Primaria, 1º de Primaria, 2º de Primaria, 3º de Primaria, 4º de Primaria, 5º de Primaria, 6º de Primaria

Deles aprendín

12/06/2019

Remata o curso, pechamos as portas de 2º de Primaria. As vosas profes queremos que saibades que vós sodes a nosa inspiración diaria, os nosos heroes e que de vos aprendemos cada día!!!

Lembrádenos aínda que vos digamos adeus... porque como di a canción, durante un tempo fomos OHANA (familia).

6º C recolle un premio polo seu podcast en Compostela

Museo do Pobo GalegoFai clic para ampliar a foto

07/06/2019

O pasado 4 de xuño, o alumnado de 6º C foi ao Museo do Pobo Galego en Compostela, para recoller o premio pola participación no I Concurso de Podcasts "Radio na biblio". Participaron arredor de 40 centros, e o CPI do Feal quedou entre os dez primeiros, recibindo unha escultura feita pola escola Mestre Mateo e un lote de libros.

Museo do Pobo GalegoFai clic para ampliar a foto

Visita da escritora Paula Carballeira

Paula Carballeira

30/05/2019

O pasado luns 27 de maio, o alumnado de 6º de Primaria recibiu a visita da escritora Paula Carballeira para falar do seu libro "Bruxa e familia", que leran nas súas aulas.

Easter Cards from Finland

Easter Cards from FinlandFai clic para ampliar a foto

04/04/2019

O alumnado de 5° B recibiu esta semana unha fantástica sorpresa: Easter Cards dende Finlandia!!

Este segundo trimestre comenzaron a traballar con alumnado dese e doutros dous países europeos a través de plataforma Etwinning, e esta é unha das recompensas que ten o facerse "internacional".

Moitas felicidades ao noso alumnado polo traballo, e thank you so much and Happy Easter to all our new Finnish friends.

Easter Cards from FinlandFai clic para ampliar a foto

Excursión de 2º de Primaria a Aldea Nova

2º de Primaria en Aldea Nova

18/03/2019

O pasado 14 de marzo, as nenas e nenos de 2º de Primaria foron o a Aldea Nova. Alí fixeron uns obradoiros relacionados coa reciclaxe, e aprenderon a importancia dos tres R: Reciclar, Reutilizar e Reducir. Pasárono xenial!!!

Maruxa

08/03/2019

Loitamos a diario, pero hoxe 8 de marzo, lembramos que esa loita é de todas e de todos. Unamos as forzas para acadar dende a escola a igualdade en todos os ámbitos. As barreiras poñémolas os adultos... sexamos exemplo para a nosa infancia. Pepiño cambiou sendo velliño. Maruxa pensou sendo maior. E chegaron a conclusión que as cousiñas feitas a medias saen mellor.

Nota: A canción (co seu correspondente video) fixérase no CEIP Coirón - Dena, con música de Juanes ("La camisa negra") e letra inspirada no conto de Eva Mejuto "Maruxa".

O muro

30/01/2019

Non fagamos máis muros, unamos as nosas forzas e traballemos unidos...Separar debilita, unir fortalece!

Os nosos peques inténtano todo os días... sexamos o seu exemplo!

Día da Paz 2019

Pasapalabra con deportistas españois

Pasapalabra con deportistasFai clic para descargar o PowerPoint

14/01/2018

As nenas e os nenos de 2º de Primaria fixemos este Pasapalabra con deportistas españois. Seredes capaces de facelo sen ningún erro? Intentádeo, veredes cantas cousas aprendedes!!!

Homenaxe ás avoas e aos avós

17/12/2018

2º de Primaria homenaxea ás avoas e aos avós con esta presentación de fotografías, que resume os momentos máxicos vividos con eles.

A estrela do Feal

16/12/2018

As nenas e nenos de 2º de Primaria do CPI do Feal elaboramos esta bonita canción para desexarvos un BO NADAL. Ollade que marcha temos!!!!