IV Edición do Concurso de Ideas emprendedoras: "A túa idea nun minuto”

Xa estamos recibindo os vosos vídeos, e ti, xa estás apuntado?

Se non é así animádevos!!

Da igual a modalidade formativa na que esteas matriculado, ordinario, dual, modular, AFD... o concurso é para todo o alumnad@. Podedes participar individualmente ou en equipos.

Seguro que tes unha idea, e participar é moi doado.

1º Fai un vídeo explicando en que consiste a túa idea, (dun minuto aprox.)

2º-Inscríbete no formulario do enlace:  https://forms.gle/ZasNyCEQesHsuLScA

Ou no QR

3º-Envía o vídeo ó correo : viveiroe.cifpferrolterra@gmail.com

Así de sinxelo!!

As mellores ideas terán premio en metálico:

O prazo de presentación de ideas é ata o 12 de abril

Esperamos as vosas ideas!

Cursos de Formación para desempregados

Xa temos algunhas datas dos de cursos de Formación para desempregados que se van impartir no centro. Os cursos son:

IMAQ0108: Mantemento e montaxe mecánica de equipamento industrial. Data de selección: 29/2. Horario curso de mañás. Comezo do curso: 11/3

MAMR0308: Mecanización de madeira e derivados. Data de selección: 29/2. Horario do curso de tardes. Comezo do curso: 11/3

ELEM0311: Montaxe e mantemento de sistemas de automatización industrial. Data de selección: 11/03. Horario do curso de tardes. Comezo do curso: 14/3.

ENAE0111: Operacións básicas na montaxe e no mantemento de instalacións de enerxías renovables

TMVG0109: Operacións auxiliares de mantemento en electromecánica de vehículos

Se alguén está interesado enviade un correo ao centro co: Nome e Apelidos, NIF, Teléfono de contacto.

XVIII Xornadas Ensino Empresa

Ven ás xornadas Ensino-Empresa que terán lugar no noso centro entre o 29 de xaneiro e o 2 de febreiro mergullándote nun ambiente educativo que conectará os teus coñecementos académicos coas demandas do mercado actual.

Non perdas detalle e preme sobre a imaxe para descargar o programa completo das xornadas.

Portada Díptico

Curso Manexo Ponte Grúa

Está aberto o plazo de inscripción para o Curso de Manexo de Ponte Grúa (8 horas)

Son duas sesións, unha de 4 horas cos riscos específicos que se realizará nunha plataforma virtual e outra de carácter práctico.

As datas están por determinar en función dos interesados.

Os interesados debedes apuntarvos ate o día 26 de Xaneiro de 2024. Apúntadevos porque non se admitirán inscripcións posteriores.

O coste será de 30€, que deberedes formalizar en Vicedirección ou Secretaría do 29 ao 31 de xaneiro de 2024. Deberedes estar inscritos para formalizar o pago.

O enlace para inscribirse no Curso de Manexo de Ponte Grúa é: https://forms.gle/pmVpNNMyipbRpUCY6

E obrigatoria a superación da parte teórica e a práctica. A parte práctica farase en grupos reducidos por quendas. Os grupos e días se coordinarán ao formalizar o pago.

Non hai límite de plazas e poden inscribirse alumnos de 1º, segundo, modular e AFD, profesores e persoal do centro.

CLASES DE INGLÉS PARA TOD@S! Actualizado horario 28/2/2024

¡A partir del lunes 4 de diciembre vuelven las clases gratuitas de inglés! Para alumnado, profesorado y PAS del centro

Habrá clases de conversación y de niveles básico y avanzado de inglés con Utkarsh Sahil, y clases para la preparación de las pruebas de certificación con Susana (mañana) y con Declan (tarde) también en dos niveles: básico (para los niveles A2 y B1) y avanzado (para los niveles B2 y C1). Podéis ir a las clases de Utkarsh y también a las de Susana o Declan, no son excluyentes.

Y si no sabéis cuál es vuestro nivel, los profesores lo evaluarán e indicarán a que clase debéis asistir. No es necesario haberse apuntado para las pruebas de certificación. Las clases son abiertas para todo el alumnado y personal.

En la imagen que se adjunta podéis ver el horario de las clases.

NOVA AULA TECNOLÓXICA

Descripción de la imagen Descripción de la imagen Descripción de la imagen
Descripción de la imagen Descripción de la imagen

RoboDK

Queremos agradecer a empresa RoboDK a súa colaboración con noso ciclo de

Automatización e robótica industrial

LISTADO VACANTES CS DESEÑO E AMOBRAMENTO

TEMOS VACANTES PARA O CS DESEÑO E AMOBRAMENTO ( MODALIDADE DISTANCIA) NAS EMPRESAS CARDIFER, DO ACIBREIRO, PABLO SEIJAS E SEVERIANO ARTESANIA. COMEZO DE CLASES 22 NOVEMBRO, SE ESTÁS INTERESAD@ CONTACTA NO CORREO rbkvalino@gmail.com ou cifp.ferrolterra@edu.xunta.gal,  e xestionaremos a entrevista coa empresa e incorporación no ciclo.

#fpdualgalicia #cifpferrolterra

¡VIVE LA EXPERIENCIA ERASMUS+!

Está abierto el plazo para inscribirse en el programa Erasmus+, hasta el día 10 de diciembre.

Pueden apuntarse los/las alumnos/as de grado medio y superior, tanto para realizar sus prácticas de FCT en el extranjero como para estadías de trabajo una vez titulados.

Inscríbete:

Más información en:

¡Animaos a vivir la experiencia Erasmus! Sonrisa

ABERTO O PRAZO DE INSCRICIÓN NAS PROBAS DE ACREDITACIÓN DO NIVEL DE INGLÉS

Xa está aberto o prazo para que o alumnado do centro vos inscribades nas probas de acreditación de inglés, nos niveis B1, B2 e C1.

Para apuntarvos teredes que cubrir o documento que recibistes no voso correo electrónico e entregalo na conserxería do centro. Tamén é posible collelo xa en conserxería. A data límite é o luns 16 de outubro, inclusive.

O alumnado seleccionado terá a matrícula gratuíta nas probas de acreditación, sempre e cando se presenten á proba.

Ao longo do curso organizaranse clases de inglés para axudar a preparar a proba.

Para calquera dúbida podedes falar con Isabel Veiga (Programas Internacionais) ou Raquel Rodríguez (Vicedirección).