no anexo da avaliación da comisión de selección. Link á publicación.

Do noso centro 7 grupos!! Sonrisa

CS Programación da produción en fabricación mecánica

CS Mantemento electrónico

CS Deseño en fabricación mecánica (2º)

CS Desenvolvemento de proxectos de instalacións térmicas e de fluídos

CS Mecatrónica industrial (1º + 3º)

CS Enerxía renovables

Convocatoria solicitudes Erasmus+ para movilidades curso 2020/2021. Publicado 08/10/2019

Está abierta la convocatoria para solicitar becas Erasmus+ para hacer la FCT o prácticas como recién titulados en el extranjero durante el curso 2020/2021.

Podéis encontrar los formularios para descargar aquí o en conserjería. Durante las próximas semanas os iremos informando personalmente por las clases. El plazo de presentación de solicitudes termina el 20 de diciembre de 2019.

Descarga la presentación de la convocatoria en PDF.

I Certame de curtas por Familias Profesionais do CIFP Ferrolterra

Convócase o I Certame de curtametraxes promocionais dos ciclos formativos do centro, cun enfoque libre de estereotipos de xénero e favorecendo a igualdade. Os premios para as 3 mellores curtas será de 300, 200 e 100€.

A duración máxima de cada curta será de 2 minutos e a data máxima de entrega da curta será o 30 de novembro (enviade un enlace a vosa curta ou ben un ficheiro á dirección do centro: cifp.ferrolterra@edu.xunta.es), especificando claramente o autor/autores da curta.

Concurso de Ideas para a Igualdade!!

Convocase un concurso de ideas entre o alumnado e o profesorado do centro sobre "Actividades para favorecer a igualdade no centro". Podese participar de xeito individual, grupal, con o sen profesor...Non está limitado o número de participantes por ciclo nin aula.Os premios ás mellores ideas serán de 300, 200 e 100€.

Envía a túa idea a: cifp.ferrolterra@edu.xunta.es indicando claramente os participantes antes do 30 de outubro de 2019

VALIDACIÓNS Curso 2019-20

• O prazo de presentación de solicitudes de  validación remata o día 11 de OUTUBRO.
  • As que resolve o MEC remata o 15 de OUTUBRO

¡Clases de inglés para tod@s!

Durante este curso ofertamos clases de inglés voluntarias. Están destinadas para los alumnos de FP Dual (prioritarios), aunque puede asistir todo el mundo: alumnos, profes, personal no docente... ¡y son gratuitas!

Habrá dos grupos (mañana y tarde). Serán los martes de 10:45 a 12:45 y los jueves de 17:00 a 19:15. Comenzaremos el día 1 de octubre en el aula polivalente AP I-4 (primera planta).

Interesad@s, haced clic en este enlace y cubrid el formulario. Ánimo, que esta vez podemos con el inglés!

¡Nuevo acuerdo con Centro de Línguas UDC!

Durante este nuevo curso 2019/20, los alumnos del CIFP Ferrolterra podréis matricularos en los cursos del Centro de Línguas Universidade da Coruña disfrutando de la misma tarifa reducida de los alumnos UDC. Este acuerdo afecta a los cursos de inglés o alemán impartidos en el Edificio de Apoio ao Estudo ("Aulario") durante este curso.

Estos cursos, de 60 o 45 horas, tendrán lugar del 23 de septiembre al 13 de diciembre de 2019 (1er cuatrimestre) y del 3 de febrero al 7 de mayo de 2020 (2º cuatrimestre). Aquí tenéis el listado completo de cursos CL para el primer cuatrimestre:

¡Esperamos que aprovechéis esta oportunidad!