Falamos dos románticos

22/02/2019

Rematamos o mes de febreiro coa lembranza de Rosalía de Castro e Gustavo Adolfo Bécquer, poetas representativos do chamado Post-Romanticismo. Curiosamente, ambos naceron neste mes tan amoroso.

Do luns 25 e ata o xoves 28, o alumnado que o desexe pode pasar pola biblioteca e participar no concurso proposto sobre estas dúas figuras que deixaron versos cheos de amor e desamor.

Xornada de portas abertas e proceso de admisión para o curso 2019/20

Infantil Freixeiro

15/02/2019

Para facilitar ás familias do alumnado de nova incorporación a posibilidade de coñecer as instalacións e as ensinanzas que ofertamos, poderán visitar o centro o mércores 27 de febreiro ás 16:30h (tanto o edificio principal como a Escola de Infantil de Freixeiro).

Tamén é posible descargar o noso tríptico informativo actualizado en 2017, e consultar toda a información sobre o novo proceso de admisión, e a nosa zona urbana de influencia.

Tríptico do Feal 2017

Fai clic para descargar o noso tríptico

Títulos con Amor

Sara e Noa

14/02/2019

Noa Romero e Sara Vázquez, alumnas de 2º de ESO que forman parte do grupo de voluntariado da biblioteca, organizaron esta mañá unha pequena exposición de libros en distintos idiomas que conteñen a palabra amor no seu título. Estes exemplares quedan a disposición do público máis romántico.

O mes do Amor

Novas da Biblioteca de Infantil e Primaria

Corazóns

11/02/2019

Febreiro é, por excelencia, o mes do Amor. Dende a biblioteca propoñemos un concurso de Mensaxes Amorosas, dirixido a todo o alumnado. Podes consultar aquí as bases, ou nos carteis que están na entrada do centro.

Premiados no concurso "Frases da Ciencia"

Frases da Ciencia 2019

11/02/2019

Xa temos gañadores do concurso “Frases da Ciencia”!

• 1º de ESO: Iara Leal Cendán
  • 3º de ESO: Iván Ferreira Galego
  • 4º de ESO: Noa Filgueira Piñeiro

PARABÉNS!

O Feal piramidal

Pirámide de 3º de ESO AFai clic para ampliar a foto

08/02/2019

Aquí tedes unha pirámide humana improvisada o pasado 6 de febreiro por alumnado de 3º de ESO A, con axuda do seu profe de Educación Física. Grazas a Sara Pazos pola imaxe!

Obradoiro de fósiles en Infantil de 3 anos

07/02/2019

O pasado mércores 6 de febreiro, e na  aula de 3 anos, algúns alumn@s de 4º de ESO desenvolveron un obradoiro no que os máis pequenos aprenderon a facer un fósil.

Ao final da actividade, os nenos pequenos quedaron cos seus fósiles, e os maiores coa ledicia da canción que lles brindaron os de 3 anos. Os demais quedamos con este vídeo de recordo, coas fotos da actividade.

Prácticas con polo no laboratorio

06/02/2019

O alumnado de 6º de Primaria pasou recentemente polo laboratorio de Secundaria para facer unha práctica de disección e observación dos distintos tecidos que forman parte dun órgano. Para isto, estiveron guiados por alumn@s de 3º de ESO, que exerceron de monitores. Queda este vídeo de recordo coas fotos destas sesións.

Apagha iso!!

08/01/2019

Ou a nosa campaña apagona chegou un pouco xusta de tempo o pasado 21 de decembro... ou simplemente non é efectiva: o último día lectivo de 2018, de novo quedaron acendidos numerosos dispositivos no noso centro (ordenadores, radiadores, altofalantes...) para quen quixese utilizalos durante as vacacións.

Cantas veces se falará de ecoloxía nas aulas do Feal!... pero hai poucos practicantes (non importa a idade).

Moitísimas grazas ao alumnado de 4º de ESO con TIC que participou neste enerxético vídeo (Desirée, Diego, Gabriel, Marco, Adrián, Alba, Hely e Gustavo).

Por ecoloxía, por economía, por mantemento, por seguridade... deixa todo apagado.

Proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2019/20

Zona de  influencia urbana do CPI do Feal

Resumimos a aplicación para o presente curso da Orde do 12 de marzo de 2013 (modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017), pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria e educación secundaria en centros docentes sostidos con fondos públicos (pódese consultar toda a información no portal educativo da Xunta):

1. Reserva de praza dos centros adscritos

O alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza neste, debeu presentar no centro de orixe o modelo normalizado que se publica como anexo I entre os días 1 e 15 de febreiro. O centros adscritos ao noso son: CRA de Narón para 1º e 5º de Primaria, e CEIP de Piñeiros para 1º de ESO. O noso centro está adscrito ao IES As Telleiras para 1º de Bacharelato.

2. O alumnado do centro ten garantida a súa permanencia no mesmo ata a finalización das etapas educativas impartidas no centro; polo que o alumnado matriculado actualmente no CPI do Feal non terá que facer ningún trámite, salvo no caso de 4º de ESO.

3. Solicitude de admisión

• As solicitudes axustaranse ao modelo oficial que se publica como anexo II da orde do 25 de xaneiro de 2017.
  • Os solicitantes presentarán unha única solicitude no centro que se solicita en primeiro lugar.

Xunto coa solicitude presentarán a seguinte documentación:

• Fotocopia do DNI da alumna/o ou do libro de familia
  • Certificación de matrícula do centro de orixe
  • Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso

Prazo de presentación de solicitudes: do 1 ao 20 de marzo (o centro estará pechado os días 4, 5, 6 e 19 de marzo)