Educación Física, Física e Química, Matemáticas, Tecnoloxía, Bioloxía e Xeoloxía, Inglés, Xeografía e Historia, Francés, Lingua Galega, Lingua Castelá, Artes Plásticas, Música, Secundaria, Relixión

O alumnado de 4º de ESO ensina Música aos máis pequenos do Feal

4º de ESO cos pequenos en MúsicaFai clic para ver máis fotos

07/11/2019

Onte e hoxe, o alumnado do 1º de Primaria e de Infantil 3 anos asistiu á representación dun conto musicado (A Casa encantada de Mickey Mouse), realizada por vari@s alumn@ de 4º de ESO, na sesión de Educación Musical.

Pasámolo xenial escoitando como @s alumn@s mais maiores do cole ambientaban o conto con sons de diferentes instrumentos musicais, como as cunchas, o piano, frautas, etc...

Moi bo traballo rapaces/as!!

Apagha iso!!

25/09/2019

Nada, non hai quentamento global que valga: no Feal seguimos tirando enerxía eléctrica ao lixo como se fósemos certo alcalde en Nadal. Cantas veces se falará de ecoloxía nas nosas aulas!... pero hai poucos practicantes (non importa a idade).

Así que retomamos a campaña que protagonizara un grupo de 4º de ESO con TIC a finais de 2018 (Desirée, Diego, Gabriel, Marco, Adrián, Alba, Hely e Gustavo).

Por ecoloxía, por economía, por mantemento, por seguridade... deixa todo apagado.

Excursión de 2º de ESO pola Ría de Vigo - 2019

01/07/2019

O pasado 20 de xuño, o alumnado de 2º de ESO pasou o día pola Ría de Vigo (cos profes Ángel, Montse e Pilar Casal). Este foi o plan:

• Ruta en barco pola Ría con paradas para coñecer diversas técnicas de exploración submarina
  • Visita guiada pola Illa de San Simón (e San Antón)
  • Descanso no centro de Vigo
  • Visita á fortaleza do Monte do Castro

Ademais do pequeno vídeo que subimos a YouTube en 4K, tamén hai un álbum chamado "Vigo 2019" na nosa Galería (con menor resolución).

Visita ao Centro de Interpretación de Caldoval

Museo de CaldovalFai clic para ampliar a foto

07/06/2019

O pasado 6 de xuño, o alumnado de 1º de ESO, acompañado por Luisa Agulló, Cristina Meitín e Pedro Abeal, realizou unha visita ao Centro de interpretación de Caldoval (Mugardos).

Enhorabuena, Irene!!

Irene Navidad Chas

03/06/2019

Irene Navidad Chas, alumna de 2º de ESO - C, resultó premiada en la 59ª edición del Concurso de Relato Corto promovido por la Fundación Coca Cola y respaldado por la RAE. Se trata de un concurso nacional de redacción, dirigido al alumnado de 2º ESO.

Este año, tan solo en Galicia se presentaron seiscientos participantes y de ellos, 21 fueron seleccionados como finalistas, distribuidos en siete sectores geográficos.

El pasado viernes 31 de mayo se celebró la Gala de Entrega de Premios, en el incomparable marco de las islas Cíes.  Allí estuvo Irene para recoger su galardón como segunda clasificada del sector Ferrolterra. Además de la entrega de premios, todos los participantes, sus familias y profesores disfrutaron de una comida y de diversas actividades en la isla.

Enhorabuena, Irene y gracias por tu pasión por la literatura!

Nota: Se puede ver alguna foto adicional de las Cíes en el álbum "Lingua Castelá 2019" de nuestra Galería.

Mar e Irene

Visita do escritor Héctor Cajaraville

Héctor Cajaraville

29/05/2019

O pasado xoves 25 de abril, o noso alumnado de 3º e 2º da ESO recibiu a visita do escritor Héctor Cajaraville, para falar do libro que leron ao longo destes últimos meses: “A caixiña dos rancores”.

Héctor Cajaraville

Visita do escritor Abraham Carreiro

Abraham Carreiro

29/05/2019

O pasado 27 de marzo, o alumnado de 1º da ESO, despois de ler  “Xoeliki, Os ordenadores secuestrados”, participou nunha charla - coloquio con Abraham Carreiro.

Ademais de gozar cos seus debuxos, o autor deleitounos con anécdotas da súa traxectoria vital e profesional.

Abraham Carreiro

Obradoiro de regueifas

Lupe Blanco

29/05/2019

O  20 e o 21 de marzo, o alumnado de 1º da ESO asistiu a un obradoiro de regueifas impartido pola regueifeira Lupe Blanco.

Os volcáns do Feal

Infantil - 3 anos

27/05/2019

O pasado mércores 22 de maio, o alumnado de 4º da ESO de Bioloxía e Xeoloxía desenvolveu un "Obradoiro de erupción de volcáns" na aula de Infantil de 3 anos, no que os máis pequenos aprenderon un pouco sobre os volcáns, e viron unha erupción a pequena escala.