Xa temos compostador

Compostador 2019Preme para ver máis fotos

05/12/2019

Durante esta semana, un grupo de alumnos de 4º de ESO estivo construíndo un compostador no taller de Tecnoloxía, reciclando palés vellos. Este é o primeiro paso dunha iniciativa do departamento de Bioloxía, para máis adiante facer compost cos restos do noso comedor. Para esta tarefa, contamos coa axuda dun representante da Asociación EuroEume: Ángel Lorenzo. Moitas grazas a Martín, Anxo, Brais, Yerai e Ricardo polo traballo no taller, e tamén a Hely e Iago, que axudaron no transporte (ata as proximidades do noso abandonado invernadoiro).

Manifestación contra a violencia de xénero

27/11/2019

Achegamos un pequeno vídeo sobre a manifestación do noso centro en contra da violencia de xénero, que tivo lugar o pasado 25 de novembro.

Ademais, podedes ver algunhas fotos desta actividade no álbum 25N 2019 da nosa Galería.

Paraugas 25N

Visita da escritora María Canosa

María Canosa no FealFai clic para ampliar a foto

26/11/2019

O pasado martes 19 de novembro, os nenos/as de 6º de Primaria tivemos a visita da autora María Canosa para presentarnos, regalarnos e asinarnos o seu libro "Acuario". A actividade estaba organizada polo Concello de Narón.

Non máis bágoas

24/11/2019

Achegamos o traballo audiovisual realizado en 3º de Primaria con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Menús de decembro no noso comedor

Kirby

Achegamos os menús de decembro

no noso comedor escolar.

Nota: @s usuari@s que necesiten un menú alternativo debido a algún problema alimentario, deberán consultar a dispoñibilidade da correspondente dieta ao persoal do comedor.