Fondo solidario de libros de texto, e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

25/05/2017

• Aberto o prazo para participar no Fondo solidario de libros de texto, e para solicitar axudas para adquirir libros de texto e material escolar, de cara ao próximo curso 2017/18.
  • O prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño ás 13:30.
  • Toda a información sobre estas solicitudes está dispoñible no enderezo oficial da Xunta de Galicia: www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros
  • Achegamos tamén a circular repartida esta semana sobre este tema no noso centro.

Nova marcha ciclista

Marcha ciclista do 16/6/2017

Fai clic para ampliar a foto

18/06/2017

O pasado venres 16 foi posible a marcha ciclista (organizada polo Concello de Narón) que tivera que ser suspendida a finais de maio debido á choiva. Como podedes ver na foto, esta vez o noso alumnado levaba o nome do seu centro ben visible.

Visita de 3º e 4º de Primaria ao Ecoparque Marín

Marín 2017

Fai clic para ver máis fotos

14/06/2017

O pasado 7 de xuño, os nosos grupos de 3º e 4º de Primaria e as súas titoras visitaron o Ecoparque Marín. Trátase dunhas instalacións situadas na estrada que vai desde Marín a Moaña, que contan con catro circuítos arbóreos (máis dous de iniciación) con diferentes xogos, alturas e niveis de dificultade. Hai tirolinas de ata 120 m de lonxitude e 11 m de altura. Ademais do alumnado, tamén se animaron a poñerse o arnés as profes Carmen Caruncho (3º C) e Laura Calaza (4º B). Podedes ver unha selección de 99 fotos na nosa Galería.

Recadación final do noso Mercadiño Solidario

Mercadiño Solidario 2017

Fai clic para ampliar a foto

12/06/2017

O pasado venres 9 de xuño, recibimos aos representantes do Centro de Recursos Solidarios de Narón, para facerlles entrega dos cartos recadados no noso recente Mercadiño Solidario. En total foron 1.455,12 €.

Moitas grazas a todas as familias que colaboraron na venta, montaxe ou recollida dos artigos.

Laura Rodríguez

Solicitudes para o noso comedor escolar (curso 2017-18)

07/06/2017

Achegamos os impresos de solicitude para ser usuari@ do comedor escolar o vindeiro curso 2017/18 (tamén dispoñibles na Secretaría):

O prazo de presentación de solicitudes rematará o 30 de xuño.

O vindeiro curso seguiremos co programa de Almorzos Escolares, en convenio co concello, con horario de 07:30 a 09:00 h. A solicitude e prazo de entrega será o mesmo que para o comedor escolar.

Buzón da web