Formación e Orientación Laboral

FOL

SERVIZO DE ORIENTACIÓN LABORAL - DEPARTAMENTO DE F.O.L.

Tes dúbidas de cómo mellorar o teu curriculum para envialo a unha empresa?, ¿Necesitas axuda para preparar a tua entrevista de traballo?, ¿Sabes que hai una bolsa de emprego no centro?….e funciona moi ben xa que moitos compañeiros atoparon traballo grazas a ela.

Aproveita o servizo de Orientación Laboral que temos no noso centro. Si eres alumn@ ou exalum@ podes consultar todas aquelas cuestión laborais que te interesen: Bolsa de emprego, currículum, carta de presentación, entrevista de traballo, etc.

Seguimos estando a vosa disposición no departamento de Formación e Orientación Laboral, podes contactar connosco empregando as seguintes direccións de correo electrónico:

- María Abad: mariaabad@edu.xunta.es

- Bibiane Esperante: bibianeesperante@edu.xunta.es

- Ana Ollero: aollero@edu.xunta.es

- María C. Prieto: mpbarcia@edu.xunta.es

Podemos axudarte!!

Resistimos!!!

Un pouco de motivación en forma de conto-vídeo para estes días de confinamento realizado polo alumnado de FOL de 1º CS de Educación Infantil.

O noso Departamento de FOL

O Departamento de FOL do CIFP Ferrolterra neste curso 2019-2020 está formado polas seguintes persoas:

• María Abad Naveiras
  • María Isabel Caamaño Maldonado
  • Elena María Dapena Carbajo
  • Bibiane Esperante Rodríguez
  • Ana María Ollero Prieto
  • María Cándida Prieto Barcia
  • Lucía Quelle Riveira
  • María Paloma Rodeiro Santiago

Pódese ver no vídeo que se adxunta o que aporta o módulo de FOL ao noso alumnado.