Contacontos da ESO en Infantil

Íkeres en Infantil

22/03/2019

Tiñamos pendente deixar por aquí testemuña dunha especial visita á aula de Infantil de 3 anos, que tivera lugar xa hai unhas semanas. Dous coñecidos alumnos da ESO foron alí a relaxarse, contando contos aos máis pequenos do Feal (o que está lendo na foto ten un irmán nesta aula). Talvez deberiamos impulsar máis este tipo de actividades.

Mates robotizadas

24/11/2017

O noso alumnado de 3 anos estivo esta semana participando nunha actividade que combina as matemáticas e a robótica (dun xeito moi sinxelo, claro). Tedes máis información e un pequeno vídeo no blog de Paula Neira.

O outono dos máis novos do Feal

Click to play this Smilebox slideshow15/11/2017

Achegamos diverso material gráfico recollido por Paula Neira durante este outono en Infantil 3 anos.

Os máis novos do Feal

08/10/2017

A nosa compañeira Paula Neira está documentando no seu blog a aterraxe no Feal do noso alumnado máis pequerrecho. Destacamos aquí o vídeo que fixo sobre a primeira semana entre nós desta xeración. Nel seguro que atopades algunha outra xente coñecida...