Novas do centro

Cursos de Formación para Desempregados que se van desenvolver no noso centro. Animádevos!!!

Mér, 10/02/2021 - 11:04

Dispoñibles prazas nos cursos de Formación para Desempregados que se van desenvolver no noso centro. Animádevos!!!
Podedes incribiros no INEM/SEPE ou mandar un email co voso nome, DNI e teléfono ao centro.

MAMR0308 - Mecanización de madeira e derivados. Selección: 18/02. Comezo:22/2
IMAQ0108 - Mantemento e montaxe mecánica de equipamento industrial. Selección: 18/02. Comezo:22/2
TMVL0209 - Mantemento de elementos non estruturais de carrozarías de vehículos
ELES0108 - Montaxe e mantemento de infraestruturas de telecomunicacións en edificios

Comeza a Olimpiada Cultural 2021

Mar, 26/01/2021 - 13:09

O vindeiro luns, 1 de febreiro de 2020, comeza a 21ª edición da nosa tradicional OLIMPIADA CULTURAL, un concurso que organizamos na biblioteca do noso centro, no que durante todo o mes de febreiro haberá cada día preguntas, xogos de pistas e xogos de inxenio para os equipos, que compiten por conseguir os premios finais para os gañadores. Neste vídeo explicamos a estrutura e as regras do concurso.

Este ano faranse tódalas probas a través da aula virtual do centro.

Atrévete!

Pinchade aquí para inscribirvos.

Aquí podes ver as bases do concurso

Ya tenemos horario!!! Vuelven las clases de inglés gratuitas para tod@s!!!!

Ven, 27/11/2020 - 19:41

Como todos los años vuelven las clases de inglés gratuitas para tod@s:alumnos, profes, personal...

Ya tenemos horario!!! Las clases empiezan el martes 26 de enero y serán de 16:00 a 18:00 en el aula API-4.

Si hay algún despistad@ que no se apuntó previamente podeis ir igualmente ;)

Las clases están enfocadas sobre todo a conversación, y son para tod@s

Ánimo!! Esta vez podemos con el inglés!!

Curso de Plataformas Elevadoras 2020 / 2021

Ven, 27/11/2020 - 19:30

Está aberto o plazo de inscripción para o Curso de Plataformas Elevadoras. (8 horas)

Son duas sesións, unha de 4 horas cos riscos específicos que se realizará nunha plataforma virtual e outra de carácter práctico. Non están fixadas as datas, pero serán antes de Nadal. Os interesados deben apuntarse ata o día 8 de decembro de 2020. Non se admitirán inscripcións posteriores.

O coste será de 20€, que deberedes formalizar en Vicedirección ou Secretaría do 9 ao 11 de decembro de 2020. Deberedes estar inscritos para formalizar o pago.

O enlace para inscribirse no Curso de Plataformas Elevadoras é: https://forms.gle/skSLbkVmTbiWhjPW6

E obrigatoria a superación da parte teórica para facer a práctica. A parte práctica farase en grupos reducidos por quendas. Os grupos e días se coordinarán co relator a través da plataforma virtual.

Non hai límite de plazas e poden inscribirse alumnos de 1º, segundo, modular e AFD, profesores e persoal do centro.

Validacións

Lun, 23/11/2020 - 13:53

Están dispoñibles as validacións para recoller nas oficinas de Secretaría

Obradoiros emprendemento para os alumnos de 2º

Lun, 09/11/2020 - 08:44

O mércores 11 de novembro terá lugar no CIFP Ferrolterra o 1º Obradoiro de emprendemento deste curso 2020-21 dirixido a todos o nosos alumnos de 2º curso de ciclos formativos, de diurno e modular.

Estes obradoiros teñen como obxectivo impulsar e promover a iniciativa emprendedora entre o alumnado do centro.

O obradoiro será impartido por PromoveConsultoras.

Haberá  dúas sesións: unha de mañá as 10:45 e outra as 18:15 da tarde.

Este ano debido a situación que estamos a vivir pola Covid-19 realizaranse de xeito telemático, a través de

videoconferencia.

Esperamos a boa acollida destes obradoiros entre o alumnado e agradecemos a colaboración do profesorado para a súa realización.