¡Nuevo acuerdo con Centro de Línguas UDC!

Durante este nuevo curso 2019/20, los alumnos del CIFP Ferrolterra podréis matricularos en los cursos del Centro de Línguas Universidade da Coruña disfrutando de la misma tarifa reducida de los alumnos UDC. Este acuerdo afecta a los cursos de inglés o alemán impartidos en el Edificio de Apoio ao Estudo ("Aulario") durante este curso.

Estos cursos, de 60 o 45 horas, tendrán lugar del 23 de septiembre al 13 de diciembre de 2019 (1er cuatrimestre) y del 3 de febrero al 7 de mayo de 2020 (2º cuatrimestre). Aquí tenéis el listado completo de cursos CL para el primer cuatrimestre:

¡Esperamos que aprovechéis esta oportunidad!

Novos admitidos FP Dual Deseño de Fabricación Mecánica con Navantia!!!

Acheganse a listaxe de admitidos e excluidos para FP Dual en Deseño de Fabricación Mecánica con Navantia.

Enhoraboa aos seleccionados!!! Recordade que debedes formalizar a matrículaSonrisa

E os que non estades seleccionados recordade que quedan prazas noutras duales

Probas de selección para a FP Dual Deseño en Fabricación Mecánica con NAVANTIA.

- As Probas de selección psicoprofesional serán o Mércores 11/09 as 11:00 da mañá no salón de actos do CIFP Ferrolterra

Segunda oportunidade!!!!

- Se aínda non estás preinscrito e desexas obter a túa praza neste ciclo, podes facelo antes do mércores.

- Pasa polo noso centro ou infórmate no 981 333 107.

- Unha gran oportunidade de traballo!!!

A listaxe de persoas solicitantes é (se te inscribiches e non estás na listaxe achegate ao centro por favor):

Lobo Pérez, Ángel

De la Fuente Fernández, Andrea

Barcia Quintela, Iago

Mira Careikaite, Laura

Admisión. Ciclos formativos liberados ou con prazas vacantes

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde o día 3 ás 9:00 horas ata o día 27 de setembro ás 13:00 horas.

Para matricularse nun ciclo con prazas libres a única condición é cumprir os requisitos de acceso para ás ensinanzas correspondentes.

As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo formativo teña prazas vacantes. A matrícula realizarase por orde de chegada.

Para solicitar a matrícula en ciclos do réxime ordinario con prazas liberadas empregarase o anexo I.

Para solicitar a matrícula en módulos do réxime para as persoas adultas con prazas liberadas empregarase o anexo II.

A matrícula en calquera ciclo con prazas vacantes implica a renuncia a continuar no proceso de admisión e polo tanto a participar nas seguintes adxudicacións de prazas.

<<< Mais información>>>

Prazas libres no Ciclo Medio Instalacións de Telecomunicacións

Prazas libres no Ciclo Medio Instalacións de Telecomunicacións,

se aínda non sabes que facer... non perdas esta oportunidade.

Infórmate no noso centro ou no 981333107.

FP DUAL, últimas prazas!!!

- 5 Prazas no CS de Programación da Producción en Fabricación mecánica

(empresas demaq e Acebrón)

- 9 Prazas no CS de Deseño en FM  (empresa Navantia)

- 3 Prazas no CS de Desenvolvemento de Proxectos de instalacións térmicas

( empresas Dinaín - CY Ingenieros)

- 1 Praza en Mecatrónica (empresa Tecnorenova)

- 1 Praza no CS de Mantemento electrónico

( empresa Electrónica y comunicaciones del noroeste)

Admisión a ciclos formativos. 2ª adxudicación ordinaria. Convocatoria 2019

Publicación das listaxes da convocatoria ordinaria de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario e no réxime para as persoas adultas.

<<< Mais informacion prema aquí >>>

Diplomas Curso Manexo de Ponte Grúa!

Xa están en Conserxería os Diplomas do Curso de Ponte Grúa!!! Podedes pasar a recollelos

Ainda temos ciclos de FP dual con vacantes e está aberto o prazo de solicitudes!!!!!

FP Dual CS Deseño Fabricación Mecánica con Navantia Hai 9 prazas. Haberá un test profesional/proba en setembro.

FP Dual CS Desenvolvemento de Proxectos de Instalacións térmicas e de Fluidos con CT Ingenieros - Dinain.
Este ciclo é similar a Deseño, pero terá un perfil máis completo, de xeito que os futuros deseñadores teñan coñecementos dos equipamentos que deseñan: tuberías, válvulas, etc. O procedemento de selección e unha entrevista e test visual. Irán facendo entrevistas ate completar as prazas!!! Hai 3 prazas! Actualizado 3Septembro 2019

Mecatrónica con Tecnorenova en Vilalba. Hai 1 prazas. O procedemento de selección e unha entrevista ate completar as prazas!!!

Programación da Producción de Fabricación Mecánica en Demaq Hai 4 prazas. O procedemento de selección e unha entrevista ate completar as prazas!!!

Non son procesos exluintes uns de outros. simplemente hai que ir de un en un. Achegadevos ao centro e preguntade :)