Calendario do Feal 2018 e postal de Nadal

Calendario do Feal 2018Fai clic para ampliar a imaxe

22/12/2017

As protagonistas do noso calendario de 2018 son as mulleres "bravas" galegas.

Os traballos seleccionados son do seguinte alumnado da ESO:

Unay Seco Ocampo
2º de ESO B Novembro
Lucía Rodríguez Bernárdez
1º de ESO A Decembro

Fe de erratas na versión impresa:

Unay Seco Ocampo é de 1º de ESO C.

Andrea Fernández Fraguío debería levar o acento do i.

A colocación das datas de decembro corresponde a 2017.

Os gañadores de Infantil e Primaria para as tarxetas foron:

Bruno Oreona Pita
Infantil - 3 anos
Marcos Domínguez Alonso
6º A de Primaria

Postal 2017 - Infantil

Postal 2017 - Primaria

Moitas grazas a todo o alumnado participante (e aos titores/as).

Boas festas e feliz 2018!

"Cocorocó" de Raquel Queizás para Infantil

Visita de Raquel Queizás

22/12/2017

O pasado martes os nenos e nenas de Infantil do Feal e Freixeiro riron, cantaron, xogaron e bailaron nunha sesión de contacontos protagonizada por Raquel Queizás na Biblioteca de Secundaria e organizada pola área de Ensino do Concello de Narón.

Podedes ver algunha foto máis nas últimas subidas do álbum "Biblioteca 2017" da nosa Galería.

Álex López coa súa guitarra

22/12/2017

O noso alumno de 4º de ESO Alejandro López Yáñez, trouxo onte a súa guitarra eléctrica co seu ampli, e estivo tocando para os seus compañéir@s na aula de Música. No vídeo, podedes velo cunha peza de Sleeping with sirens ("If I'm James Dean, you're Audrey Hepburn"). Se no fondo só aparecen dúas compañeiras, é porque o resto prefería non verse en Internet. Moitas grazas a Álex pola súa iniciativa!

Xincana na ESO

Xincana 2017

21/12/2017

O noso profe de Educación Física Carlos Bacelo, organizou onte unha xincana por todo o centro de aproximadamente unha hora. A actividade estaba dirixida a 1º e 2º de ESO, aínda que o alumnado de 4º tamén axudou na organización (xunto con outros profes). Grazas a todos os participantes, e deixamos algunhas fotos no álbum "Xincana 2017" da nosa galería.

Marcha ciclista de 6º de Primaria para visitar Maciñeira, na beira do río Belelle

Belelle 2017Fai clic para ampliar a foto

Belelle 2017 20/12/2017

Para rematar o trimestre, o alumnado de 6º de Primaria fixo hoxe unha bonita saída en bici a carón do río Belelle, chegando ata Maciñeira. Aínda que o percorrido desenvolveuse sen ningunha incidencia importante, a nosa alumna Sabela deunos un susto, xa que mollou un pouco os pes nun regato ao saírse da pista pola que circulabamos.

Agradecer dende o centro, a Sonia, Simón e Pedro, membros do equipo de Educación Vial do Concello, a súa participación, xa que sen eles non sería posible esta actividade.

Belelle 2017Fai clic para ampliar a foto

Aprobado un proxecto para mellorar o edificio principal do CPI do Feal

Víctor, Ovidio e Marián

15/12/2017

Como recolle o Diario de Ferrol do 15/12/2017, onte recibimos a visita do delegado territorial da Xunta (Ovidio Rodeiro), o xefe territorial de Educación (Indalecio Cabana) e alcaldesa de Narón (Marián Ferreiro). Nesta visita, confirmouse unha importante reforma exterior do edificio principal do noso centro (tellados, paredes, ventás, canalizacións...). O principal obxectivo desta reforma é a mellora da nosa eficiencia enerxética, e está previsto que se realice ao longo de 2018. O CPI do Feal é un dos nove centros galegos seleccionados para esta quenda.

Estamos de subidón!!

12/12/2017

Hoxe foi un día histórico para @s sufrid@s internautas do Feal. Xa podemos traballar en Internet. Despois de tantos e tantos anos pedindo un subidón de velocidade, esta mañá medimos uns 100 Mbps de baixada en todos os equipos que probamos.

A mágoa é que ao Feal en realidade chegan 500 Mbps polo novo radioenlace, pero a nosa rede interna impón unha barreira de 100. E a barreira durará moitos anos, porque para rompela habería que cambiar a maioría dos conmutadores e cables de rede, e incluso moitas tarxetas nos ordenadores.

Así que saboreade ben este salto nas telecomunicacións do Feal, porque quedarán así por moito tempo.

Nota: Cen megas de grazas para Junior Camacho e Sara Caro!!

Menús de xaneiro no noso comedor

Kirby

Achegamos os menús de xaneiro

no noso comedor escolar.

Nota: Os usuari@s que necesiten un menú alternativo debido a algún problema alimentario, deberán consultar a dispoñibilidade da correspondente dieta ao personal do comedor.