Comezan as reformas no edificio do CPI do Feal

Obras de mellora enerxética

19/07/2018

As obras de mellora da nosa eficiencia enerxética que anunciáramos a finais de 2017 xa están en marcha. Finalmente, a Xunta investirá 800.000 € nesta actuación.

Fotos e vídeos do Festival Fin de Curso 2018

19/07/2018

A finais de xuño, xa publicáramos unha selección das fotos feitas por María Varela durante o noso último Festival Fin de Curso (a de 4º de ESO no Feal é de Nieves Cortizas). Agora, publicamos os vídeos das actuacións gravados por Luis Dopico.

Como case sempre, temos que pedir desculpas polos fallos técnicos, que en ningún caso foron provocados polo fantástico persoal do Pazo da Cultura de Narón.

Pazo da Cultura 2018Fai clic para ver máis fotos

Listas de admitid@s e excluíd@s no Fondo de Libros de Texto

13/07/2018

Notas:

• A lista definitiva de admitid@s de Primaria publicada o 12 de xuño tivo que ser corrixida debido a un erro informático.
  • A lista definitiva para a ESO será publicada en setembro.

Claustro 2018

01/07/2018

Aquí aparece todo o profesorado e persoal non docente que conseguimos reunir o pasado 29 de xuño. Aproveitamos para informar dos cambios no equipo directivo: Juan Carlos Bedia releva a Víctor Novo na Dirección, Paula Neira a Juan Carlos Bedia na xefatura de estudos de Infantil e Primaria, e Nieves Cortizas a Montse Lorenzo na xefatura de estudos de Secundaria. Moitas grazas tanto ao equipo saínte como ao entrante, e como sempre moita sorte a todo o profesorado que deixa o noso centro.

Excursión de 2º de ESO pola Ría de Vigo

30/06/2018

O pasado 21 de xuño, o alumnado de 2º de ESO pasou o día pola Ría de Vigo (cos profes Ángel, Mar e Montse). Este foi o plan:

• Visita guiada pola Illa de San Simón (e San Antón)
  • Ruta en barco pola Ría con paradas para coñecer diversas técnicas de exploración submarina
  • Visita guiada aos puntos máis destacados do Museo do Mar
  • Descanso na praia de Samil
  • Visita á fortaleza do Monte do Castro

Houbo que lamentar a desaparición dalgúns obxectos personais, pero en xeral as opinións sobre a xornada foron moi positivas. Como curiosidade, hai que sinalar que se estaba celebrando un casting de Operación Triunfo cando a nosa expedición chegou ao Museo do Mar.

Ademais do pequeno vídeo que subimos a YouTube (o primeiro de noso canal con resolución 4K, aínda que son imaxes fixas), tamén hai un álbum chamado "Ría de Vigo 2018" na nosa Galería (con menor resolución).

Noemí Galera e Montse Lorenzo en Vigo

Pantín 2018

Fai clic para ver máis fotos

30/06/2018

O pasado 21 de xuño, un grupo de 4º de ESO achegouse á praia de Pantín, para iniciarse no deporte do surf. A actividade estivo un ano máis organizada por Alawa Surfcamp. Podedes ver algunha foto máis de Sonia Álvarez no álbum Pantín 2018 da nosa Galería.

A Biblioteca sae ao recreo

A Biblioteca sae ao recreo 2018Fai clic para ver todo o álbum da Biblioteca 2018

24/06/2018

Este curso, despois de tanta chuvia, por fin a Biblioteca puido saír ao recreo!! Esta vez houbo un gran concurso, con moitos premios e a animación da Lilicleta. Grazas a todas e a todos por participar e esforzarvos por contestar a todas as preguntas do cuestionario. E parabéns aos gañadores: Brais, Yafreisy, Andrea e Elena!!

A Biblioteca sae ao recreo 2018

II Carreira de fin de curso do CPI do Feal

Carreiras 2018Fai clic para ver máis fotos

24/06/2018

Publicamos xa unha selección de fotos da nosa segunda carreira de fin de curso, celebrada o pasado 20 de xuño. Doce delas son da nai de dous dos nosos alumnos (Sonia Camoira), que publicou 388 nun álbum persoal.

Infantil e os 5 primeiros niveis de Primaria só correron a pé, mentres que 6º de Primaria e a ESO combinaron pés e bicicleta en competicións de Duathlón.

Yaiza Caamaño Canosa (6º A de Primaria) foi a gañadora do concurso de logos, e o seu fantástico deseño apareceu nas camisetas que recibiron todos os participantes.

Foi unha sorte contar coa colaboración de diversas familias, que por exemplo abriron unha páxina de facebook onde atoparedes información sobre a longa lista de empresas e entidades que participaron economicamente nesta actividade: Ali Hogar, Aluminios Narón, Automóviles Alca, Autos Camilo, Báñame tú, Bar El Quijote - Comidas caseras, Café do Centro, Café Ronsel, Café Tempus, Calzados Mara, Canadá House, Carlos Veiga peluquería, Carnicería Bruno, Concello de Narón, Construcciones Cibreiro Narón, Copynet, Farmacia Jesús Figueroa, Golfiños, Hotel Valcarce, Imprenta Santa Rita, Jenaro Sargadelos Ferrol, Joyería Fidalgo, La Despensa de las delicias, Librería Pasapáxina Galicia, Loterías Insua, Mapfre Freixeiro, Mesón Bodeguilla de Bruno, Naútico de Narón, Panadería Santa Rita Neda, Panadería Teté, Prueba T, Punto Dulce, Restaurante Anacos, Taller Lucar, Trielectric soluciones, Viaxes Narón, Vista Óptica Narón e Yoigo (Centro Comercial Narón). Achegamos tamén o cartel no que aparece a mesma listaxe.

Tamén agradecemos de novo a gran labor de animación de Pedro Caro (pai de dúas das nosas alumnas), e o traballo de todo o alumnado colaborador.

Grazas a todo o mundo!

Despedida da Promoción 2018

18/06/2018

O vídeo de despedida da nosa promoción 2018 destaca por ter o récord de bicos e bailes nesta serie que comezou en 2013 (con algunha interrupción). Como case sempre, custou poñelo a andar, pero finalmente temos que agradecer o gran entusiasmo amosado por este grupo que agora deixa o Feal. Moita sorte!!

Como pequeno xogo, podedes buscar ao único/a profe que aparece (involuntariamente) nesta montaxe.