Educación Física, Física e Química, Matemáticas, Tecnoloxía, Bioloxía e Xeoloxía, Inglés, Xeografía e Historia, Francés, Lingua Galega, Lingua Castelá, Artes Plásticas, Música, Secundaria, Relixión

Buscando novos xeitos de relaxación

3º A - 11 de febreiro de 2020Preme para ampliar a foto

19/02/2020

Aquí tedes á xente de 3º de ESO A, buscando novos xeitos de relaxación no pavillón de Secundaria. Foi o pasado 11 de febreiro.

Natalia Carou no Feal

Visita de Natalia Carou

02/02/2020

O pasado 21 de xaneiro, tivemos a visita da escritora Natalia Carou, que deu unha charla sobre a súa obra para o noso alumnado de 3º de ESO. Moitas grazas, Natalia!

Visita de Natalia Carou

Quasimodo

Quasimodo 2020

23/01/2020

O alumnado de Francés de 3º e 4º de ESO asistiu hoxe (no colexio Santa Xoana de Lestonnac), á adaptación en francés da obra “Notre Dame de Paris”, de Víctor Hugo.

Da man dos actores da compañía BHM Producións, viaxamos ata o París do século XV para rememorar a desgraciada historia de Quasimodo e Esmeralda, que quedou para sempre ligada á famosa catedral parisina.

Grazas un ano máis a BHM por achegarnos á literatura francesa dun xeito divertido. Vémonos o próximo curso!

Exposición de instrumentos musicais prehistóricos

Instrumentos prehistóricos 2019Preme para ver máis fotos

11/12/2019

Estes días temos unha exposición de instrumentos musicais prehistóricos na nova biblioteca de Infantil e Primaria. Estes instrumentos (de percusión e vento) foron elaborados polo noso alumnado de 3º de ESO na materia de Música, con materiais da natureza (ósos, cunchas, ramas...). Os autores/as organizarán unha visita guiada para 6º de Primaria durante a próxima semana.

Xa temos compostador

Compostador 2019Preme para ver máis fotos

05/12/2019

Durante esta semana, un grupo de alumnos de 4º de ESO estivo construíndo un compostador no taller de Tecnoloxía, reciclando palés vellos. Este é o primeiro paso dunha iniciativa do departamento de Bioloxía, para máis adiante facer compost cos restos do noso comedor. Para esta tarefa, contamos coa axuda dun representante da Asociación EuroEume: Ángel Lorenzo. Moitas grazas a Martín, Anxo, Brais, Yerai e Ricardo polo traballo no taller, e tamén a Hely e Iago, que axudaron no transporte (ata as proximidades do noso abandonado invernadoiro).

Visita ao CIS de Ferrol

CIS 2019Fai clic para ampliar a foto

17/11/2019

O noso alumnado de 4º de ESO visitou o pasado venres o Centro de Innovación e Servizos da Tecnoloxía e o Deseño (de Ferrol). Alí había unha charla sobre os avances actuais da Tecnoloxía, para tratar de espertar vocacións nese campo entre as novas xeracións. A charla foi introducida polo Conselleiro de Economía.

Na foto inferior podedes ver ao poñente do CIS utilizando as ondas cerebrais de Hugo Graña para un pequeno experimento de concentración.

CIS 2019Fai clic para ampliar a foto

O alumnado de 4º de ESO ensina Música aos máis pequenos do Feal

4º de ESO cos pequenos en MúsicaFai clic para ver máis fotos

07/11/2019

Estes días, o alumnado do 1º de Primaria e de Infantil asistiu á representación dun conto musicado (A Casa encantada de Mickey Mouse), realizada por vari@s alumn@ de 4º de ESO, na sesión de Educación Musical.

Pasámolo xenial escoitando como @s alumn@s mais maiores do cole ambientaban o conto con sons de diferentes instrumentos musicais, como as cunchas, o piano, frautas, etc...

Moi bo traballo rapaces/as!!