Novas da Biblioteca de Infantil e Primaria

O Feal nas II Xornadas PROA+ celebradas en As Palmas de Gran Canaria

16/04/2024

O CPI do Feal foi un dos dous centros de Galicia seleccionados para participar nas II Xornadas PROA+ en As Palmas de Gran Canaria. A nosa coordinadora da Biblioteca de Infantil e Primaria, Mari Carmen Balado, presentou o noso centro como exemplo de boas prácticas.

Durante as Xornadas, presentáronse proxectos de investigación académica con relatores internacionais acordes cos obxectivos de PROA+, que nós enfocamos cara a un uso didáctico e pedagóxico da biblioteca escolar.

Suxestións de lectura de Nadal para Infantil e Primaria

Lecturas de Nadal 2023Preme para ver a presentación

19/12/2023

Achegamos unha presentación con suxestións de lectura para este Nadal, feita polo equipo da Biblioteca de Infantil e Primaria.

Día da discapacidade 2023

Día da Discapacidade 2023Preme para ver a presentación

30/11/2023

Achegamos unha presentación feita na Biblioteca de Infantil e Primaria, con propostas de actividades para o Día Internacional da discapacidade (3 de decembro).

Samaín 2023 na Biblioteca de Infantil e Primaria

Samaín 2023Preme para ver a presentación

10/11/2023

Achegamos unha presentación coas actividades de Samaín na Biblioteca de Infantil e Primaria: concurso de relatos, contos do gran chef Luigi e a nena da curva para os máis peques, xincana de contos de medo con gafas 3D para os maiores...

Día das Bibliotecas 2023

06/11/2023

Por mor da celebración do Día das Bibliotecas, os corredores de Infantil e Primaria enchéronse o pasado 25 de outubro de "madriñas e padriños" lectores. Pola tarde, foron as familias as que visitaron a biblio de Paco para ler e xogar cos seus fillos. Grazas a tod@s pola vosa colaboración.

Publicamos xa os resultados da actividade de bookface, (facer unha foto fundindo a imaxe dunha persoa coa da portada dun libro):

Bookface do Feal 2023

Suxestións de lectura para os máis pequenos

Lecturas infantís para o verán 2023Preme para ver a presentación

13/06/2023

O Equipo da Biblioteca de Infantil e Primaria fixo unha selección de libros para este verán. O próximo curso máis!

III Feira do Libro do Feal

15/05/2023

O pasado 11 de maio, a nosa Biblioteca de Infantil e Primaria organizou a súa III Feira do Libro, que tamén abriu as súas portas ás familias durante a tarde. Subimos unha montaxe de vídeo feita por Keko á nosa canle de YouTube, e ademais algunhas fotos á nosa Galería.

Feira do Libro 2023Preme para ver máis fotos

A nosa canteira de contacontos

20/04/2023

Este ano, @s voluntari@s da Biblio de Paco propuxéronlle organizar uns contacontos para os máis peques do cole. Aquí vos deixamos as dúas primeiras entregas, con público de 1º e 2º de Primaria. Icía e Ainhoa contaron o conto "Unha árbore", mentres que Daniela e Marina elixiron "O crocodilo ao que non lle gustaba a auga".

Paco confírmanos que foron un exitazo!!! Xa estamos agardando impacientes os seguintes.

Presentación de "Lúa" no Feal

20/04/2023

Aquí tedes imaxes da visita de Pepablo Patinho ao Feal o pasado luns, para presentar o seu libro "Lúa" ao noso alumnado na Biblioteca de Paco.

Estreámonos nas redes

07/03/2023

O CPI do Feal, estréase nas redes sociais. Xa temos Instagram, onde poderedes ollar publicacións de actividades de bibliotecas, actividades complementarias, asi como novas xerais do centro.