3 medallas no campionato Galicia Skills

Medalla de ouro

• En Mecatrónica para Leonardo Arturo Lonzoy Saavedra e Rafael Regueiro Carballeira (titorados por José antonio Gómez Rodríguez) e que representarán a nosa comunidade no campionato estatal Spain Skills.

Medallas de prata:

• En Enxeñaría de deseño mecánico - CAD para María Tarín Robles (titorada por María Dolores González Román)
  • En Pintura do automóbil para Christian Docal Fernández (titorada por Luís Gesto Lois)

<<Fotos>>

Os nosos parabéns e agradecemento a toda a comunidade educativa que participou neste evento.

Convocatoria solicitudes Erasmus + para movilidades curso 2019/2020. Publicado 25/10/2018

Está abierta la convocatoria para solicitar becas Erasmus+ para hacer la FCT o prácticas como recién titulados en el extranjero durante el curso 2019/2020.

Podéis encontrar los formularios para descargar aquí, en conserjería, en Vicedirección y en el despacho de Programas Internacionales. Durante las próximas semanas os iremos informando personalmente por las clases. El plazo de presentación de solicitudes termina el 21 de diciembre de 2018.

Descarga la información de la convocatoria en PDF.

Recollida de alimentos

05/12/2018 08:30
20/12/2018 20:00
Europe/Madrid

Doaranse ao Banco de Alimentos Rías Altas

No hall de entrada teremos unha caixa para recololler alimentos non perecederos, como: arroz, lentellas, pasta,leite, conservas vexetais, conservas cárnicas, conservas de peixe... En concreto e para nenos pequenos, potitos, leite, cereais e como complemento: cueiros e toallitas.

Grazas pola túa achega.

Xa temos datas Curso Carretilleiros!!!

Datas para o Curso de Carretilleiros (8h):

Sesión teórica cos Riscos Específicos de manexo de Carretillas (4 horas): Día 17 de Decembro  de 16:00 a 20:00 no Salón de Actos do centro. IMPORTANTE: É obligatoria á asistencia á parte teórica para facer a parte práctica.

Sesión Práctica, en grupos reducidos distribuidos nas datas seguintes: Días 19, 20 e 21 de Decembro. De 9:30 a 18:00. Os grupos e días se coordinarán co relator ao finalizar a sesión teórica.

O custe do Curso é de 20€. Debedes pasar por Vicedirección a formalizar a matrícula e facer entrega dos cartos antes do día 4 de decembro. Non o esquenzades porque en caso de non facelo procederáse á baixa do mesmo. Deberedes estar inscritos para formalizar o pago.

Traballaredes con carretillas elevadoras, 1 apiladora e 1 traspaleta eléctrica.

O curso de ponte grúa o faremos máis adiante

O enlace ao formulario de inscripción éhttps://goo.gl/forms/az3gect8Kn3y90at2

Formación Complementaria: Curso de Manexo de Ponte Grúa 2018/2019. Aberto o prazo de inscripción!!!!!

Está aberto o plazo de inscripción para o Curso de Ponte Grúa. (8 horas) Sonrisa

Aínda están por determinar as datas, pero intentaremos que sexa a finais de decembro de 2018. Serán duas sesións, unha de 4 horas cos riscos específicos e outra de carácter práctico.

Tamén se poden apuntar profesores. Os interesados deben apuntarse ate o día 24 de novembro.
O custe será aproximadamente de 20€, que deberedes formalizar máis adiante, cando xa saibamos as datas exactas do curso. Non hai límite de plazas e poden inscribirse alumnos de 1º, segundo, modular...
O enlace para inscribirse no Curso de Ponte Grúa é: https://goo.gl/forms/aV1hg9dm5jooWE273

Clases de inglés para todos!!!!

Se abre el plazo para solicitar plaza para el Curso de Inglés gratuito que se va a impartir en el centro a partir del segundo trimestre. Puede apuntarse todo el mundo: alumnos, profes, personal no docente...Animo, que esta vez podemos con el inglés!Guiño

Interesados cubrir formulario web de solicitud antes del día 21 de diciembre:

Santiago Otero e Carlos Casal nas EasyTalks de SolidWorks que organiza easyworks

O próximo 25 de outubro, os profesores Santiago Otero, Carlos Casal xunto con NOVI intervirán como ponentes nas EasyTalks que se van celebrar en Vigo. As charlas teñen como temática proxectos e novidades de Solidworks. Son gratuitas. É para nos un pracer traballar con easyworks
A páxina do evento para que os interesados se anoten é: https://easyworks.es/easytalks/

Training session by Domotica DaVinci for all our partners

ZWave_Domotica_DaVinci_2nd_training

On 28th september 2018,  we have attended a Training session with all the partners participating in our project Z WAVE DIGITAL HOME PROJECT (ERASMUS PROJECT 2017-1-ES01-KA202-038313). The session was made by videoconference using Hangouts.

The session was given by Jose Miguel Rubio Vargas of Domótica DaVinci who gives us technical assistance to the project. The session has been perfect! Thanks to all the participants and the magnificent speaker. It was a brilliant speach!

It has been incredible to see how José Miguel, who was in Asturias, acted on our model in Ferrol and at the same time see all our partners and be able to chat and raise technical questions.

Mellorando as aptitudes e as competencias clave na FP

Dinamarca02Dinamarca01

O profesor José Enrique Teijeiro Lombardía visita Dinamarca dentro do proxecto "Mejorando las aptitudes y competencias claves en la FP"