O luns 20 de maio non é lectivo no CPI do Feal

Lembramos que isto foi un acordo do Claustro, debido ao calendario de festivos locais durante este curso.

Homenaxe a Antonio Fraguas de 6º C de Primaria

Homenaxe a Antonio FraguasFai clic para escoitar o podcast

19/05/2019

O alumnado de 6º C de Primaria celebrou as Letras Galegas antes de marchar de excursión a Madrid. Para conmemorar a figura de Antonio Fraguas, fixeron unha pequena investigación e escribiron un texto sobre a súa vida. A partir dese texto, elaboraron un pequeno podcast para participar no Certame Escolar de Podcast e Relato Radiofónico Xosé Mosquera Pérez, organizado polo IES Rosalía de Castro e impulsado polos Equipos de Dinamización Lingüística.

Velaquí tedes o resultado.

Listas de admisión de alumnado definitivas para o curso 2019/20 (e vacantes resultantes)

15/05/2019

Achegamos as listas definitivas de admisión de alumnado no noso centro para o curso 2019/20, en todos os niveis educativos. No caso de Infantil 3 anos, tamén é posible consultar se foi asignado o edificio principal ou a escola de Freixeiro. Ademais, publicamos o número de vacantes resultantes en cada caso.

Entrega dos premios de Intercentros 2019

Marián Ferreiro e Juan Carlos BediaFai clic para ver máis fotos

16/05/2019

Esta mañá celebrouse a entrega de premios do último Certame Intercentros de Narón. Grazas e parabéns para todo o alumnado que figura a continuación e o profesorado que o axudou.

Expresión oral

Premio á participación:

• Infantil 3, 4, 5 e Freixeiro; pola canción Ring, ring...! Quen rima?
  • 1º de Primaria; pola canción Miñas cousas.

Teatro:

• 5º A de Primaria: Accésit por As mulleres non poden... que?
  • 6º C de Primaria: Accésit por E non quedou ningún.

Audiovisual:

• 4º de ESO: 1º premio por Apagha iso!!
  • 4º de ESO: Accésit por Entrevistas no Feal.

Expresión escrita

• Catuxa Corral Mosquera: Primeiro premio de 1º e 2 de ESO en Cómic; por Chorima quere ser Youtuber.
  • Raúl Primoy Villar: Accésit de 1º e 2º de ESO en Cómic; por Salchicho fronte a Raimond.
  • Hugo Serantes Bouza: Accésit de 1º e 2º de ESO en Cómic; por As ratas na casa.
  • Candela López Pazos: Accésit de 1º e 2º de ESO en Poesía; por A familia.

Apagha iso!!Fai clic para ver máis fotos

Día do Libro

Día do libro 2019

16/05/2019

Con motivo do Día do Libro, que celebramos o 23 de abril, o grupo de voluntarios da biblioteca estivo a facer unhas enquisas a diferentes membros da comunidade educativa para ver cales eran os seus libros favoritos.

No taboleiro da biblioteca están publicadas as diferentes recomendacións.

Coidado cos espellos

Antón entre espellosFai clic para ver o vídeo

15/05/2019

Temos pendente unha reportaxe sobre a recente viaxe a Irlanda do noso alumnado de 1º e 3º de ESO (na sección bilingüe de Plástica), pero como adianto, envíannos este simpático despiste de Antón nun museo de cera irlandés.

Parabéns!!

Irene Navidad

07/05/2019

Hai varias semanas que informabamos da participación de seis alumnos de 2º ESO no concurso de Relato Curto promovido pola empresa Coca Cola e apoiado pola RAE.

Pois ben, acabamos de coñecer que Irene Navidad Chas, alumna de 2º C, quedou seleccionada entre os tres alumnos que representan a comarca de Ferrolterra. A finais de mes, esta apaixonada da literatura, recollerá o seu premio nunha gala provincial e saberá se tamén está elixida como representante autonómica deste concurso nacional que leva xa 59 edicións. Parabéns a Irene e grazas ao resto do alumnado participante.

Paseo ciclista polo Belelle

Belelle 2019Fai clic para ver máis fotos

07/05/2019

Esta mañá, o alumnado de 6º de Primaria saíu en bici pola beira do río Belelle ata chegar á Fervenza. O noso agradecemento ao Equipo de Educación Vial do Concello, pois sen eles non sería posible esta espectacular saída.

Nova marcha ciclista

Marcha ciclista do 5/5/2019Fai clic para ampliar a foto

05/05/2019

O noso alumnado desde 3º a 6º de Primaria gozou co resto dos colexios de Narón o pasado venres 3 de maio, grazas á tradicional marcha ciclista organizada polo Concello.

Marcha ciclista do 5/5/2019Fai clic para ampliar a foto

Novidades da biblioteca

Abril de 2019

30/04/2019

Na biblioteca escolar tratamos de atender as demandas de usuari@s e a miúdo incorporamos novos fondos, tanto bibliográficos como de material audiovisual.

Podedes ollar os nosos expositores para coñecer as novidades. Esta semana destacamos dúas das películas máis aclamadas da temporada, así como novelas xuvenís solicitadas polo alumnado.