Educación Física, Física e Química, Matemáticas, Tecnoloxía, Bioloxía e Xeoloxía, Inglés, Xeografía e Historia, Francés, Lingua Galega, Lingua Castelá, Artes Plásticas, Música, Secundaria, Relixión

Os efectos encadeados de 2º de ESO

07/06/2020

Deixamos aquí un resumo doutra das actividades que fixo o alumnado de Tecnoloxía de 2º de ESO en casa durante o peche do centro. Trátase de máquinas de efectos encadeados, nas que tiña que haber polo menos cinco activacións automáticas diferentes e tres retardos intermedios, para pasar dos quince segundos. Algúns dos vídeos quedaron fóra do resumo, a petición dos autores/as ou debido á baixa resolución. Un millón de grazas a toda a xente que participou neste novo reto!

¡Por fin el encuentro!

22/05/2020

Gran parte do alumnado de Lingua Castela de 2º ESO segue a traballar moito na súa casa durante este confinamento. Nesta ocasión propuxémoslles que creasen unha escena teatral e que despois a gravasen en audio ou vídeo. Entre os interesantes e orixinais textos que enviaron, destacamos o de Claudia Zhu Díaz Casas, que aquí amosamos. Grazas a todos por manter a ilusión nesta nova forma de aprendizaxe.

As bombillas caseiras de 2º de ESO

07/05/2020

O noso alumnado de Tecnoloxía de 2º de ESO, non está participando en  ningunha desas campañas tan modernas que usan hashtag, pero quere presentarvos un pequeno traballo caseiro que fixo durante estes días que non pisamos o taller do Feal.

Son bombillas feitas en casa con fío de grafito (minas de lapis). As comerciais duran máis, porque ademais de que o fío é doutro material (como tungsteno), non teñen oxíxeno arredor. De todas maneiras, sorprende o brillo dalgunhas delas (sobre todo cando se usa unha batería en lugar de pilas).

Tivemos que descartar varios  vídeos por diversas razóns: orientación vertical, baixa resolución... Ademais, recortamos varios dos escollidos para que a montaxe non fose demasiado repetitiva.

A última das aportacións é diferente: un semáforo que fixo Nora con Arduino, porque non tiña en casa o material necesario para a bombilla (un problema que tivo bastante máis xente, claro).

Moitísimas grazas a todo o alumnado que participou neste pequeno reto caseiro e voluntario (contade con outro proximamente!).

YouTube bloquea algúns dos nosos vídeos

24/04/2020

Despois de varios anos sen problemas no noso canal de YouTube, Google ten agora bloqueados polo menos os seguintes vídeos: a Despedida da Promoción 2016, a Despedida da Promoción 2015 e O espello secreto, a causa dos dereitos de autor das cancións (de Coldplay nos dous primeiros casos e de Roy Orbison no terceiro). Deixaremos os arquivos orixinais destas gravacións en Google Drive temporalmente por se alguén desexa descargalos. Non é posible subilos aos servidores da Consellería de Educación sen baixar a calidade da imaxe (hai un límite no tamaño de arquivo). Lamentamos esta actitude das editoriais musicais, tendo en conta que non facemos ningún negocio cos nosos vídeos.

Pequena homenaxe á primeira liña sanitaria

Julio Zanfaño OngilPreme para ampliar a imaxe

08/04/2020

Para que a nosa páxina principal non estea chea de información administrativa durante este tempo, achegamos unha pequena banda deseñada por un profe de Educación Física (Julio Zanfaño), que fai unha pequena homenaxe ao persoal sanitario.

2º de ESO na II Olimpíada de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos

Claudia, Paula, Raúl, Hugo e ÁlexPreme para ver máis fotos

26/02/2020

O pasado 18 de febreiro, Álex, Claudia, Hugo, Paula e Raúl (de 2º de ESO do Feal), participaron na II Olimpíada de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos. Nela tiveron que mostrar os seus dotes como enxeñeir@s superando diferentes probas: construción (arco de dovelas), estruturas (ponte Da Vinci), hidráulica (presa-dique), gráfica (crebacabezas), transporte de mercancías e proxecto asistido por ordenador. Grazas polo voso esforzo e entusiasmo!

Agasallos de 2º de ESO para Infantil de 4 anos

2º de ESO en Infantil 4 anosPreme para ampliar a foto

20/02/2020

Algunhas destas alumnas de 2º de ESO xa pasaran pola aula de Infantil de 4 anos coa profe Vanesa, cando tiñan esa idade. Agora, depois de elaborar xoguetes de madeira na materia de Tecnoloxía, volveron por alí para deixar o seu traballo como agasallo.

Alba, Catuxa e Uxía fixeron un espectacular aparcadoiro onde non falta detalle, mentres que Andrea, Claudia e Yaiza fixeron un bonito xogo de pesca. O resto de 2º de ESO aínda segue traballando nos seus proxectos, e se hai máis que queden así de ben, tamén poderían chegar a Infantil. Grazas chicas!!

2º de ESO en Infantil 4 anosPreme para ampliar a foto

Natalia Carou no Feal

Visita de Natalia Carou

02/02/2020

O pasado 21 de xaneiro, tivemos a visita da escritora Natalia Carou, que deu unha charla sobre a súa obra para o noso alumnado de 3º de ESO. Moitas grazas, Natalia!

Visita de Natalia Carou

Quasimodo

Quasimodo 2020

23/01/2020

O alumnado de Francés de 3º e 4º de ESO asistiu hoxe (no colexio Santa Xoana de Lestonnac), á adaptación en francés da obra “Notre Dame de Paris”, de Víctor Hugo.

Da man dos actores da compañía BHM Producións, viaxamos ata o París do século XV para rememorar a desgraciada historia de Quasimodo e Esmeralda, que quedou para sempre ligada á famosa catedral parisina.

Grazas un ano máis a BHM por achegarnos á literatura francesa dun xeito divertido. Vémonos o próximo curso!

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal