Solicitude de praza no Comedor Escolar durante o vindeiro curso 2019/2020

12/06/2019

A partir do venres 14 de xuño, as familias interesadas en facer uso do noso comedor escolar o vindeiro curso 2019/2020, poderán pasar pola Secretaría do centro a retirar os impresos da solicitude. A instancia poderá presentarse (tamén en Secretaría) ata o venres 28 de xuño.

Deles aprendín

12/06/2019

Remata o curso, pechamos as portas de 2º de Primaria. As vosas profes queremos que saibades que vós sodes a nosa inspiración diaria, os nosos heroes e que de vos aprendemos cada día!!!

Lembrádenos aínda que vos digamos adeus... porque como di a canción, durante un tempo fomos OHANA (familia).

6º C recolle un premio polo seu podcast en Compostela

Museo do Pobo GalegoFai clic para ampliar a foto

07/06/2019

O pasado 4 de xuño, o alumnado de 6º C foi ao Museo do Pobo Galego en Compostela, para recoller o premio pola participación no I Concurso de Podcasts "Radio na biblio". Participaron arredor de 40 centros, e o CPI do Feal quedou entre os dez primeiros, recibindo unha escultura feita pola escola Mestre Mateo e un lote de libros.

Museo do Pobo GalegoFai clic para ampliar a foto

Visita ao Centro de Interpretación de Caldoval

Museo de CaldovalFai clic para ampliar a foto

07/06/2019

O pasado 6 de xuño, o alumnado de 1º de ESO, acompañado por Luisa Agulló, Cristina Meitín e Pedro Abeal, realizou unha visita ao Centro de interpretación de Caldoval (Mugardos).

Enhorabuena, Irene!!

Irene Navidad Chas

03/06/2019

Irene Navidad Chas, alumna de 2º de ESO - C, resultó premiada en la 59ª edición del Concurso de Relato Corto promovido por la Fundación Coca Cola y respaldado por la RAE. Se trata de un concurso nacional de redacción, dirigido al alumnado de 2º ESO.

Este año, tan solo en Galicia se presentaron seiscientos participantes y de ellos, 21 fueron seleccionados como finalistas, distribuidos en siete sectores geográficos.

El pasado viernes 31 de mayo se celebró la Gala de Entrega de Premios, en el incomparable marco de las islas Cíes.  Allí estuvo Irene para recoger su galardón como segunda clasificada del sector Ferrolterra. Además de la entrega de premios, todos los participantes, sus familias y profesores disfrutaron de una comida y de diversas actividades en la isla.

Enhorabuena, Irene y gracias por tu pasión por la literatura!

Nota: Se puede ver alguna foto adicional de las Cíes en el álbum "Lingua Castelá 2019" de nuestra Galería.

Mar e Irene

Fondo solidario de libros de texto, e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

21/05/2019

• Aberto o prazo para participar no Fondo solidario de libros de texto, e para solicitar axudas para adquirir libros de texto e material escolar, de cara ao próximo curso 2019/20.
  • O prazo de presentación de solicitudes remata o 21 de xuño ás 13:30.
  • Os impresos poden atoparse en Secretaría ou Conserxería, e tamén na web da Xunta de Galicia, onde está toda a información: www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

Visita da escritora Paula Carballeira

Paula Carballeira

30/05/2019

O pasado luns 27 de maio, o alumnado de 6º de Primaria recibiu a visita da escritora Paula Carballeira para falar do seu libro "Bruxa e familia", que leran nas súas aulas.

Recollida de alimentos para a Asociación Cometa

Alimentos para a Asociación Cometa

29/05/2019

Hoxe pola tarde realizouse unha recollida de alimentos e outros produtos no noso centro, co fin de doalos á Asociación Cometa (protectora de animais). Foi a actividade final, con impacto social, dun proxecto no que participou alumnado dalgunhas aulas de Educación Infantil e Primaria. A Asociación Cometa, así como CASAGA e AFAL, colaboraron de forma altruísta no proxecto, ao igual que as familias dos máis pequenos, que participaron na publicidade do evento.

Grazas aos alumnos e aos colaboradores... a recollida foi un éxito!

Asociación Cometa

Visita do escritor Héctor Cajaraville

Héctor Cajaraville

29/05/2019

O pasado xoves 25 de abril, o noso alumnado de 3º e 2º da ESO recibiu a visita do escritor Héctor Cajaraville, para falar do libro que leron ao longo destes últimos meses: “A caixiña dos rancores”.

Héctor Cajaraville

Visita do escritor Abraham Carreiro

Abraham Carreiro

29/05/2019

O pasado 27 de marzo, o alumnado de 1º da ESO, despois de ler  “Xoeliki, Os ordenadores secuestrados”, participou nunha charla - coloquio con Abraham Carreiro.

Ademais de gozar cos seus debuxos, o autor deleitounos con anécdotas da súa traxectoria vital e profesional.

Abraham Carreiro