Olimpiada Cultural

aros

O vindeiro luns, 11 de febreiro damos comezo á 19ª edición da

OLIMPIADA CULTURAL

Aquí podes consultar as bases do concurso.

O luns no primeiro recreo explicaremos polo miúdo todo o relacionado con ela no salón de actos e resolveremos calquera dúbida.

Hai follas de inscrición na biblioteca

Charla Programas Iniciativa Xove e Galeuropa 2019

Xoves 14/2/2019 de 12:00 a 12:30. Salón de Actos CIFP Ferrolterra. Charla Programas Iniciativa Xove e Galeuropa 2019 por parte dun técnico de RGdinamización (Dirección Xeral de Xuventude).

Están convocados os alumnos de segundo curso de todos os ciclos formativos e todos aqueles que teñan interese neste ProgramaSonrisa

Xa podedes encargar as sudadeiras do centro!!!!!

Xa podedes encargar as sudadeiras do centro!!!!!Guiño no seguinte formulario:
Estableceremos un prazo de pago máis adiante.
Os prezos son:  Sudadeira 16'75€ (xa está o iva incluido) (se a maiores queredes o nome detrás 4€ máis)

XV Xornadas Ensino Empresa

04/02/2019 08:00
08/02/2019 14:00
Europe/Madrid

APERTURA

Enrique Pazo. Director do CIFP Ferrolterra.

Representantes da Consellería de Educación.

Representantes das asociacións de empresarios

Luns, 4 de Febreiro

Xornada de ferramentas na búsqueda de emprego

(alumnos de 2º e modular)

Martes, 5 de Febreiro

Xornada de Emprendemento

(só alumnos de 2º )

Mércores, 6 de Febreiro

Xornada Ensino - Empresa: Departamento Eli-Elo

Xoves, 7 de Febreiro

Xornada Ensino - Empresa: Departamentos MMC / SSC

Venres, 8 de Febreiro

Xornada Ensino - Empresa: Departamentos FM / TMV

-  Clausura das XV Xornadas Ensino Empresa

as 14:00

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

<<descargar programa>>

Aberto o prazo para inscribirse nas probas de acceso a ciclos formativos de grao superior de FP

28/01/2019 20:58
Europe/Madrid

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional abre este luns, 28 de xaneiro, o prazo para inscribirse nas probas de acceso a ciclos formativos de grao superior de FP

As persoas interesadas poderán anotarse para realizar estes exames ata o 8 febreiro.

No caso do acceso aos ciclos de grao medio, a inscrición estará dispoñible entre o 7 e o 22 de marzo.

Informacion en:

Empiezan las clases de inglés!!! Son gratuitas

Comenzaremos las clases de inglés el lunes 14 de enero. El horario será los lunes de 16:00 a 18:00 en el aula polivalente I-5 (primera planta). Vuestro profesor se llama Augusto Sonrisa

Si algún despistad@ no se apuntó y quiere asistir puede hablar con Vicedirección o con el coordinador de programas internacionales, Daniel Ríos. Os recordamos que son totalmente gratuitas y os animamos porque es algo muy necesario.

Convocatoria o proceso de acreditación de competencias profesionais 2019

Orde do 4 de decembro de 2018 pola que se convoca o proceso de acreditación de competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral, na Comunidade Autónoma de Galicia, en determinadas unidades de competencia do Catálogo nacional de cualificacións profesionais.

prazo de presentación de solicitudes será desde o 14 de xaneiro ata o 7 de febreiro de 2019.

A solicitude de participación no procedemento deberá presentarase obrigatoriamente por vía electrónica na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal) e requirirá cubrir previamente os datos na aplicación informática que se atopa no enderezo www.edu.xunta.es/acreditacion, desde onde deberá xerarse o formulario normalizado. Esta aplicación está activa a partir do 14 de xaneiro de 2019.

<<Ver convocatoria>>

<<Calendario previsto>>

<<Máis información>>

3 medallas no campionato Galicia Skills

Medalla de ouro

• En Mecatrónica para Leonardo Arturo Lonzoy Saavedra e Rafael Regueiro Carballeira (titorados por José antonio Gómez Rodríguez) e que representarán a nosa comunidade no campionato estatal Spain Skills.

Medallas de prata:

• En Enxeñaría de deseño mecánico - CAD para María Tarín Robles (titorada por María Dolores González Román)
  • En Pintura do automóbil para Christian Docal Fernández (titorada por Luís Gesto Lois)

<<Fotos>>

Os nosos parabéns e agradecemento a toda a comunidade educativa que participou neste evento.

Formación Complementaria: Curso de Manexo de Ponte Grúa 2018/2019. Aberto o prazo de inscripción!!!!!

Está aberto o plazo de inscripción para o Curso de Ponte Grúa. (8 horas) Sonrisa

Aínda están por determinar as datas, pero intentaremos que sexa a finais de decembro de 2018. Serán duas sesións, unha de 4 horas cos riscos específicos e outra de carácter práctico.

Tamén se poden apuntar profesores. Os interesados deben apuntarse ate o día 24 de novembro.
O custe será aproximadamente de 20€, que deberedes formalizar máis adiante, cando xa saibamos as datas exactas do curso. Non hai límite de plazas e poden inscribirse alumnos de 1º, segundo, modular...
O enlace para inscribirse no Curso de Ponte Grúa é: https://goo.gl/forms/aV1hg9dm5jooWE273

Santiago Otero e Carlos Casal nas EasyTalks de SolidWorks que organiza easyworks

O próximo 25 de outubro, os profesores Santiago Otero, Carlos Casal xunto con NOVI intervirán como ponentes nas EasyTalks que se van celebrar en Vigo. As charlas teñen como temática proxectos e novidades de Solidworks. Son gratuitas. É para nos un pracer traballar con easyworks