Menús de setembro no noso comedor

Kirby

Achegamos os menús de setembro

no noso comedor escolar.

Os usuari@s que necesiten un menú alternativo debido a algún problema alimentario,

deberán consultar a dispoñibilidade da correspondente dieta ao personal do comedor.

Fotos e vídeos das actuacións do Festival Fin de Curso 2017

Festival Fin de Curso 2017

Fai clic para ver máis fotos

05/07/2017

Xa podedes ver as fotos que fixeron María Varela e Sonia Álvarez da nosa última festa no Pazo da Cultura, no álbum "FEstivAL Fin de Curso 2017" da nosa galería. Tamén podedes atopar en YouTube os vídeos gravados por Luis Dopico, na lista de reprodución "Fin de curso 2017", que este ano fará as delicias dos amantes da frauta.

O baile de 6º de Primaria ten silenciado por YouTube o fragmento con música de "The National", debido aos dereitos desta canción. Ademais, non é posible reproducilo en dispositivos móbiles, igual que "Choiva de estrelas" (de 5º de Primaria) e "Baile moderno" (da ANPA), polo mesmo motivo.

Moitas grazas a toda a xente que traballou dalgún xeito no festival.

As acrobacias de Álex e Dani

02/07/2017

Seguro que moit@s de vós vistes en directo as acrobacias dos nosos alumnos de 4º de ESO Álex e Dani nalgún recreo. Deixamos de recordo este pequeno vídeo que xa foi proxectado no último festival de fin de curso.

Por outra parte, o alumnado de 4º de ESO comezou a traballar na montaxe do seu propio vídeo de despedida moi poucos días antes do festival, polo que a alumna Negra Doce ten intención de facer melloras durante o verán sobre a que presentaron no Pazo, de xeito que sería publicada despois.

O ritmo de 4º de ESO no Auditorio de Ferrol

01/07/2017

Tiñamos este vídeo no conxelador desde o pasado 25 de abril, cando parte do noso alumnado de 4º de ESO (dirixido por Alba Alonso) participou no Encontro de Música celebrado no Auditorio de Ferrol.

O vídeo non se publicou ata agora porque estaba previsto repetir esta actuación no festival de fin de curso, e finalmente non foi posible.

Xa podes descargar a versión dixital de A Tribo 2017

A Tribo 13 - 2016A Tribo 2017

27/06/2017

Publicamos xa a versión dixital de A Tribo 2017. Grazas especiais a Paula Neira, porque este ano tivo que encargarse tanto da coordinación como do deseño da revista, sendo ademais a súa primeira experiencia nesta actividade. Bo traballo!!

Proxecto Educativo de Centro e Normas de Organización e Funcionamento

PEC e NOF actualizados o 1 de outubro de 2014 e 17 de setembro de 2017, respectivamente.

Buzón da web