Prazas liberadas!!!!!

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde o día 21 ás 9:00 horas ata o día 2 de outubro ás 13:00 horas.

Para matricularse nun ciclo con prazas libres a única condición é cumprir os requisitos de acceso para as ensinanzas correspondentes.

As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo formativo teña prazas vacantes. A matrícula realizarase por orde de chegada.

Para solicitar a matrícula en ciclos do réxime ordinario con prazas liberadas empregarase o anexo I.

Para solicitar a matrícula en módulos do réxime para as persoas adultas con prazas liberadas empregarase o anexo II.

A matrícula en calquera ciclo con prazas vacantes implica a renuncia a continuar no proceso de admisión e polo tanto a participar nas seguintes adxudicacións de prazas.

Tedes toda a información en: http://www.edu.xunta.gal/fp/ciclos-liberados-convocatoria-2020-21

!!! NOVO !!! CALENDARIO DE PRESENTACIÓNS CURSO 2020-21

Todas as clases comezan o día seguinte da presentación.

Todas as presentacións serán no Salón de actos

- Todas as clases comezan o día seguinte da presentación.

- Todas as presentacións serán no Salón de actos

<<<<   DESCARGAR OU VER EN FORMATO PDF >>>>

A Xunta e os centros de Secundaria consensúan o adiamento do inicio do curso aos días 23, 24 e 25

Novo calendario

Co novo calendario mantense a distribución por cursos no inicio escalonado. Así, os alumnos de 1º e 2º da ESO, os de 1º de Bacharelato e os de 1º de FP Medio e Superior, que inicialmente comezarían as clases o vindeiro mércores 16, farano o mércores 23; mentres que os de 3º da ESO, de 2º de Bacharelato e de 2º de FP Medio e Superior, que volvían ás aulas o xoves 17, regresarán finalmente o xoves 24. Os estudantes de 4º da ESO e FP Básica, que comezarían as clases o venres 18, farano o venres 25.

<<<<<  Mais Información >>>>>

Información Medidas Protocolo Covid-19

Taxas Títulos 2020 e Seguro Escolar

TAXAS TÍTULOS 2020

Concepto: Expedición de títulos académicos e profesionais correspondentes ás ensinanzas establecidas pola LOE e duplicados (ou LOGSE)

TÍTULO

Tarifa Normal

Familia Numerosa Categoría xeral

Familia Numerosa Categoría Especial

Duplicado

Técnico

21,64€

10,84€

2,50€

Técnico Superior

52,94€

26,50€

4,88€

A taxa para á expedición do título a podedes tramitar de xeito telemático ou podedes descargar o modelo en:

Os códigos para encher son os seguintes:

Para os que os estades a matricular: Os menores de 28 anos necesitan resgardo de ter pagado o seguro escolar (Conta Abanca: ES40-2080-0200-4730-4010-2848. Importe: 1,12€. IMPORTANTE: Concepto: SEGURO ESCOLAR + NOME APELIDOS ALUMNO)

Calendario Probas Extraordinarias FP Básica

Achégase calendario de Probas Extraordinarias para FP Básica de Madeira e FP Básica de Electricidade para a primeira semana de setembro

Formación Profesional Dual. Listaxes provisionais de solicitudes. Curso 2020-2021

Publicación das listaxes provisionais de solicitudes de admisión a proxectos de formación profesional dual para o curso 2020-2021.

O prazo de reclamación contra estas listaxes abrangue desde o xoves 9 de xullo ata as 13:00 horas do luns 13 de xullo de 2020. A reclamación deberase realizar no centro onde se presentou a solicitude.

As listaxes garanten a confidencialidade dos datos persoais por iso cada persoa está identificada cun código persoal de consulta (CPC). O CPC é un código alfanumérico único para cada persoa que participa no proceso de admisión de FP. Para consultar a situación persoal nas listaxes poderase obter o CPC da aplicación informática ciclosadmisión.

Réxime para as persoas adultas

Nova publicación das listaxes provisionais de solicitantes do réxime para as persoas adultas que actualiza a baremación por módulos xa superados. As listaxes actualizáronse ás 14:15 horas do 13 de xullo de 2020.

Modalidade presencial

Modalidade distancia

Reanudación Cursos AFD próximo 6 de xullo

O próximo luns 6 de xullo, reanudanse as clases das Acción Formativas para Desempregados (AFD) que se estaban a desenvolver no noso centro, en horario de 8:30 a 14:30.