Novas do centro

1ª Xornada do Congreso de Innovación Educativa e Dixital (Dixinnova 2022)

Mér, 11/05/2022 - 11:26

Uns 700 docentes asistiron este martes a diversas conferencias sobre innovación

e dixitalización no ámbito educativo na primeira xornada do I Congreso de Innovación

Educativa e Dixital ' Dixinnova 2022', no que 23 centros presentaron os seus proxectos

sobre cuestións como a robótica ou a impresión 3D.

<<< Mais información da noticia en galiciapress.es >>>

<<<  Video do evento na TVG >>>

Proxecto Aulas saudables no CIFP Ferrolterra

Ven, 06/05/2022 - 20:29

A situación de pandemia motivada pola COVID-19 está a xerar a necesidade de ventilar os espazos cunha frecuencia maior do que se facía ata o de agora.

Por este motivo dende o CIFP FERROLTERRA  fixemos dous prototipos  de baixo custo  que case calquera podería facer para a súa casa, aula ou local.

Toda a información do proxecto e descargable e esta a vosa disposición nos repositorios de github.com

Detector basico CO2 low cost

Detector CO2  con LCD

II Edición do Concurso de Ideas emprendedoras: "A túa idea nun minuto"

Xov, 05/05/2022 - 20:36

II Concurso de Ideas emprendedoras: "A túa idea nun minuto"

O CIFP Ferrolterra convoca o II Concurso de ideas emprendedoras co obxectivo de fomentar o emprendemento e impulsar a innovación e a creatividade entre o alumnado.

Dirixido a  todo o alumnado do centro ,matriculados no curso académico 21/22, FPB, ordinario, modular e dual.

Podedes participar individualmente ou en equipos.

O prazo de presentación de ideas ao Concurso é dende o 1 de marzo ata o 15 de maio de 2022.

INSCRICIÓN NO CONCURSO:

- Formulario que aparece no enlace:  https://forms.gle/PiH695YkQqYTLDeJ8

- Qr que aparece no cartel do concurso ou aquí

Se precisades asesoramento ou seguimento da vosa idea na Coordinación de emprendemento e no Departamento de FOL estamos ao voso dispor para que a poidades presentar ao Concurso.

Para participar no Concurso tedes que expoñer a Idea nun VIDEO dun minuto de duración como máximo e envíalo á seguinte dirección de correo: viveiroe.cifpferrolterra@gmail.com

Recorda que a presentación é o que vai ver o xurado, realiza unha boa presentación!!!!.

XURADO estará composto por membros da Dirección, profesorado e alumnado das familias profesionais do CIFP Ferrolterra.

E o momento de que deas a coñecer a túa idea, porque a túa idea pode ter premio €€€€€€.

As mellores ideas terán premio en metálico:

- 1º Premio: 300€

- 2º Premios: 150€

-3º Premio: 4 Premios 50€ c/u

As Ideas serán valoradas segundo os seguintes criterios de 1 a 4 puntos:

Presentación da idea

Se a idea satisface unha necesidade existente no mercado?

Se a idea pode levarse á práctica (viable)

Se a idea é orixinal, innovadora e diferente

PARTICIPADE NO CONCURSO DE IDEAS EMPRENDEDORAS

Esperamos os vosos VIDEOS!!!!!

Animádevos a dar a coñecer as vosas ideas!!!!

IDEAS = €€€€€€€€€€€€€€

Dom, 13/02/2022 - 01:10
Novos cursos de Formación para Desempregados que se van desenvolver no noso centro. Animádevos!!! MAMR0308 - Mecanización de madeira e derivados. 15 prazas. IMAQ0108 - Mantemento e montaxe mecánica de equipamento industrial. 15 prazas Se estades interesados contactade co INEM ou ben enviadenos un correo electrónico a: cifp.ferrolterra@edu.xunta.gal cos vosos datos de contacto. A proba de selección dos candidatos será o día 17 de Febreiro ás 16:00 no CIFP Ferrolterra. #FPGalicia; #CIFPFerrolterra

Probas de acceso a ciclos de grao medio e superior. Orde de convocatoria 2022

Lun, 31/01/2022 - 15:16

Comezo do período de inscrición de probas de acceso a ciclos formativos de grao superior.

Prazo de inscrición: do 31 de xaneiro ao 11 de febreiro de 2022, ambos incluídos.

Pode consultar a Orde do 17 de decembro de 2021 pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo, e se convocan para o ano 2022 (códigos de procedemento ED312C e ED312D) na seguinte ligazón:

Máis información:

#CIFP Ferrolterra; #FPGalicia