Primaria, 1º de Primaria, 2º de Primaria, 3º de Primaria, 4º de Primaria, 5º de Primaria, 6º de Primaria

4º de Primaria celebra o Día contra a violencia de xénero

25/11/2020

O profesorado de 4º de Primaria, envíanos este vídeo no que o seu alumnado baila ao ritmo da canción "No controles" de Olé Olé.

Os Maios 2020 de 1º de Primaria

01/06/2020

Vístelo maio?
vístelo ben?
Se non o vistes
velo eiquí ven

Para os Maios, cantigas; cancións antigas... Os nenos e nenas de 1º de Primaria esperamos que vos gusten os nosos Maios.

Homenaxe aos avós e avoas

17/05/2020

Pequena homenaxe do alumnado de 1º de Primaria aos seus avós e avoas, piares fundamentais das nosas familias.

3º de Primaria volve ás rúas

11/05/2020

O alumnado de terceiro de Primaria do Feal amósanos como gozou o primeiro día que puido saír á rúa, despois de tanto tempo confinado. Son todos uns campeóns!!!

Agradecemento ao persoal sanitario

25/04/2020

Sabemos que sempre estivestes aí, pero non foi ata agora cando comprobamos a vosa gran contribución ao mundo. Este vídeo vai pol@s sanitari@s. Grazas por coidarnos a pequenos e maiores. Nunca o esqueceremos!!!

Unhas vacacións diferentes en 3º de Primaria

19/04/2020

As nenas e nenos de 3º de Primaria amósanos todo o que fixeron nestas vacacións tan especiais: bailar, pintar, cociñar...

1º de Primaria cóntavos chistes

10/04/2020

Nestes días tan, tan longos,
os primeiros do Feal traemos uns bos contos.
Preparade o voso coco, e riredes como tolos!

Día da Auga 2020 en 1º de Primaria

01/04/2020

Os primeiros do Feal seguimos a traballar,
e o Día Internacional da Auga quixemos celebrar!
Apaga a luz, pecha a billa
e o planeta Terra estará de marabilla

Mensaxes de 3º de Primaria

26/03/2020

O noso alumnado de 3º de Primaria apúntase tamén a saudar desde casa nestes días de illamento.

Mensaxe de 1º de Primaria

26/03/2020

Neste tempo de inquedanza, os peques de 1º de Primaria traen á nosa comunidade educativa un halo de esperanza. Todo vai saír ben e pronto estaremos tod@s xunt@s!

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal