3º de Primaria

Día da Muller 2018 en 3º de Primaria

23/03/2018

Presentamos un pequeno vídeo feito con imaxes das titoras de 3º de Primaria (Ana Allegue, Cristina López e Eva Pereira) e da mestra de Inglés Mercedes Ruiz. As imaxes son das actividades que se fixeron neste nivel educativo o pasado 8 de marzo, para celebrar o Día Internacional da Muller, e que foron realizadas antes do paro.

Visita de 3º de Primaria ao Muíño de Pedroso

Pedroso, 21/03/2018.Fai clic para ver máis fotos

23/03/2018

O pasado 21 de marzo, o alumnado de 3º de Primaria (acompañado das súas titoras) desprazouse ata o Muíño de Pedroso para realizar diversas actividades por quendas: Paintball, Pegadas e rastros, e Reciclaxe.

Land Art no Feal

Land Art 2017Fai clic para ver máis fotos no noso álbum "Outono 2017"

02/12/2017

A Land Art é unha corrente de arte contemporánea na que a paisaxe e a obra de arte están estreitamente enlazadas. Utilizando elementos da natureza como material (madeira, terra, pedras, area, cortiza...), as obras mantéñense no exterior, expostas aos cambios e á erosión do entorno natural. Por tanto, da maioría delas, só queda o rexistro fotográfico.

Os alumnos/as de 3º de Primaria, aproveitamos unha mañá soleada e sacamos a clase de plástica ao patio para atrevernos creando a nosa propia Land Art. Iso si, antes de que o vento as levase, deixamos constancia do noso traballo con estas fotos, que agora decoran o noso corredor e tamén o álbum "Outono 2017" da nosa Galería.

Visita de 3º de Primaria ao Aquarium coruñés

Aquarium - 15/11/2017Fai clic para ampliar a foto

21/11/2017

O pasado mércores día 15, aproveitando as xornadas de portas abertas da Semana da Ciencia nos museos da Coruña, o alumnado de terceiro de Primaria visitou o Aquarium Finisterrae.

O que máis lles prestou foi ver como lles daban de comer ás focas e aos peixes (sentimos non poder amosar fotos destes últimos debido á mala calidade das mesmas).

Aquarium - 15/11/2017Fai clic para ampliar a foto

Visita a Aldea Nova de 3º de Primaria

Aldea Nova 2015

Fai clic para ver máis fotos

13/11/2015

O pasado martes 3 de novembro, o alumnado de 3º de Primaria fomos de excursión a Aldea Nova. Alí participamos en tres obradoiros. Velaí as nosas opinións:

• Obradoiro de astronomía: Encantounos porque nos introducimos nun planetario no que viamos as estrelas, a lúa, a Terra e outros astros.
  • Obradoiro de animais: Gustounos porque vimos cabalos (un chámase Flequi e outro Pirata), o burro Roque, un porco celta, un poni, cabras, etc. Puidemos darlles de comer e acaricialos.
  • Obradoiro de apicultura: Coñecemos as distintas partes da abella, aprendemos a distinguir o macho da femia, e a avespa asiática da autóctona. Tamén puxemos os traxes precisos para poder visitar as abellas no seu contorno, e finalmente probamos o mel.

Visita a Marcelle de 3º de Primaria

Marcelle 2015

17/06/2015

O pasado 10 de xuño, os dous grupos de 3º de Primaria visitaron o zoo de Marcelle acompañados polas súas titoras Matilde Alvariño e María Tubío. O alumnado volveu encantado coa experiencia.

Marcelle 2015